وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

برنامه زیارتی مشهد مقدس



با موافقت مدیرعامل و همت مسئولین

بعد از چند سال وقفه 

برای ایجاد روحیه و انگیزه در کارکنان

سازمان منطقه ویژه

افدام به برپایی برنامه زیارتی در مشهد مقدس نموده است

ولیکن

نحوه اطلاع رسانی و ثبت نام از متقاضیان 

و همچنین متولی برگزاری آن

مورد بحث امروز کارکنان است

نظر شما در این مورد چیست؟



نظرات 16 + ارسال نظر
ناظر 2 دی 1392 ساعت 18:39

سلام به همه دوستان عزیز
جای یه نکته تو قضاوت هامون خالیه که اگه کسی که مسول این کاره به هر دلیلی باعث این نارضایتی شده باشه متاسفانه همه هجمه نثار بسیج میشه و این کاملا اشتباهه...پس نهاد مقدس بسیج رو بخاطر کوتاهی این شخص یا چند نفر خاص که امور را در دست دارند خدشه دار نکنید . اعتراض خود را کتببا به فرمانده حوزه یا ناحیه اعلام کنید تا ببینید ایجورم که فکر میکنید نیس.بسیج و بسیجی مخلص همیشه پاک هستن و خواهند ماند.....موفق باشین

ناظر 2 آبان 1392 ساعت 17:10

با این کارها فقط آدمهای سودجو و بیکارالدوله به هدفشون میرسند و حس تنفر از بسیجی های واقعی و معتقد رو افزایش میدن . واقعا خجالت آوره !! این سازمان کدوم کارش روی حساب و کتابه که این کارشون باشه برید ببینید چه کسانی از این امکانات استفاده میکنن حتی یکیشون هم به بسیج و بسیجی بودن اعتقادی ندارند فقط دنبال سو استفاده و گرفتن امتیاز هستند . اون کسانی که این پول هارو به اسم بسیج خرج کردند باید شرم کنند .

بسیجی 17 شهریور 1392 ساعت 22:24

تور سرعین هم که گذاشتن

ایگاش بسیجی بودیم
بعضی ایثارگرا برای ارایه توضیح!!!!! به دادگاه میرن و محکوم میشن ، بعضی ها هم برای ارایه خدمت به خانواده (همراه خانواده ) به سرعین میرن !!

خدایا شکرت

[ بدون نام ] 8 شهریور 1392 ساعت 00:01

اگه تور لسانجلس هم بزارن من حاضر نیستم بسیجی بشم

چراغی که به خانه روا است به مسجد حرام است آیا درسته که به اسم نیروی سازمان و رفاه آنان این تور زیارتی را بر پا کنند ولی سهمیه به چند ارگان نظامی بیرون از سازمان بدن تا اونها از این بستر مهیا شده استفاده کنند. آیا درسته؟

[ بدون نام ] 3 شهریور 1392 ساعت 07:02

یا امام رضا تو اگر بطلبی دیگر واسطه هایی که قراردادی به دلیل بسیجی نبودن ما را از شما دور نمی کنند. و اگر نطلبی هزاران وسیله ما را به شما نمی رساند.

فقط مدیرعامل بخواند 3 شهریور 1392 ساعت 06:58

با سلام
باید به استحضار جناب عالی برسانم که به عده ای که به عنوان بسیجی این امانت را (زیارت مشهد مقدس) این امانت را وسیله ای برای رسیدن به اهدافشان کرده اند و به واسطه آن به زور دوستاران زیارت امام رضا را بسیجی می کنند. آخر این چه نوع تبلیغ بسیجی و بسیجی شدن است. آخر هر که بسیجی باشد باید در زمان خوب و مناسب برود مشهد و هر که بسیجی نبود باید در فصل زمستان و در موقع مدارس بچه ها به آنجا برود.

عیب 2 شهریور 1392 ساعت 13:39

شاید عیب از مدیر پ ش باشه که فحوای کلامش همه چیز را در می نوردد!

[ بدون نام ] 2 شهریور 1392 ساعت 00:58

باز هم حق کشی.باز هم بی عدالتی.تا کی باید اینگونه ببینیم.چرا باید با پارس شمالی اینجور باشند.چرا باید همه چیزای خوب رو برا پارس یک ببینیم.از مدیر عامل گرفته تا آبدارچی پارس یک و از قدیمی ها گرفته تا جدیدها همه فقط کارشون تخریب پارس سه هست و نه تنها غیر بومی بلکه بومی های خاین نیز ایگنه اند که قصدشان نابودی پارس شمالی هست.هر سال سهمیه بندی زایرسرا یا مشازه وون میذارند که وقتی پای قرعه کشی میشه میگن که زایرسرا و غیرعه نهیتا لغوشده که بعد میبینیم آقایان در خفا کار خودشون میکنند.الان هم به شکل دیگه دارند کار خودشون میکنن.مثل اینکه ذانا با پارس شمالی ندارند.فقط قانین دست و پا گیرشون برا ما اجرا میکنن.لعنت بر غیربومی ها لعنت بر بومی های خاین لعنت بر چنینی سازمانی.ای برسنل بپا خیزید و بر علیه بی عدالتی اعتراض کنید چرا که الان مدیر مدبری چون زنگنه داریم و ایشون قصد نجات این بی عدالتی هاست.بپا خیزید

[ بدون نام ] 1 شهریور 1392 ساعت 01:52

ایول کامنت شماره 2

[ بدون نام ] 31 مرداد 1392 ساعت 07:12

لایک به کامنت شماره 2

لالو 31 مرداد 1392 ساعت 00:39

با اینکه از کارمندان رسمی ثبت نام نمی کنند ولی بازهم شاهد بی نظمی و بی برنامه گی در این برنامه هستیم و واقعا پایگاه بسیجی ها این کاره نیستند

[ بدون نام ] 30 مرداد 1392 ساعت 19:37

تا جایی که ما اطلاع داریم اون روزی که مدیرعامل محترم سازمان با درخواست اردوی زیارتی مشهد برای کارکنان تو شورای مدیران موافقت کرد، صحبتی از بسیجی بودن برای در اولویت بودن استفاده در کار نبوده است. بعد آقایان با لابی کردن خواستند مهر بسیج رو روی این کار بزنند که ما این موافقت رو گرفتیم و بعد هم بخواهند سوء استفاده کنند و آشنایان و رفقای خودشان را به اسم بسیجی در اولویت قرار بدن و در تاریخ های خوب به مشهد بفرستند.

[ بدون نام ] 30 مرداد 1392 ساعت 19:33

من به شخصه خوشحال بودم که امسال پای بچه های تشریفات وسط نیست و کسی دیگه متولی کار است ولی هرچی که می گذره می گم خدا پدر اونا رو بیامرزه چرا که متولیان کنونی سفر با گذاشتن هزار شرط و شروط به اسم بسیجی و حلقه صالحین و . . . راه را برای فرستادن آشنایان خودشان در تاریخ های خوب باز می کنند و اگر کسی که بسیجی نباشه باید در فصل زمستان درخواست مشهد رفتن بده

خودمم 30 مرداد 1392 ساعت 19:18

سلام.من نمیدونم چرا هر چیزی باشه پای بسیج درمیانه؟ حتما باید بسیجی باشی تا بتونی استفاده کنی٬ باید فرم بسیج پر کنی.البته اینم روشی است واسه بالا بردن آمار بسیج دیگه.سفر مشهد که هیچ دنیا رو هم بدن بسیجی ( لباس شخصی) نمیشم.بسیجی یعنی تظاهر دورویی و ...موافقی لایک کن

[ بدون نام ] 29 مرداد 1392 ساعت 19:32

اینکه بعد از چند سال دوباره به فکر پرسنل قراردادی و پیمانکاری افتادن جای تقدیر داره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد