در سالیان گذشته رسم بر این بود
با آمدن مدیرعامل جدید
جلسات دیدار و نشست صمیمانه
برای دیدار و آشنایی و گفتن گوشه ای از دغدغه کارکنان
برگزار میشد
ولی
با آمدن مدیر جدید شاهد این هستیم
اولین سفر کاری مدیرعامل
به مرکز استان صورت می گیرد
و تنها چیزی که در این میان فراموش شده
کارکنان سازمان هستند
نظر شما در این ارتباط چیست؟
با سلام، به نظر من تاکید بیش از حد بر این موضوع به نوعی فرافکنی و انحراف اذهان است، مهندس یوسفی سالهاست که در بطن رویدادهای این سازمان قرار دارند و آشنایی کاملی با محدودیتها و تواناییهای این سازمان دارند، ایشان با تلاش و کوشش قابل تقدیر در حال رفع مشکلات پرسنل سازمان هستند و در این راه صداقت قابل تقدیری دارند، تمام پرسنل باسابقه سازمان به ایشان اعتماد دارند و از تصمیمات قبلی و آتی ایشان حمایت میکنند، در کنار ایشان، حضور مهندس جعفری هم یک نقطه قوت و امتیاز بزرگ محسوب می شود، انشاالله شاهد پیشرفت سازمان و بهبود وضعیت معیشتی پرسنل باشیم.
سازمانی که در این سالها متاسفانه به یک سازمان خدماتی تبدیل شده، دور از ذهن هم نیست که با خدماتی که به استان و حومه می دهد (پرواز غذا اسکان خودرو) دنبال کسب شهرت و محبوبیت و ادای دین باشد
دقیقا
اگه به نظر کارمندان اهمیت میخواستن بدن که الان مدیرعامل غیر بومی بود و همه مدیرای نالایق هم برکنار شده بودن