وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

سامانه تلفن های اعتباری

چندیست سامانه تلفن های اعتباری در سازمان شروع به کار کرده است.


که در قدم اول مبلغ ۵ هزار تومان  در ماه برای هر نفراز کارکنان اقماری کار اختصاص پیدا کرد و اکنون بعد از قطعی چند روزه تصمیم بر این شده است که مدت ۷۵ دقیقه مکالمه در ماه برای هر نفر درنظر گرفته شود.


لازم به ذکر است در سنوات پیش هر نفر می توانست هر شب با برقراری تماس با شماره ۹ به مدت ۱۰ دقیقه با شماره مورد نظر خود مکالمه برقرار نماید.


نظر شما درباره این سامانه و این تغییرات چیست؟





یک توضیح کوچولو

سلام بر دوستان و همکاران گرامی


درج نظر یکی از بازدید کنندگان محترم وبلاگ در مورد افشای خبری در ارتباط با  واحد روابط عمومی و حذف نظرات در این مورد از سوی ما و اصرار این شخص بر درج خبر در این ارتباط باعث شد تا توضیح کوتاهی در این مورد بدهیم.


۱- حفظ حریم خصوصی افراد و کارکنان سازمان بر گروه ما فرض بوده و همواره سعی در رعایت آن خواهیم داشت.


2- عدم وجود مستندات لازم در این خصوص و تنها اظهارات یک شخص با IP‌ مشخص و انگیزه نا مشخص در این مورد نمی تواند ملاک برای درج خبری به نام بسیجیان سازمان در وبلاگی باشد که بازدیدکنندگان زیادی دارد.


3- این وبلاگ جایی برای بیان خصومت های شخصی و تسویه حسابهای شخصی و تخریب همکاران نبوده و نیست و این گروه هوشیارانه با این جریانات رفتار خواهد کرد.


4-در آخر جا دارد یک بار دیگر هدف از ایجاد این وبلاگ را بازگو نماییم که همانا:


     *خارک جایی برای هم اندیشی و هم فکری در ارتباط با مسائل درون سازمانی است.مسائلی که آینده زندگی و کار ما در گرو بهبود آن است.


     *خارک مکانی برای بیان مشکلات، درد و دلها و شکوایه هایی که جایی برای بیان آن نیست (بدون سانسور و مستقیم) و همفکری و چاره جویی جمعی در ارتباط با حل آن.

    

در آخر به عرض می رساند با توجه به اینکه این وبلاگ (با کمک شما) دارای جایگاهی شایسته و قابل اعتماد در بین کارمندان و حتی مدیران سازمان گشته است ، خواهشمندیم ضمن رعایت اصول اخلاقی با   عده‌ای که مخالف تاسیس و ادامه کار این وبلاگ بوده اند و همیشه سعی در به انحراف کشیدن جریان خارک داشته اند  همراهی نکرده و  خود نیز به این مسائل دامن نزنید.


  ایمیل گروه خارک همچنان آماده دریافت نظرات و پیشنهادات شما عزیزان در جهت بهبود سطح کیفی وبلاگ خواهد بود.


KHARAKPSEEZ1@GMAIL.COM





نامه ای یادگاری



این نامه توسط یکی از بینندگان محترم وبلاگ ارسال شده است

حذف شرکت های خدمات نیروی انسانی

وزیر کار اعلام کرد:

حذف شرکت های خدمات نیروی انسانی در اولویت


وزیر کار و امور اجتماعی گفت: حذف شرکت های واسطه خدمات نیروی انسانی با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر ،عبدالرضا شیخ الاسلامی در حاشیه نشست هیئت وزیران افزود: دولت در سال 1385 هم مصوبه ای مبنی بر ممنوعیت فعالیت شرکت های واسطه خدمات نیروی انسانی تصویب کرد.
وی با بیان اینکه دور جدیدی از پیگیریها و جدیت و اصرار بر تحقق کامل این امر در دولت شکل گرفته است اظهار داشت: وزارت کار بخشنامه ای را آماده کرده است که به زودی به همه دستگاهها و ادارات دولتی ارسال خواهد شد.
وزیر کار در ادامه گفت: بخشنامه دیگری هم برای مدیران کل کار و امور اجتماعی تدوین شده است تا در بازرسی هایی که از مراکز مختلف انجام می دهند بر روند صحیح اجرای تصمیم دولت نظارت کنند و اگر موارد خلافی مشاهده کردند گزارش کنند.
شیخ الاسلامی افزود: در عین حال اگر کارگران و افرادی هم هستند که در این شرایط با سازمانی کار می کنند، موارد را به ما گزارش کنند تا پیگیری کنیم.

لینک خبر



این خبر بنا به درخواست شما بصورت پست ارائه گردید

تا شما درباره آن نظر بدهید