وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

یک توضیح کوچولو

سلام بر دوستان و همکاران گرامی


درج نظر یکی از بازدید کنندگان محترم وبلاگ در مورد افشای خبری در ارتباط با  واحد روابط عمومی و حذف نظرات در این مورد از سوی ما و اصرار این شخص بر درج خبر در این ارتباط باعث شد تا توضیح کوتاهی در این مورد بدهیم.


۱- حفظ حریم خصوصی افراد و کارکنان سازمان بر گروه ما فرض بوده و همواره سعی در رعایت آن خواهیم داشت.


2- عدم وجود مستندات لازم در این خصوص و تنها اظهارات یک شخص با IP‌ مشخص و انگیزه نا مشخص در این مورد نمی تواند ملاک برای درج خبری به نام بسیجیان سازمان در وبلاگی باشد که بازدیدکنندگان زیادی دارد.


3- این وبلاگ جایی برای بیان خصومت های شخصی و تسویه حسابهای شخصی و تخریب همکاران نبوده و نیست و این گروه هوشیارانه با این جریانات رفتار خواهد کرد.


4-در آخر جا دارد یک بار دیگر هدف از ایجاد این وبلاگ را بازگو نماییم که همانا:


     *خارک جایی برای هم اندیشی و هم فکری در ارتباط با مسائل درون سازمانی است.مسائلی که آینده زندگی و کار ما در گرو بهبود آن است.


     *خارک مکانی برای بیان مشکلات، درد و دلها و شکوایه هایی که جایی برای بیان آن نیست (بدون سانسور و مستقیم) و همفکری و چاره جویی جمعی در ارتباط با حل آن.

    

در آخر به عرض می رساند با توجه به اینکه این وبلاگ (با کمک شما) دارای جایگاهی شایسته و قابل اعتماد در بین کارمندان و حتی مدیران سازمان گشته است ، خواهشمندیم ضمن رعایت اصول اخلاقی با   عده‌ای که مخالف تاسیس و ادامه کار این وبلاگ بوده اند و همیشه سعی در به انحراف کشیدن جریان خارک داشته اند  همراهی نکرده و  خود نیز به این مسائل دامن نزنید.


  ایمیل گروه خارک همچنان آماده دریافت نظرات و پیشنهادات شما عزیزان در جهت بهبود سطح کیفی وبلاگ خواهد بود.


KHARAKPSEEZ1@GMAIL.COM





نظرات 7 + ارسال نظر
قانون گریزی تو روز روشن 30 مرداد 1389 ساعت 22:36

همه پرسنل قراردادی بدانند که پیمانکار تامین نیروی انسانی مشخص شده است.
بر خلاف مصوبه هیات وزیران و تاکیید رئیس جمهور محترم و وزیر کار متاسفانه سازمان این قانون را نادیده گرفته و حق ما رو پایمال کرده کما فی السابق .
جای تاسف داره برای مدیر عاملی که دم از قانون میزنه پس چرا در مقابل این قضیه سکوت اختیار کرده .

سلام 28 مرداد 1389 ساعت 00:26

خارک دروغگو
نظرات مال خودتونه بیشترش
بچه ها دیگه همه شما و تفکراتتونو می شناسن
این کارمندزاده بی تردید یک خانم است و آنهم از اداره ف

بهار 27 مرداد 1389 ساعت 18:24

واقعا این بحث چه فایده ای دارد برای خارک لطفاً جمعش کنید

کارمند زاده 27 مرداد 1389 ساعت 17:37

چرا این آقا دائما از طرف جمع صحبت میکند؟ از طرف تعداد فراوانی از همکاران سازمان؟
این فرا فکنی است. اگه این قضایا واقعا اینطور که میگوید باشد و مدیران و حراست و . . . در جریان هستند پس آن دونفر هم به مجازات خواهند رسید. شمایی که دم از اسلام و ماه مبارک میزنی آیا میدانی هیچ کس حق ندارد آبروی کسی را که حتی جرمش در دادگاه و توسط قاضی به اثبات رسیده در جراید و رسانه عمومی ببرد. شما اگر قصد تسویه حساب یا هر نیت دیگری که داری خودت را به اسلام و بسیجیان و جمعی از همکاران نچسبان.
من با به وجود آمدن این مباحث در وبلاگ قصد داشتم دیگر نظر ندهم ولی مطمئنا من و خیلی دیگران اگر جنابعالی دست از تخریب و مواضع بی فایده بردارید به آینده وبلاگ و به سودمند بودن وبلاگ بیشتر اعتقاد پیدا میکنیم.
در آخر هم به تمام مقدسات قسم که من هیچ یک از دونفری که نقل مجلس شما شده اند را نمی شناسم و دفاع من به منزله دفاع از آبرو است و خدا میداند که حتی اینها را چه گناهکار و چه بی گناه نمی شناسم.

ip 27 مرداد 1389 ساعت 05:26

عجب !! ip دیگه این چه صیغه است .
آقای صاحب وبلاگ برای اینکه کار و کاسبی ات خوب شه از این چیزها صحبت مکن.

اولا این مساله حریم خصوصی نیست که اینگونه برخورد می کنید
دوما حضور سرپرست حراست , حضور 8 نفر حراستی , اقرار مدیر مستقیمش و .... باز هم دلایل می خواهید هستند دهها نفر که هم دیده اند و این موضوع برایشان ثابت گردیده است حال شما چه مدرکی می خواهید خدا داند!!!! ( مدارک مستدل تری هم وجود دارد که به موقع ارسال می گردد) این آقا و خانم ماهها زیر نظر مراجع مختلف بوده اند انکار بس است لطفا.
سوما بحث IP راوسط نکشید لطفا که مضحک ترین بخش است با این فناوری اطلاعات و ارتباطات که ماداریم صحبت از این حرفها مزخرف است با کدام امکانات و تخصص همه مهندسهای ! فناوری اطلاعات هم روی هم نمی توانند بگویند که کار کیست و تا آنجایی که ما از بزرگان !!فناوری سازمان شنیده ایم این امکان نبوده و نیست پس لطفا دم از فن و تخصص نزنید و دنبال روی راه سوری و موسوی باشید و تابع محض آنها با بودجه ای که در اختیارتان گذاشته اند !!
چهارما این بحث ها اصلا شخصی نگری نیست بلکه واقعی گراییی است که انسانهای به ظاهر مسلمان و بسیجی می بایست دستشان برای مردم و جامعه و همکاران باز شود چه بسا که خود ما هم روزی گرفتار این منجلاب شویم پس بهتر است عبرت بگیریم و به دنبال حل مشکل باشیم نه پاک کردن حقیقت که پاک کردن حقیقت خود پایان آزادی و شروع استعمار است و از شما بعید است که همان راه دیکتاتورها می روید به اسم دموکراسی - برادران و خواهران بدانید دوران تظاهر و تغافل بسر آمده است .
پنجما کاش شما هم مثل دیگر وبلاگ نویسان قبلی سازمان مرد بودید و تا آخر پای اعتقاداتتان می ایستادید همانگونه که آنها بخاطر مردانگی خود در برابر باطل ایستادند و راهی زندان شدند.
و در پایان از اینکه برای فرار از واقعیت دنظرات مخالفان را پاک می کنید و فقط اخباری که مورد قبول خودتات و مجموعه اطرافیانتان با تفکرات خاص را موثق می دانید برای شما و دموکراسی پولیتان تاسف می خوریم و از شما مکاران و دروغگویان سازمان به خدا پناه می بریم و اعلام می داریم که دیگر در این محیط پولکی , دروغ و ریا و یکسو نگرانانه و ..... هرگز دست به نوشتن نمی بریم و در این ماه مبارک شما را به خدا می سپاریم
( اگر شهامت دارید نظر را چند روز بگذارید تا همکاران خود جواب بدهند البته جوابهای واقعی نه فیلتر شده و مورد قبول شما خارجیهای عاشق دموکراسی یکطرفه!!!!)

کارمند زاده 26 مرداد 1389 ساعت 23:32

درود بر خارک.
واقعا آبروی افراد چیزی نیست که انسان با آن بازی کند.
هر کس پاسخگوی عمل خود خواهد بود. اجازه ندهید که به انحراف بروید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد