وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

از سر گیری یه طرح

--------------------------------------------------------- 

 چندی پیش طرح ساماندهی کمپ های مسکونی  

که مورد اعتراض گسترده کارمندان اقماری کار قرار گرفته بود  

با دخالت مستقیم مدیر عامل سازمان به موضوع 

از دستور کار خارج شد 

ولی متأسفانه دیگر بار شاهد هستیم  

مدیریت پشتیبانی سعی در به راه اندازی مجدد آن دارد 

 

نظر شما درباره این طرح و اقدام مدیریت پشتیبانی چیست؟ 

--------------------------------------------------------------

نظرات 6 + ارسال نظر
همکار 30 دی 1391 ساعت 18:47

طبق شنیده های ما این بار طرح ارتقای کمپ یک مطرح شده ... نمیدانم تا چه حد صحت دارد ... اگر اطلاع دارید بفرمایید...

رسمی 29 دی 1391 ساعت 20:07

توی ژاپن اگر از کسی بپرسی اسم فامیلیت چیه میگه من تو شرکت X کار می کنم .
بخشید حمل بر بی ادبی نشه و خانموم های محترمه هم عذر خواهی میکنم :وقتی سربازی بودیم یک تخت رو میدادن برای استراحت یک نفر حتی اگه پست می دادیم یا مرخصی میرفتیم کسی حق نداشت روش بخوابید،خاک بر.... منطقه ویژه که با این همه اعتبار کارمنداش باید مثل خ.... زندگی کنن.
من شرمم میشه بگم کارمند منطقه ویژه هستم ،آقای قائم مقام یا مدیر اجرایی یا پشتیبانی یا هر مدیر دیگری اگر تونست 3 روز تو هفته با یکی دیگه از مدیرا توی سوییت 2 خوایه لوکس کمپ 5 بخوابه من هم متونم با 4 نفر دیگه توی یک اتقاق 12 متری کمپ 2 یا 4 بخوابم.
آخه بی.... انسانیتت کجا رفته یه جون 30 ساله با یک کارمندی که فقط30 سال سابقه داره تو یه اتاق ،یه دختر مجرد با یک زنی که نوه اش داره ازدواج میکنه تو یه اتاق .....
من و دوستام تصمیم داریم در صورت عملی شدن این طرح بریم عسلویه خونه اجاره کنیم و تا جایی که ممکنه برای سازمان کار نکنیم .

[ بدون نام ] 24 دی 1391 ساعت 00:13

کجا هستند اونا که داشتن بخاطر لغو این طرح پاچه خواری مدیرعامل محبوب سازمان رو میکردن؟!؟!؟! خوشم میاد خوب رکب خوردن

اشنا 23 دی 1391 ساعت 03:51

از ماست که بر ماست-ضمنا بدون چراغ سبز مدیرعامل کسی نمیتونه کاری کنه

. 23 دی 1391 ساعت 03:16

خسته نباشید چرا راجب به اعتراض چند روز پیش رانندگان بهخاطر عدم دریافت حقوق مطلبی ننوشتید

[ بدون نام ] 17 دی 1391 ساعت 20:37

عالیه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد