وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

سوری رفت موسوی ماند

*****


علی وکیلی از سمت مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس برکنار و


موسی سوری جایگزین او شد


سید پیروز موسوی مدیر عامل جدید منطقه ویژه پارس شد


*****

نظرات 48 + ارسال نظر
ding 9 بهمن 1389 ساعت 23:14


f.farokhinejad@yahoo.com
hosh_iar@yahoo.com
m.a.sarami@pseez.ir
s.rahimi.m@gmail.com
mahdishivarani@yahoo.com
nm7202@yahoo.com
reza_abadan57@yahoo.com
برای آقای شیو... آرزو می کنیم با این همه استعداد خود شیرین کنی که در ایشان دیدیم به همه اهدافی که در سر دارند برسند. اما بهتر بود خود شیرین کنی را در خفا انجام می دادید تا هم به هدفتان برسید و هم به چهره منفور تبدیل نشوید. اینطوری کمتر شیرین می شدید اما بجاش آدم می تونست بهت نگاه کنه دوست عزیز...

سمانه 2 بهمن 1389 ساعت 02:46

منصف خان. تو که از اینجا رفتی پاچه خواری سوری نکن که ایشان مدیر نیست. پست جدیدش را صرفا به دلیل پاچه خواری گرفته است

جواب منصف 2 بهمن 1389 ساعت 02:42

چون جنابعالی زا فرستاده در منزل نشسته اید و حقوق میگرید سوری مدیر قابل قبولی است؟؟؟؟؟؟ نه عزیز دل برادر سوری کجا مدیریت اجرائی کجا

حقیقت 25 دی 1389 ساعت 09:51

خدا کنه آقای موسوی بفهمه که توی سازمان بعضی ها چه گندایی زدند کاش آدمای بی ابرو رو از سازمان بیرون کنه در انبار و کمپ و و ..... جاهایی که داره توش خلاف شرع می شه ببنده

منصف 24 دی 1389 ساعت 01:27

فرق است بین استاد مبرز مدیریت و مدیر توانا عزیز دل برادر! سوری بدون وقفه می تواند همه تزهای مدیریتی ۲۰۱۱ میلادی یک نفس از بر بخواند. اما چه مدیر چه استاد فضای امروز فضای کار نیست و پیشرفت کشور آروزی محال و دردناک ماست. اما گذشته از منافع فردی و کارمندی سوری در جغرافیای سیاسی و مدیریتی امروز آدم خوب و مدیر قابل قبولی است.

حامدی 23 دی 1389 ساعت 20:06

سوری استاد مبرز پاچه خواریست. وگرنه در حد و اندازه پارس جنوبی نیست.حالا خواهید دید شب دراز است و قلندر بیدار

سمانه 23 دی 1389 ساعت 20:00

آقایان فکر میکنند ۳۵ ماه هیچوقت فرا نمیرسد. با مدیریت سوری که دنبال ۲ ریالی میگرده روی زمینُ امکان نداره تو ۳۵ سال هم به نتیجه برسه. زهی خیال باطل

(اصلاح شده) 21 دی 1389 ساعت 15:48

حق گوی عزیز اینجا کسی دغدغه نظام و مملکت و شرکت نفت و سازمان ندارد . بین هزارتا کامنت یکی هم از پی این چیزها نیست. همه از اضافه کاری و حقوق و ریال حرف میزنند. عده ای هم دنبال زیرآب زنی و بی آبرویی همکاران هستند عده ای هم عقده دارند جرات ایستادن تو روی رییس ندارند اینجا حرف دلشان را می نویسند. اینجا با عرض معذرت گلاب به روتون شده عین دیوار ........ همه ناشناس میایند سر فرصت(!) یه چیزی به یادگار میگذارند.

دوست عزیر این مطلب نظر شماست و نظر شما در جای خود قابل احترام می باشد ولی بی احترامی به دوستانی است که ضمن مشارکت در ارایه نظرات، پیرامون مسائل مختلف دیدگاه های خود را بیان می دارند.
در آینده در پستی مجزا به این مطلب خواهیم پرداخت. گروه خارک

[ بدون نام ] 21 دی 1389 ساعت 03:33

حق گوی عزیز اینجا کسی دغدغه نظام و مملکت و شرکت نفت و سازمان ندارد . بین هزارتا کامنت یکی هم از پی این چیزها نیست. همه از اضافه کاری و حقوق و ریال حرف میزنند. عده ای هم دنبال زیرآب زنی و بی آبرویی همکاران هستند عده ای هم عقده دارند جرات ایستادن تو روی رییس ندارند اینجا حرف دلشان را می نویسند. اینجا با عرض معذرت گلاب به روتون شده عین دیوار دستشویی. همه ناشناس میایند سر فرصت(!) یه چیزی به یادگار میگذارند.

حق گو 20 دی 1389 ساعت 22:47

پارس جنوبی ویترین اقتصادی نظام است در این وانفسا اقتصاد ویترین توسعه و اقتدار هر کشوری بخصوص ایران اسلامی است پس بیاییم بدور از حب وبغض های قومی ومنطقه ای دست بدست هم داده و به همراه موسوی سوری را پشتیبانی کنیم تا فاز های باقیمانده پارس جنوبی را در موعد مقرر(35ماهه) بدون نیاز به شرکت ها و کشور های دیگر به پایان رسانده و ضمن جبران عقب افتادگی 11ساله سهم واقعی خودرا از میدان پارس جنوبی برداشت کنیم.

جواب سمانه خانم 20 دی 1389 ساعت 17:12

سمانه خانم. در دنیای آقایان رسم است که وقتی نام حقیقی کسی را ذکر می کنند که خود با نام حقیقی وارد شده باشند.

بیخودی 19 دی 1389 ساعت 17:09

با توجه به تحریم شدن شرکت نفت گاز به نظر می رسد تنها راه دور زدن تحریم ،ادغام کردن شرکت نفت و گاز پارس و سازمان منطقه ویژه می باشد.و به نظر بنده دلیل این عزل و نصبها:1- احاطه آقای سوری هم بر نفت و گاز و هم بر سازمان منطقه ویژه یعنی آقای موسوی در ظاهر مدیرعامل هستند در حقیقت همان معاون می باشد.2-ادغام این دو سازمان و شرکت.
نوشته توسط بیخودی در زندان عثمانی

وای وای 19 دی 1389 ساعت 01:23

من هم در تایید ؛وای؛ امیدوارم اقای موسوی با تاکید بر سیاست های درست سوری و تجدید نظر در رابطه با سیاست ها و عملکرد ها و واکنش های منفی سوری بتواند محیط آرامتری را برای پرسنل ایجاد کند کاری که سوری نکرد مطمئنا رضایت روانی کارکنان سازمان بهترین نیروی محرک را در جهت پیشبرد اهداف سازمان خواهد بود کاری که سوری سعی در انجام ان با جبر داشت

دلخوش 2 19 دی 1389 ساعت 00:40

الحمد الله ما نه توسیستم دکتر ر. و نه تو سیستم به اصطلاح مهندس س . پاچه خواری نکردیم، نه مثل موج بالا میاییم نه مثل کف بعد از موج بعد از هر عزل و نصبی خوارو خفیف میشیم. ان شالله که حضور این سید بزرگوار مایه اعتلا تمامی دوستانی بشه که اظهار لطف و شادمانی شون رو ابراز کردن. یه بیت شعر هم تقدیم این دوستان می کنم:

تغاری بشکند ، ماستی بریزد
جهان گردد به کام کاسه لیسان

وای 19 دی 1389 ساعت 00:21

موسوی در مقایسه با سوری خیلی آروم تر و اون تند خویی و عصبانیت ذاتی رو نداره به خاطر همین اومدنش رو به فال نیک می گیرم . خدا کند لااقل به مدیراش کمتر استرس وارد کنه تا اونها هم کمتر به ما استرس وارد کنند.

سلام 18 دی 1389 ساعت 23:11

بالاخره سوری مزد تعریف و تمجیدهای بی حد و حصرش را از وزیر گرفت اونجا که هر روز در مصاحبه های رنگارنگ با خبرگزاری ها و رسانه ها به به و چه چه می کرد.
خدا به داد نفت و گازی ها برسه.

نظرات 18 دی 1389 ساعت 22:52

سوری رفت ولی مطمئن باشید سایه اش روی سازمان سنگینی خواهد کرد چون بعید به نظر می رسد دست به ترکیب مدیران قبلی سوری و فعلی خود بزند.

بنوشکه 18 دی 1389 ساعت 22:19

عده ای هم در سایتهای مختلف از جمله نفت نیوز پاچه خواری را به تمام معنا اجرا نمودند که دم خروسشان پیداست

[ بدون نام ] 18 دی 1389 ساعت 20:32

واقعا کارکرد این سایت چیست؟ به نفع پرسنل است یا ابزاری برای مدیریت؟ راهی برای دانستن نظرات کارکنان توسط فلان نهاد؟
خالی کردن عقده ها و خراب کردن کسانی که دوستشان نداریم که فایده نیست. قبول که سرگرمی خوبی برای اوقات بیکاری است و ارضا کننده روحیه ماجراجویی. اما واقعا این سایت چه خدمتی به بهتر شدن وضع همکاران کرده است؟ به هزینه های احتمالی آن در حال و آینده برای گردانندگان سایت می ارزد؟ در کارنامه شما می نویسند وبلاگ نویس و این کم نیست! گیرم که فعلا کسی کاری نداشته باشد. گاهی بهتر است کمی فکر کنیم حیف است این مخ آکبند زیر خاک برود.

جواب دلخوش 18 دی 1389 ساعت 19:48

اگر تو برای خودت این حق را قایلی که به صورت ناشناس مخالف باشی کاملا طبیعی است که همکاران حق دارند با موضوعی موافق باشند. تازه نه به صورت ناشناس که علنی. دزدکی حرف زدن و به همه بهتان بستن هنر نیست. تازه از کجا معلوم اینهایی که تبریک گفتن از خوشحالی رفتن سوری نیست؟ بعد اینکه جالبه که تو تونستی از بعضی ایملیهای بی مسما همکاران را شناسایی کنی. ای شیطون بگو واقعا چه کاره هستی؟ زاغ سیاه چوب میزنی؟ پاپوش می دوزی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد