وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

نصوری در استانداری


این روزها خبرهای ضد و نقیضی در ارتباط با 

استاندار آینده بوشهر

و یکی از گزینه های احتمالی آن 

مسعود نصوری بر سر زبان ها است

آیا تنگ کوچک سازمان در چند ماه آینده 

پذیرای افکار بلند پرواز او خواهد بود

نظر شما در این ارتباط چیست


نظرات 6 + ارسال نظر
بدبین 2 آبان 1392 ساعت 20:04

مدیریت نصوری در سازمان رو دیدیم خدا بداد استانی برسه که بخوان سکانشو بدن دست نصوری
شما میتونید چند تا از اقدامات مثبت ایشان را که بنفع صنعت نفت یا منطقه رقم خورده باشه را بیان کنید ؟ مگر ایشان در هفته چند روز در سازمان حضور دارند که به امورات سازمان رسیدگی کنند ؟ آیا مدیران منصوب ایشان در طول هفته حضور مستمر و فعال دارند ؟ نیروهای رسمی و قراردادی چه کار مثبتی انجام می دهند ؟ چند نفر از کارکنان حضورشان موثر است ؟ و خیلی از سوال های بی پاسخ دیگر ..... آیا به این میگن شایسته سالاری ؟ نفود نهادهای حکومتی و ارگانهای دولتی در تصمیمات ایشان تا چه حد است ؟ خواسته های امام جمعه و نماینده مجلس و فرماندار و بخشدار و ....... که الا ماشااله !!!! به امید روزی که شاهد حضور یک استاندار توانمند و مقتدر و یک مدیر عامل نفتی شایسته باشیم .

نه په کو 5 مرداد 1392 ساعت 12:31

هر کاری که می خواهند بکنند اول شایعه اش را در دهان ها می اندازند بعید نیست شاید یک روز هم نصوری رئیس جمهور شد و دولتی معاون اجرایی و جعفری وزیر نفت ((((:

غضنفر علیجانی 1 مرداد 1392 ساعت 17:28

احسان جان : یاد سالاری و رضوی بخیر بهتر نیست ...بیت المالو چپاول کردند و رفتند ..کسی هم نتونست بهشون بگه بالا چشمتون ابرو...امروز هم با همون پولهای باد اورده خودشونو رسوندند به اون بالا مالاها ....و ....دوباره ......بیچاره سعید...البته من اطمینان دارم که بلاخره یه روز رسوا میشوند...تا بعد

[ بدون نام ] 1 مرداد 1392 ساعت 11:51

نصوری از اول هم به فکر سازمان و کار کردن در نفت نبود چون اگر بود دو دستی میچسبید و ولش نمی کرد به امان خدا و زمام امور رو به چهار تا تازه به دوران رسیده نمی داد

احسان 30 تیر 1392 ساعت 19:16

باید هر روز گفت یاد رضوی بخیر

دلسوز 30 تیر 1392 ساعت 09:56

کاشکی بره و این سرجهازیاشم با خودش ببره تو استانداری تا از اونجا به استانشون خدمت کنن تا معلوم شه چند مرده حلاجن؟!
بجز یه عده که دور و ورشون بودن و فک و فامیل و می ریختن تو پرواز و دوست و آشناهاشون و جذب سازمان کردن، هیچ کار مفید دیگه ای نکرد. تو این چندساله کی شده بود که وسطای زمان پیمان رستوران، حجم پیمان پر بشه، بعدش هم رستوران آشغال تحویل کارمندا بده، همه هم اعتراض داشته باشن، بعد عکس العمل به این فاجعه، مثل یه گونی برنج باشه که هیچ کاری از دستش بر نیاد؟
واقعاً سازمان بحران زده شده...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد