وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

بورسیه دکتری؟؟!!؟؟!!



............. (خوشبختانه/ متاسفانه)


توسط یکی از بازدیدکنندگان مطلع شدیم


سازمان در حال بورسیه کردن 8 نفر از کارمندان 


(6 نفر مدیر و 2 نفر خانم کارمند)


جهت دریافت مدرک دکتری است


با توجه به شرایط این روزها 


اقدام سازمان را در این مورد چگونه ارزیابی می نمایید




نظرات 61 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 17 شهریور 1392 ساعت 00:21

یعنی آخرشه

پارسال یکی از همکارا در رشته خاص تقاضای تامین بخشی از هزینه تحصیل رو کرد ( من درخواست شو دیدم)

دکتر سلحشور مخالفت کرد ،نوروزی فر با افتخار حرف دکتر رو تایید کرد و ...
امسال خبر بورسیه
آفرین
آفرین
صد آفرین
کلاتونو بالا بندازید
شرم بر این بومی گرایی که سازمان رو به نا کجا آباد رسونده
تو نفت من روم نمیشه بگم کارمند منطقه ویژه هستم ، میگم پارس جنوبی کار میکنم ، خدا بیامرزه دوران جمی، رضوی و .....
این مهندس که آخر ...... هست ، شاید عمرش تموم بشه !

[ بدون نام ] 7 شهریور 1392 ساعت 16:43

اعتقادی به بحث ها و تفکیک های بومی و غیربومی ندارم اما برام جالبه اکثر افرادی که بحث بومی گری رو نردبان رشدشون کردن ساکن تهران شیراز یا جاهایی غیر از استان بوشهر هستند! واقعا جالبه

[ بدون نام ] 5 شهریور 1392 ساعت 17:07

ضمنا خانم ح که برای منافع خود دم از بومی گری می زنه به دروغ محل اسکان خود را تهران گفته و از سهمیه های پروازی برای تفریحات خود استفاده می کنند واین هم یکی دیگر از تخلفات خانم رانتی

شرمساری برای PSEEZ 1 شهریور 1392 ساعت 02:35

توی پستهای مثبت که دارن از پژوهش تعریف می کنن و سنگش و به سینه می زنن و با این ماجرای رانتی، با دید خیلییییی باز برخورد می کنن، کاملاً مشخصه که فقط خانم های بورسیه ( "ح" و "ع") هستند چون توی اون واحد با مدیریت کارآمد آقای اح... کسی چشم دیدنش و نداره.
ضمناً آقای مدیر، نور چشمی مدیرعمال هستن که با این همه تواناییها، روی پست مدیریتی نشستن.
آقایون که مدیرن و اهل بخور بخور و عادت دارن به مخفیکاری، ولی اون خانم ها یعنی با هیچ کس توی این سازمان دوست نیستند که حداقل به دوستاشون می گفتن و الباقی هم اطلاع پیدا می کردند؟!
ضمناً سرکار خانم "ح" ، شما باید توی زمینه رشته ای که از وقت سازمان توی دفتر تهران گذاشتی و رفتی درس خوندی، یعنی توی HSE کار کنی، نه توی پژوهش. ضمناً وقتی کسی میگه یه نفرشون قراردادی هست، نباید بهت بر بخوره، چون شما به عنوان یه شخصی اومدی که دارای توانایی در انجام کار هست و نه این سازمان و هیچ وزارت خانه دیگه ای طبق مقررات اداری حق نداره نیروی قراردادیش رو بورسیه کنه!
سرکار خانم "ح" شما بهترین کار رو در زمانی که خودتون می دونین چه طبق قانون و چه براساس وجدان، محکوم هستین، انجام دادی، یعنی به کسایی که حقشون رو ضایع کردی حمله می کنی.
واقعاً سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، یه لکه ننگ برای وزارت نفت و همچنین لکه ننگی برای استان هست. در ازای این همه آلودگی تحمیلی به مردم منطقه و استان، از بین بردن صنعت کشاورزی و ماهیگیریشون و خیلی خیانتهای دیگه، یه عده از همین استان فقط اومدن دنبال کندن چیزای شخصی از بیت المال به نفع خودشون، دو نفر رو هم تو ماجرای بورسیه، قربانی کردن که خودشون نفهمیدن.

[ بدون نام ] 31 مرداد 1392 ساعت 21:09

آقایان و خانم ها مدیر محترم پژوهش در حال حاضر دانشجوی دوره کارشناسی ارشد HSE دانشگاه پردیس (پولی بدون امتحان) تهران(شعبه شمال) هست و در حال حاضر مدرک فوق لیسانس ندارد.پس نمی توانسته بورسیه دکتری شود.

[ بدون نام ] 31 مرداد 1392 ساعت 20:54

در جواب آقای مطلع باید عرض کنم که مدیر پژوهش فوق لیسانس ندارد و فعلا دانشجوی فوق لیسانس هست پساسم خودشو نمیتونسته بده. ثانیاَ این همه افراد متخصص در واحدهای دیگه هستند که حق اونا بود مثل واحد HSE ، طرحهای مهندسی و ثالثا کاری که پژوهش انجام میده در حد نامه رسونی نه بیشتر. کدوم یک از کارکنان پژوهش سواد درست و حسابی دارند

سرمست 19 مرداد 1392 ساعت 15:32

ما که داریم تو سازمان کار می کنیم هر روز تو واحد و مدیریتی که داریم کار می کنیم شاهد بی اخلاقی ها و بی قانونی هایی هستیم.
با این کاری که دوستان آغاز کردند انشااللع فتح بابی برای بازگو کردن این قبیل تصمیم گیری های تبعیض آمیز باشد تا شاید در آینده شاهد بروز آنها در سازمان نباشیم

[ بدون نام ] 19 مرداد 1392 ساعت 08:09

شدیدا تاکید میکنیم حرف و اعتراض ما در مورد اقدام مدیر پژوهشی در بورس این 8 نفر صرفا اعتراض به عدم شفافیت، تبعیض و عدم وجود معیار و اعمال سلیقه و منافع ایشونه. از نظر ما هیچ تفاوتی بین رسمی و غیررسمی و بومی و غیربومی نیست......آقایون دارن بحث رو میبرن به اون سمت ها تا اذهان رو منحرف کنند

بوشهر 19 مرداد 1392 ساعت 05:34

کاش ما نگاهمون به فعالیتها نگاه مغرضانه نبود.با وجود اینکه تیم پژوهش منطقه زحمت زیادی می کشن ولی بعضیا فقط نگاهشون تنگ نظرانه هست.

زنگنه 19 مرداد 1392 ساعت 03:54

گروهبانها باید بروند ژنرالها می آیند .
اندکی صبر سهر نزدیک است
این مدیر پژوهش و دار و دسته اینها همین گروهبانها هستند که بزودی باید بروند و ژنرالهای امثال .... باید به خدمت بیایند.

[ بدون نام ] 19 مرداد 1392 ساعت 03:51

یعنی یک سازمان با این عریض و طویلی و این همه دبدبه و کبکبه با این همه پول پژوهشی ، باید مدیر پژوهشش گرید 13 باشه واقعا نصوری اینها را میدونه و این فرد را به این سمت گمارده یا به خاطر بومی بودن این کار را کرده

تلو 19 مرداد 1392 ساعت 01:21

هرچند که من به شخصه از مدیر مربوطه و نظرات طالبانیسم ایشون در مورد نیروهای غیر بومی متنفرم ولی نباید از اصل قضیه منحرف شیم و به بیراهه بزنیم که همانا حرکت غیر قانونی و غیر اخلاقی بورسیه کردن تعدادی به صورت گزینشی است.

[ بدون نام ] 18 مرداد 1392 ساعت 20:46

با اینکه همه واقفیم مدیر پژوهش چه خلاف ها و خیانت ها نکرده ولی با کامنت "خانم بورسی" موافق نیستم. نباید از جاده اخلاق و انصاف دور شیم......
در ضمن خانم دکتر رانتی چرا به سوالات پاسخ نمیدید و خودتون رو زدید به اون راه؟!؟!

[ بدون نام ] 18 مرداد 1392 ساعت 20:45

از دیگر عنایات شیخ ما آنکه ایشون همین گرید 13 شخصی رو هم تازه گرفتند!!! الله اکبر به این نخبه و نابغه علمی که بعد از n سال کار کردن تازه 13 شدن!!!
مطلع جان احیانا از این قضیه هم مطلعی که ایشون چون صندلی مدیریت پژوهش واسش بزرگ بوده و لباسش هم واسش گشاد، اومده با کلی پیگیری پایه سمت رو کم کرده و کردتش 17 که بتونه خودش روش بشینه؟؟؟؟؟؟اونوثت میدونی دیگه درآینده به راحتی نمیشه افزایشش داد و این باعث میشه آدم مجرب و قوی با پایه سمت بالا نتونه روش بشینه؟؟؟یا میدونی یکی از معیارهایی که عیار یک واحد باهاش سنجیده میشه همین پایه سمت مدیر اون واحده؟؟؟

راستی 18 مرداد 1392 ساعت 20:32

سلامی به گرمای سواحل ماسه ای عسلویه
خانم دکتر رانتی
فقط یک جمله " به درون خود بنگر و رضایت قلبیت را بشنو "
در آمار و نظر سنجی هم حق با اکثریت است (البته شما که دانشجوی دکتری میشوید این چیزا با شما عجین شده اند) هم در این نظرات هم در سازمان کافی است نفرت افراد را از مدیر روانی پژوهش شمارش کنید..
شواهد نشان میدهد که در خود واحد به جز چند خانم (اگر من هم بورس میشدم حمایت میکردم - بگذریم که در گزینش نهایی شمارو رد کردن) تمامی پرسنل از رفتار ایشون و کارهاشون جون به لب شدند.چگونه کسی که مدیریت چند نفر را به خوبی انجام نمیدهد می تواند با ارگانهای مانند دانشگاه نفت ، جهاد ، شریف و ... ارتباط برقرار کند؟ با ریا؟ دروغ ؟ از همان جنس که به امثال من گفته و می گوید؟در مورد پروژه سلامت هم بگذارید هیچ نگوییم

خانم بورسی 18 مرداد 1392 ساعت 17:36

خانم دکتر بورسی!(خانم ع) از پژوهش سابقه رانت خواری داره!! دیده سازمان بی در و پیکر ماهی های درشت میگیره!! به این خانم بر خلاف مقررات خونه سازمانی دادن! یکی تو این سازمان نمی پرسه مگه خانم ع سرپرست خونواده خودشه؟!! این همه پرسنل متقاضی خونه سازمانیند!! شوهر فرصت طلب و مفتخورش هم راحت تو خونه نشسته خوش میگذرونه و به ریش سازمان میخنده!!

[ بدون نام ] 18 مرداد 1392 ساعت 16:49

گرید شخصی مدیر پژوهش 13 است این یعنی اینکه اگر یک نفر که مدرک کارشناسی دارد به استخدام رسمی شرکت نفت در آید دقیقا بعد از 4 سال به گرید 13 می رسد ( حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ) در صورتی که که این آقا روی گرید B نشسته . حال اگر ایشان را می خواستند به صورت شایسته سالاری روی این سمت قرار دهند بایستی دقیقا 20 سال دیگه روی این سمت منصوب کنند . قبلا آقای شاسته سالار در پالایشگاه گاز پارسیان کارمند HSE بوده که به اصطلاح با زد و بند و بومی گری به سازمان آمده ( ای دنیای بی مصرف )

مطلع (سید.م) 18 مرداد 1392 ساعت 11:31

عجب مطلعی هستی تو!! به نظرم به جای پرسش و پاسخ باید جلسه معارفه گذاشت تا شما ایشونو بشناسی. بنده خدا دروغ پراکنی نکن و از خدا بترس

[ بدون نام ] 18 مرداد 1392 ساعت 09:43

خانم دکتر رانتی برای بار پنجم سوالاتم رو مطرح میکنم. اگه پاسخی دارید مستدل و مستند بفرمایید....:
1- آیا این خبر که افراد جهاد دانشگاهی بدون قرارداد و صرفا بر مبنای رابطه همشهری و آشنا بودن با مدیر پژوهش استخدام شده صحیحه یا نه- آیا اینکه آنها و چند تازه استخدامی دیگه در دفتر پژوهش نزدیک 8 ماهه بدون قرارداد هستند صحیحه؟؟
2- شما که میگید اسم مدیر پژوهش نیست دقیق بفرمایید اسم کیا هست؟؟
3- میشه سوابق علمی و پژوهشی مدیر پژوهش رو شرح بدید یا لینک معتبری که ایشون رو برامون بیشتر معرفی کنه ارائه بدید.
4- چرا مسئله بورس دکترا مخفی انجام شد و هیچ شفافیتی در مراحل آن مشاهده نمیشه؟؟
5- معیارهای انتخاب و وزن هر معیار دقیقا چند بوده؟؟چه تیمی رزومه افراد رو بررسی کردند؟؟؟نمره اکتسابی هر فرد چقدر بوده؟؟؟؟
6- چرا دقیق شهریه شریف رو نمیگید و فقط هی تاکید می کنید ارزونه...خب ارزون دقیقا چنده؟؟؟؟؟
7- شما یا سایر دوستانی که از سر رانت و بی عدالتی قراره با پول نفت دکترا بخونید و به روشنی میدونید این حقتون نیست و دارید جای افراد دیگه میرید آیا ذره ای در وجدان خودتون ناراحت نیستید؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] 18 مرداد 1392 ساعت 09:35

خانم دکتر رانتی...ما که از خدامونه جلسه برگزار بشه تا بوق رسوایی ایشون دمیده بشه...ما کامل آماده ایم...به مدیرتون بفرمایید تشکیل بدند تا رسوا بشه هر کسی که...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد