وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

نشست صمیمانه رسم فراموش شده

*****

نشست های صمیمانه بین مدیر عامل و کارکنان در دوره رضوی پایه ریزی شد


نشست هایی که از لحاظ کمی و کیفی با نقدهای بسیاری مواجه بود ولی نفس


برگزاری آن مورد تایید اکثر کارکنان بود.


در دوران مدیر عاملی سوری نیز چند نشست برگزار شد


اولین آن در ابتدای کار بود


 با مباحث مطرح شده بارقه‌های امید در دل کارکنان خسته از رضوی


و تیمش در دل ها نقش بست


دومین جلسه تحت تاثیر بحران انتقال کارکنان دختر و گرفتن پرواز ها برگزار شد



اما در این دوره آینده نشست صمیمانه را چگونه می بینید...



نظر شما درباره لزوم برگزاری این نشست ها 


و نقش ارتباطی آن بین مدیران ارشد و کارکنان چیست؟


*****

مهندس یا دکتر



مردی که سوار بر بالن در حال حرکت بود ناگهان به یاد آورد قرار مهمّی دارد؛ ارتفاعش را کم کرد و از مردی که روی زمین بود پرسید:


مرد بالن سوار: ببخشید آقا ؛ من قرار مهمّی دارم ، ممکنه به من بگویید کجا هستم تا ببینم به موقع به قرارم می رسم یا نه؟


مرد روی زمین : بله، شما در ارتفاع حدوداً ۷ متری در طول جغرافیایی " ۱٨'۲۴۸۷ و عرض جغرافیایی "۴۱'۲۱ ۳۷ هستید.


مرد بالن سوار : شما باید مهندس باشید


مرد روی زمین : بله، از کجا فهمیدید؟؟


مرد بالن سوار : چون اطلاعاتی که شما به من دادید اگر چه کاملا ً دقیق بود به درد من نمی خورد و من هنوز نمی دانم کجا هستم و به موقع به قرارم می رسم یا نه؟


مرد روی زمین : شما باید مدیر باشید.


مرد بالن سوار : بله، از کجا فهمیدید؟؟؟


مرد روی زمین : چون شما نمی دانید کجا هستید و به کجا می خواهید بروید. قولی داده اید و نمی دانید چگونه به آن عمل کنید و انتظار دارید مسئولیت آن را دیگران بپذیرند.

اطلاعات دقیق هم به دردتان نمیخورد



از ما بهتران

***

چندی پیش قراردادی با شرکت هواپیمایی نفت  بسته شد تا به عنوان امداد هوایی و ارایه پرواز در برخی مسیرها در منطقه حضور داشته باشند، سپس کارکنان این هواپیما به کمپ 4 تشریف آوردند و امکانات ویژه این عزیزان مهیا شد:

1- ماشین لباس شویی
2- مایکروفر
3-ماشین اختصاصی
4- لوازم اتاق ویژه
و ....

حال جای سوال این است که چگونه کارمندان منطقه نباید از این امکانات بهره مند شوند ولی کارکنان و خدمه هواپیما می بایست از امکانات ویژه اسفاده کنند؟؟


این سیاست یک و بام و دوهوا برای چیست؟


این مطلب به پیشنهاد یکی از همراهان خارک می باشد


***