وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

خواب زمستانی خارک




















نظر شما در این ارتباط چیست؟

نظرات 8 + ارسال نظر
ایرانخواه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 05:09

تا وقتی اینترنت قطع هست،مشارکت بچه ها کم است و واقعا دشوار

[ بدون نام ] 28 اسفند 1391 ساعت 17:42

نصوری هم مثل سوری رفتنی است شک نکنید.
آوردن نیرو به اسم آتش نشان و حراستی آخرین قانون شکنی است که مدیرعامل آن را انجام داده

[ بدون نام ] 22 اسفند 1391 ساعت 20:12

موافق با آینه.
آره متاسفانه چندین دفعه امور مسافرت با پرواز من کارمند مخالفت کرده ولی دیگران از این فرصت خدادادی به نحو عالی استفاده می کنند.

آینه 19 اسفند 1391 ساعت 19:54

دوستان قدیمی منطقه ویژهکاملا با آقای بو..... اشنایی کامل دارند وضعیت ایشان برای بچه های ریزبین منطقه کاملا معلوم الحال است.

[ بدون نام ] 17 اسفند 1391 ساعت 06:34

داشتم تو سایتا گشت و گذاری می کردم, یه مطلبی دیدم که برام جالبه. گفتم شما هم ببینین.
http://bardestankhebar.blogfa.com/9106.aspx
"تشکر از مهندس اسماعیل بوستانی فرزند پرتلاش شهر بردستان
جمعی از شهروندان بردستانی با بیان اینکه گره گشایی از امورات مردم همواره مورد تاکید بزرگان دین و مذهب و مسئولین نظام بوده و همواره کسانی بوده اند که تا سرحد امکان در مسئولیت های خطیر خود علاوه بر وظایف خود دست افتادگان و نیازمندان را گرفته و بنحوی حلال مشکلات بوده و بدون هیجگونه چشم داشتی و صرفاً با هدف کمک به همنوعان دعای خیر مردم را بهمراه دارند و این شاید بهترین هدیه باشد اما بر اساس وظیفه و بمنظور سپاسگذاری در محافل و مجالس ذکر خیری دارند از جناب آقای مهندس اسماعیل بوستانی کارمند سازمان منطقه انرژی پارس ( عسلویه ) دلسوز و مردمی و عضو شورای اسلامی شهربردستان که در پاسخ به مراجعات یا تماسهای تلفنی یا سفارشات جهت ایاب ذهاب کسانی که به هر دلیل قصد سفر به تهران و بالعکس دارند بخصوص کسانی که برای درمان خود یا دانشجویان و فرهنگیان یا کسبه ی دیگر از فرصت خدادای در منطقه که البته همکاری و پیگیری آقای بوستانی مزید بر علت می باشد و مانیز بر اساس ( من یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ) از ایشان تقدیر نموده و سربلندی و سلامتی و عاقبت بخیری و موفقیت در کار و زندگی برایش از درگاه حکیمانه خداوندی آرزو می نمائیم ."
اون قسمت فرصت خدادادی رو خیلی خوب اومده بود. یه سفره ای پهنه دیگه ... کسبه و دانشجوها و خلاصه همه اونایی که به هر دلیل قصد مسافرت دارن مهمترن یا اونایی دارن بدون هیچ دلیلی توی منطقه کار می کنن؟! اصلاً باید از کارمندا پول بلیطاشون و بگیرن. چه معنی داره. نکتش اینه که اونایی که از طریق دوستمون معرفی می شن همه بالای لیسانسن, واسه همینه که به بعضی همکارا پرواز نمی دن, ولی به کسبه و الباقی بر و بچ پرواز می دن.

[ بدون نام ] 17 اسفند 1391 ساعت 06:27

خوابی یا سکته کردی؟

همکار 12 اسفند 1391 ساعت 23:26

مگه کی بیدار بوده که حالا خواب باشه ...

[ بدون نام ] 12 اسفند 1391 ساعت 20:38

خارک آسوده بخواب که هر چه دلشان می خواهد دارند می کنند .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد