وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

عملکرد حراست سازمان


پیامدهای ناشی از حادثه آتش سوزی

ــــــــــــــــــــــــــــــــ


عملکرد جدید واحد حراست در جلوگیری از


ورود ماشین های شخصی به اماکن اداری


و الزام نیروها به رعایت نصب کارت شناسایی


و پوشیدن لباس های فرم سازمانی را چگونه ارزیابی می کنید

ــــــــــــــــــــــــــــــــ

نظرات 9 + ارسال نظر
بی نشان 10 اسفند 1393 ساعت 21:48

با سلام خدمت همه همکاران
اولا از ماست که بر ماست، بعدشم چند تا از تصمصیم گیری های اتخاذ شده در این سازمان با تعقل بوده که اینم باشه،در امنیتی ترین نقاط و مراکز نظامی این حرکات سبک و کوچک کردن شان اداره و کارمند هرگز دیده نمیشه الا اینجا که ایکاش اعلام کنند به این دلایل این تصمیمات گرفته شده.منابع انسانی با نامه های تهدید امیز و محدود کننده، ضربه روحی و خسارت مالی زیادی به کارمندا وارد کرده اینم از حراست محترم که حتی اکثر پرسنلش هم از اینکار اظهار ناراحتی می کنند.
متاسفم برای خودمون که جرات اظهار نظر نداریم و کاری انجام نمیدیم

وجدان 16 بهمن 1393 ساعت 04:20

به نظر من رعایت یک سری قوانین درمنطقه لازمه که تا بحال اجرا نمیشده این که کنترل باید باشه درسته ولی نحوه اجراش مهمه .
من هنوز توچیه نشدم که چرا مجوز ورود خودرو فقط برای پارک درایام رست صادر میشه و درهنگام کار اجازه ورود و خروج خودرو را در سازمان نداریم پس ماشینمون برای چی تو منطقه است لابد تو شهر خودمون پارکینگ نداشتیم ! این بخش از دارایمون را که نیاوردیم تو منطقه فقط پارک بشه ! برای تردد آوردیم . این که هم اخلاقیه و هم به نفع سازمانه که از ماشینهای اداره برای کار شخصی استفاده نمیکنیم درحالی که خیلی از کارکنان برای تمام امورات شخصیشون از بیت المال استفاده میکنند حالا که ما بخاطر اعتقاداتمان از امکانان شخصیمون استفاده میکنیم پس باید یه راه حلی هم براش باشه که لااقل متصرر نشویم . چرا نباید با ماشین شخصیمون تو محوطه تردد کنیم . حراست بحای اینکه مسئله را پاک کنه باید راه حل داشته باشه . محوطه سازمان به این بزرگی نهایتا نباید دورورو بر ساختمانهای اداری پارک کنیم ولی درمحل اسکانمان چه اشکالی داره کارمندان اقماری درواقع محل اسکانشان کمپهایشان میباشد.وباید اجازه تردد به محل استراحتشان داشته باشند امیدوارم که حراست این مشکل رانیز به شکلی معقول و منطقی حل کند
درکل من با اصل کنترل و برقراری امنیت توسط حراست موافقم و امیدوارم فقط برای دو روز هم نباشه

تات 14 بهمن 1393 ساعت 21:26

با خبر شدیم یکی از کارکنان اداره تشریفات (آقای کسمایی) به تزریق آمپول دگزا که ظاهراً تقلبی و چینی بوده در درمانگاه منطقه دچار مشکل شده.
آرزوی سلامتی برای این همکارمون دارم

علو 13 بهمن 1393 ساعت 23:20

خود پرسنل حراست هم حال و حوصله این بگیر ببندها رو ندارند این طرح کنسل میشه مطمئن باشید

مسخره 11 بهمن 1393 ساعت 21:30

این اقدام حراست به نوعی فرار جلو بود، برای اینکه از زیر بار فشار خارج بشوند به شروع کردند به کارمندان گیر می دهند

همکار 11 بهمن 1393 ساعت 01:47

هر دم از این باغ بری می رسد...تازه تر از تازه تری میرسد

یه مثل قدیمی میگه " بپا چرم رو سگ نبره"
حالا حکایت مدیران محترم سازمان است؛برج که آتیش گرفت و رفت...این مسخره بازیها چیه دیگه در میارید...والله به خدا.

بهرامی 10 بهمن 1393 ساعت 07:08

چند روز پیش در صندلی کنار من حین پرواز یکی از سرمایه گذاران پشیمان منطقه نشسته بود و با وی همصحبت شدم که از نابسامانیهای سازمان میگفت. در مجالی آنها را بازخواهم گفت.

متاسفانه عدم وجود عقلانیت کماکان در سازمان وجود دارد و با مدیریت جدید کم تجربگی نیز به آن اضافه شده.

مثلا تصمیم خلق الساعه حراست مبنی بر عدم اجازه ورود خودرو ها به محوطه سازمان بدون تعقل در مورد عواقب آن و اتخاذ تدابیر لازم، ضربات بیشتری بر اعتبار از دست رفته سازمان داشته است
بهتر بود قبل از این بگیر و ببندها به تبعات قابل پیش بینی آن نیز فکر کرده و راهکاری برای آن اتخاذ می کردند:
1. مشکلات ترافیکی بدلیل توقف سر چهارراه ناشی از عدم اجازه ورود و قفل شدن خودروها
2. عدم وجود تقاطع یا دوربرگردان جهت بازگشت ایمن خودروهایی که اجازه ورود نمی یابند
3. عدم وجود پارکینگ در کنار دروازه ورودی
4. ایجاد خسارت به فضای سبز نزدیک درب ورود ناشی از پارک ناچار در این فضا
5. ایجاد صحنه های زشت ناشی از بی نظمی های جلوی درب ورود
6. بی احترامی و نقض اصل تکریم ارباب رجوع برای مراجعان و سرمایه گذاران
7. عدم وجود تابلوهای راهنما و سردرگمی میهمانان
8. عدم ارائه سرویس داخلی جهت خدمت رسانی به مراجعان

غلام 10 بهمن 1393 ساعت 01:52

همگی خوب واقفیم که این تصمیم هایی است که یه شبه گرفته میشه و یه شبه فراموش میشه، کسی به فکر بهتر شدن امور نیست، این وسط فقط چند روزی کارکنان اذیت میشوند

قانون مدار 7 بهمن 1393 ساعت 19:27

این سخت گیریها همش دو روزه، بعد آش همان آش است و کاسه همان کاسه . والسلام

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد