وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

آگهی احضاریه و ابلاغ اتهام

  
نظرات 5 + ارسال نظر
بهلول 13 شهریور 1392 ساعت 07:00

انصاف بخرج دهید بابا.مدیران و کارشناسان محترم این سازمان هم در جایگاه خود و در کار ستادی و پشتیبانی خدمت می کنند.فقط تعداد کارکنان سازمان از حدود و ثغور معقول خارج شده و کم کم میتونیم ازاونها به کشورها و سازمانهای مشابه خارجی که نیازمند کمک باشن صادر کنیم.ازدیاد نفوس نفس را تنگ کرده و یواش یواش باید خیلیها که از کانال های خاص برای خدمت کردن بدون ظابطه و با پارتی به بدنه سازمان تزریق شدن بار و بندیلشون رو بردارن و برگردن و با کسب مهارتهای لازم شغل نون و آبداری در جایی دیگه پیدا کنن و بقول معروف از بازوشون نون بخورن[

زوید 12 شهریور 1392 ساعت 02:04

اخه چرمنک حراست چه تخصی داره که بره. به محل کارشون دقت کن. این یک امر عادی و معمول هست که کارمندان رسمی اکر بیش از یک ماه مستمر غیبت غیر موجه داشته باشتد اخراج میشن. ولی توی سازمان خودمون دیدیم که خیلی لز دوستان قراردادی. ثدون هماهنکی میرفتن و چند ماه بعد و کاها یکی دو سال بعد بر میکشتند.

[ بدون نام ] 11 شهریور 1392 ساعت 01:04

دقت کنید از اسامی برای شرکت های تخصصی نفتی است ، یعنی همان مغز های متفکری که به شرکت های نفتی غیر ایرانی رفته اند .
ما در منطقه ویژه چون کار تخصصی نفتی نمی کنیم خیلی هم از این آدمها نداریم ، البته بغیر از بعضی از مدیران متخصصصصصص !!!!! که فرار می کنند .

[ بدون نام ] 8 شهریور 1392 ساعت 16:28

این چیه؟

این آگهی درج شده در یکی از روزنامه های کثیر الانتشار، به نظر گروه تحریریه وبلاگ جالب و کمی غیر منتظره بود که به دلیل غیبت این نوع اگهی در روزنامه با ذکز مشخصات نام و نام خانوادگی درج شود

همکار 7 شهریور 1392 ساعت 19:33

چه ربطی به کارکنان سازمان منطقه ویژه داره ؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد