وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

سازمان بعد از سوری

سازمان بعد از سوری



  •  سیاست ها و چشم اندازها
  • تعاملات درون و برون سازمانی
  •  تغییرات مدیران
  • وضعیت کارمندان
  • و . . .


شما  چگونه پیش بینی می کنید؟


*-*-*-*-*



نظرات 19 + ارسال نظر
نخود (اصلاح شده) 2 بهمن 1389 ساعت 15:59

خبر خیلی جدید اینکه
:1-اطرافیان مو.... از اینکه آقای ق دور بگیرد نگران هستند و گفته اند زیربار آن نخواهند رفت.
2-مدیرعامل جدید قصد دارد انتقامش را از دفتر ا.... ج......بو..... که در خطبه موضوع گیری کرده بگیرد و آن هم از طریق تضعیف مدیران مرتبط با او در سازمان.به همین دلیل در محافل خصوصی گفته است به کارهای یک مدیریت خاص بوشهری گیر بدهند.یکی از نزدیکان مو..... گفته تلاشهایی را برای آوردن قائم مقام از بیرون آغاز نموده است.از جمله با آقای ؛ح؛ از مدیران گاز مذاکراتی شده است.
3-یکی از مدیران بومی ترتیب تبلیغات سنگین پیامکی موسوی را داده بوده است که انگیزه آن مشخص نیست.
4-مو..... قصد دارد همچنان در سایه سو.... بماند و به همین دلیل سو.... مانند یک مدیر داخلی به او دستور می دهد.
5-مو...... نتوانسته کمترین تغییرات را بدهد و تاخیر در معرفی قائم مقام شخصیت او را به شدت در مقابل کارکنان تضعیف کرده و او را غیر مستقل می دانند.
6-منطقه یک عملا در حد قائم مقام اوج گرفته است چون همه واحدها به آن منتقل شده اند که خیلی از غیر بومی ها از این وضع ناراضی هستند.

جواب ایرانخواه 27 دی 1389 ساعت 21:40


ایول ایرانخواه . اینو خیلی قشنگ اومدی
++++++++++++++++++++++

جواب احوالات 27 دی 1389 ساعت 04:22

جدای این مسائلی که شما فرمودید، سوری در حد و اندازه نفت و گاز پارس نیست. وکیلی را با 30سال سابقه درخشان مدیریتی و اجرائی کنار گذاشتند محال است ایشان بتواند یک بیستم وکیلی عملکرد مثبت اجرائی در این پست داشته باشد.

احوالات 25 دی 1389 ساعت 22:25

کارمندان و کارکنان نفت و گاز هم مثل روزی که سوری برای ما آمد دچار یک نوع خوشبینی کاذبند مثل ما که از رفتن رضوی و آمدنش خوشحال بودیم و امید وار ولی . . . . درست است که از اطراف وصف سوری را شنیده اند ولی شنیدن کی بود مانند دیدن

ایرانخواه 25 دی 1389 ساعت 21:38

آقا منصف،
هرجند که هیچ شخصیتی روی کره زمین یکسره بد نیست، اما سوری برای سازمان چه کرد و چه ها می توانست بکند،آیا شما از یک مهندس همان اندازه توقع دارید که از یک بنا انتظار می رود؟ فرصت های از دست رفته چه می شود؟
صرف نظر از مسایل کارمندی و رفاهی ، چند پروژه اجرای و مطالعاتی در زمان ایشان کلید خورد؟
بله، مدیری که کار نکند اختلاس هم ندارد، اشتباه هم ندارد، سوری در زمینه پروژه های اجرایی و مطالعاتی اشتباه نداشت،اما به چه هزینه ای .....
«گر جان بدهد سنگ سیه لعل نگردد/
با طینت اصلی چه کند بدگوهر افتاد»
سوری هنوز هم همان کارمند شهربانی سال 58 آبادان است:بگیر،ببند،بزن ...

حمید 25 دی 1389 ساعت 19:40

کسی خبری از نفت و گاز داره ؟

منصف 24 دی 1389 ساعت 01:29

فرق است بین استاد مبرز مدیریت و مدیر توانا عزیز دل برادر! سوری بدون وقفه می تواند همه تزهای مدیریتی ۲۰۱۱ میلادی یک نفس از بر بخواند. اما چه مدیر چه استاد فضای امروز فضای کار نیست و پیشرفت کشور آروزی محال و دردناک ماست. اما گذشته از منافع فردی و کارمندی سوری در جغرافیای سیاسی و مدیریتی امروز آدم خوب و مدیر قابل قبولی است.

[ بدون نام ] 23 دی 1389 ساعت 16:44

به نظر بنده علیخانی محق ترین آدم برای قائم مقامی سازمان است بهتره موسوی اشتباه نکنه و اون رو انتخاب کنه چون هم با اخلاقه و هم از نظر فنی تواناست

[ بدون نام ] 23 دی 1389 ساعت 00:21

به نظر من چشم انداز همان چشم انداز قدیمه
سیاست ها همان سیاست های قدیمه
مدیران هم همان مدیران قدیم خواهند بود
وضعیت کارکنان هم همان وضعیت خواهد بود

[ بدون نام ] 22 دی 1389 ساعت 15:40

یعنی اینکه فشار زیاده خواهان شروع شده

[ بدون نام ] 22 دی 1389 ساعت 05:31

حق گو . این که گفتی یعنی چه ؟؟؟

[ بدون نام ] 21 دی 1389 ساعت 23:32

http://www.sook.ir/viewnews.aspx?id=9404

حق گو 21 دی 1389 ساعت 23:19

نظری که می خواه بدهم در جواب طرح لبیک گوی ساتی دیگری است اما با توجه با ارتباط موضوع و اینکه مطمئا هستم نظرم روی آن سایت قرار نمی گیرد.ایجا نظرم را بیان می کنم.
طرح لبیک گویی یاتضعیف ولایت:
لبیک گویی بخصوص در ایران اسلامی مخصوص امام غایب و جانشین بر حقش می باشدچه بسا مردم مادر صحنه های مختلف با لبیک های خود به ولی امر مسلمین تمام ترفند های دشمنان را نقش بر آب کرده است .اما ظاهرا دستهایی در کار است تابا پایین آوردن ارزش این واژه زیبا و گسترده و مسلم شمول و خرد و کوچک کردن آن نه تنها قداصت این کلمه را از بین ببرند بلکه با منطقه ای کردن،استانی کردن و... در صدد تخریب مخاطب اصلی این واژه در زمان حال وچه بسا مخاطب نهایی .... آن بر آمده اند آری در حال حاضرصاحب اصلی این کلمه تنها مقام معظم رهبری است.که متاسفانه با کوجک کردن و نسبت آن به نماینده ولی فقیه در استانها (در صورت ادامه و عدم جلوگیری از این پدیده نوظهور بعدادر شهرها)نه تنها باعث بدعت می شود که این بدعت خدای ناکرده باعث تضعیف ولایت می شود.

الکی خوش 20 دی 1389 ساعت 20:29

واقعا چه اتفاقی در جامعه ما افتاده که هیچ کس امیدی به آینده بهتر ندارد. وقبل از اینکه مدیر عامل محک بخورد همه نمره منفی را به او داده اند. ولی من میخواهم الکی خوش باشم و امیدوار باشم که اقای موسوی اشتباهات سوری را تکرار نکند و نقاط قدرت سوری را تقویت کند میخوام امیدوار باشم که موسوی راه سوری را نمی رود و با یک تعامل مناسب با کارکنان خودش باعث ایجاد انگیزه و انرژی بیشتری در سازمان بشود و همان اهدافی را که سوری دنبال میکرد به انها با سرعت بیشتری برسد.
اقای موسوی روی سخنم باشماست سوری نتوانست و نخواست با کارکنان خودش که اولین حلقه و اهرم قدرتش بود تعامل کند و انها را در شرایط مناسبی قرار دهد و همیشه سعی در ارضاء مدیران بالاتر خودش بود و مطمئنا از دید کارکنان سازمان او یک بازنده بود. هر چند ارتقاء گرفت اقای موسوی امیدوارم شما با دست خود در پایین حکم وزیر و زیر ماموریت های محوله به خود یک آیتم راهم به کارکنان خود سازمان اختصاص بدهید و بتوانید و بخواهیم یک رابطه درست را مابین خودتان و کارکنان ایجاد کنید. فکر نمیکنم خیلی سخت باشد شاید قدم اول را بتوان راه اندازی دوباره جلسات با کارکنان گذاشت و این عدم اعتماد کارکنان را به مدیران ارشد ترمیم کرد. در اخر هم من فکر میکنم شما اینجا میتوانید درد دل واقعی کارکنان سازمان را ببینید که بدون سانسور و فیلتر و بدون اسم شما میتوانید نظر بدهید نه در سایت نفت نیوز

داروگر 20 دی 1389 ساعت 18:09

در کل اوضاع مدیران بد نیست. کسی حذف نمی شود ولی بعضی از آنها قدرت می گیرند و بعضی ها ضعیف می شوند

یه نفر 20 دی 1389 ساعت 18:04

هیچ وقت خوب نرفته بهتر بیاد همیشه بدتر شده
منتظر باشید .... اوضاع کارمندا بد ترم مبشه

حامد 20 دی 1389 ساعت 03:58

از گل بهتر غضنفر

چاپلین 20 دی 1389 ساعت 02:11

از چارلی چاپلین پرسیدند : خوشبختی چیست ؟
گفت :خوشبختی فاصله بین این بدبختی تا بدبختی دیگر است.
با توجه به سابقه چند ساله در این سازمان، این وقفه میان تعویض مدیرعامل ها یک خوشبختیه که هر یک سال و نیم یکبار، شامل حال کارمندا میشه!

بنوشکه 20 دی 1389 ساعت 00:13

بعد از رفتن جمی و آمدن کرباسیان اوضاع چه شد ؟
بعد از رفتن کرباسیان و آمدن رضوی اوضاع چه شد؟
بعد از رفتن رضوی و آمدن سوری اوضاع چه شد ؟
بعد از رفتن سوری نیز اوضاع همان خواهد شد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد