وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

سال نو مبارک


سال 1393 در حالی آغاز شد

که سازمان در شوک

درگذشت رئیس روایط عمومی خود است


گروه خارک ضمن تسلیت به همکارن محترم

به خاطر این ضایعه ناگهانی 


امیدوار است در سال جدید

ناقل خبرهای خوب و شادی آور برای

همکاران ارجمند باشد

نظرات 5 + ارسال نظر
نقی 15 فروردین 1393 ساعت 03:53

یعنی به حال سازمانی که آقای احمدزاده مدیرشه و تازه برای مدیرعاملی تلاش هم میکنه باید گریست....آقای احمدزاده به خدا این سازمان برای سرویس دادن به همشهری ها و اقوام شما در برازجون احداث نشده و بترس از روزی که پرده ها بیفته

نظر خواهی از مدیران 14 فروردین 1393 ساعت 22:21

اگر ممکن اسن است در سال جدید یک نظر خواهی از مدیرین در سایت قرار دهید تا عملکرد مدیرین در 2 سال اقای نصوری بررسی شود لطفا اول از احمدزاده گل سرسبد مدیران شروع کنید ظاهرا ایشان مدارک خود را ببرای وزیر می فرستد تا در مورد مدیر عاملی سازمان بررسی های لازم به عمل آید

نکات 14 فروردین 1393 ساعت 06:20

1. خداوند انمرحوم را رحمت کند و به خانواده اش صبر عنایت کند.
2. سنخیت و صلاحیت تصدی مدیریت روابط عمومی را نداشت.
3. گویا در ماموریت اداری به سر نمیبرد که این حادثه ناگوار پیش امد بلکه در یک سفر شخصی با وسیله سازمانی اتفاق افتاد که عملی خلاف قانون است.
4. برخی خبرگزاری ها به نقل از خبر کذب سایت سازمان، مدیرعامل و بعضی از مسولان به دروغ این حادثه را در حین ماموریت اداری یاد کردند.
5. اگر بنا به گفته مدیرعامل و به استناد پیام رسمی ایشان در ماموریت اداری حادثه اتفاق افتاد، اقای نصوری بایستی پاسخگوی فوت آن مرحوم باشد که چرا خودرو سالم و راننده ماهر در اختیار مرحوم قرار نداده است و حق خانواده ایشان برای پیگیری موضوع محفوظ بوده و نهادهای نظارتی مثل بازرسی نفت و..موظف به رسیدگی به موضوع و مجازات خاطیان می باشند.

غریبه 12 فروردین 1393 ساعت 08:15

هرچند آن مرحوم فاقد صلاحیت تصدی ریاست روابط عمومی بود، ولی عزیز خانواده ای بود که داغش بر دوششان سنگینی می کند. خدایش رحمت کناد..

ناصر 5 فروردین 1393 ساعت 04:09

امسال سازمان واقعاًتحت تأثیره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد