***
چندی پیش قراردادی با شرکت هواپیمایی نفت بسته شد تا به عنوان امداد هوایی و ارایه پرواز در برخی مسیرها در منطقه حضور داشته باشند، سپس کارکنان این هواپیما به کمپ 4 تشریف آوردند و امکانات ویژه این عزیزان مهیا شد:
1- ماشین لباس شویی
2- مایکروفر
3-ماشین اختصاصی
4- لوازم
اتاق ویژه
و ....
این سیاست یک و بام و دوهوا برای چیست؟
این مطلب به پیشنهاد یکی از همراهان خارک می باشد
***
با خبر شدیم که تفکرات و بخشنامه های آقای سوری از مرز ایران فراتر رفته و در رادیو های بیگانه ( رادیو فردا )عصر روز جمعه مورخ ۸/۱۱/۸۹ به مورد بحث گذاشته شده بود و ماجرا از این قرار است :
جناب آقای سوری فرموده اند جهت تامین نیاز های ارزی و مالی پروژه های پارس جنوبی از سرمایه داران ایرانی مقیم خارج کشور دعوت میکنیم و آماده همکاری کامل با آنها هستیم و این تفکر مخالفان زیادی در مجلس در جهت کمک گرفتن از کسانی که به نوعی از ایران گریزان بوده و شاید مخالف با اهداف انقلاب و سیاستهای ایران باشند شکل گرفته و بحث های جهت پیگیری آن در حال انجام است .....
یاد دوران رضوی بخیر
مشکل مدیر جدید این است که دیدش تنگ است خدا به داد برسد مدیری که حداکثر دیدش در حد وزن کردن برنج پیمانکار رستوران باشد چطور دنبال حقوق پرسنل و جذب بودجه میلیاردی برای سازمان می رود.تازه شنیده شده که به امور سازمانی گفته روی گریدها هم اعتراضی ندارد و همانها بیاید.سوری بعد از خودش سرزمین سوخته درست کرد که همواره یادش کنند.
سازمان دارد از دست می رود.این آقا خودش را مدیرعامل نمی داند بلکه مدیر تشریفات و پشتیبانی نفت و گاز می داند.جهت اطلاع مدیرعامل قبلی هنوز هم به وی پاراف می کند!به جای اینکه نامه بزند!
بدبختی سازمان تا آنجا که موسوی گفته همکاران منطقه ویژه را از ساختمان بیرون می کنم تا جا برای نفت و گازی ها بشود.نفت و گاز یک نفر بهش اضافه شده اما معلوم نیست چرا جا کم آورده است!
بچه ها اگر از فردا به ساختمان راهتون ندادند تعجب نکنید.ضمنا موسوی به چند نفر از مدیران اطرافش (خارکی ها) گفته پیمانها رابررسی کنند و حقوق راکم کنند تا به سطح بقیه شرکتها برسد.
به نظر من بد نیست به میراث به جا مانده از مدیر عامل قبل برای مدیر عامل جدید نیز پرداخت. مثل مشاوران و مدیران و همچنین سیاست های کلی
البته به اعتقاد من این که مدیر عاملی تغییر کند و مدیر عاملی همسو با مدیر قبل جایگزین شود بسیار مثبت و جلوگیری از دوباره کاری است این را باید به فال نیک گرفت
وقتی به شناسنامه یکی دو خلبان هواپیما که اهل خوزستان هستند، نظری بیندازید، مهر و عطوفت آقای س و سید م را می توان درک کرد...
خب لابد اونها هم به اینها یه حالهائی می دن دیگه
خوب معلوم این سازمان همیشه غریب پرست بوده شما چرا فکر میکنید همه دنیا دوست دارن بیان سازمان ما کار کنند؟