وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

این چند خط


هراز چند گاهی دوستان در مورد وبلاگ و گردانندگان آن مطالبی می نویسند که شامل نقد ، تهدید ، نصیحت و هشدار می شود. این نظرات بهانه ای شد برای نگارش این چند خط

باید گفت در عصر ارتباطات و دنیای مجازی، وبلاگ یکی از ابزارهایی است که اشخاص و گروهها برای نشر دیدگاه ، دل مشغولی و دغدغه های خود مورد استفاده قرار می دهند.

با این مقدمه کوتاه می خواهیم این سوال را مطرح کنیم

آیا این ابزار مورد اشکال واقع است یا نحوه استفاده ما به عنوان کاربر و مخاطب از آن؟

مشکل از گروه خارک است که با پافشاری و علی رغم هک و مسدود شدن چندین آدرس وبلاگ همچنان فعال مانده و سعی کرده این امکان را برای بیان بی واسطه و بدون ممیزی نظرات شما پیرامون مسائل مختلف سازمانی حفظ نماید. فرا جناحی عمل کرده و خود را محدود به طیف خاصی اعم از رسمی- قراردادی ، بومی و غیر بومی نسازد.

یا آن دسته از افراد که با غرض ورزی و سم پاشی (در بیشتر مواقع با انگیزه های نا مشخص) با درج نظرات بی محتوا و غیر قابل نشر درصدد آلوده کردن فضای وبلاگ برمی آیند.

آیا وجود خارک جرم و گروه خارک مجرمند؟

چرا باید از یک فرصت طلایی را که شاید بسیاری از سازمان ها و ارگانها از داشتن آن محروم هستند به نحوه احسن استفاده نکنیم و آن را از دست بدهیم. حال که خارک ما را به هم وصل کرده  چرا از این فرصت برای  طرح مسائل و مشکلات مختلف سازمانی و چاره جویی جمعی استفاده ننماییم.

و در آخر گروه خارک هیچ گاه خود را از خطا و اشتباه مبری ندانسته و سعی کرده در حد توان و بضاعت خود در بیان اخبار ، آگاه سازی  و طرح موضوعات مختلف صاحب قدم بماند ولی این امر محقق نمی شود مگر با همیاری و همکاری شما دوستان در جهت غنی سازی سطح وبلاگ.

دوستان عزیز می تواند نظرات خود پیرامون وبلاگ و این مطلب را به صورت نظر خصوصی در پست قبلی برای گروه خارک ارسال نمایند.

ایمیل گروه

kharakpseez2@gmail.com



سازمان بعد از سوری

سازمان بعد از سوری



  •  سیاست ها و چشم اندازها
  • تعاملات درون و برون سازمانی
  •  تغییرات مدیران
  • وضعیت کارمندان
  • و . . .


شما  چگونه پیش بینی می کنید؟


*-*-*-*-*



سوری رفت موسوی ماند

*****


علی وکیلی از سمت مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس برکنار و


موسی سوری جایگزین او شد


سید پیروز موسوی مدیر عامل جدید منطقه ویژه پارس شد


*****

ضرب المثل هفته



مشاوران مدیرعامل در واحدهای مختلف


10 درویش در گلیمی بخسبند و


دو پادشاه در یک اقلیم نگنجند.



نظر شما در این مورد چیست؟