وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

1-1


طرح تردد 1-1   

 

بلاخره وارد فاز اجرایی شد 

   

گام دوم این طرح ، ساماندهی کمپ های مسکونی ،   

 

رستوران و پروازها می باشد 

   

نظر شما در این ارتباط چیست؟


نظرات 15 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 29 آذر 1391 ساعت 00:49

دوستمون که از منطقه رفته و موفقه! و خیلی هم کار داره که بنا ندارد به مباحث این چنینی وارد بشه و روحیه بسیار لطیف و آرامی دارند نشون میده که واقعاً در منطقه حضور ندارن! چون اگه بودن وقت سر زدن به سایت خارک که مربوط به کار قبلیشون بوده رو نداشتن و در حال آباد کردن مملکتشون هستن. در مورد موفقیتشون هم که نوشته های سرشار متانت که بازخوردی از سطح سواد و شعور اجتماعی بالاشون هست واقعاً نشون دهنده موفقیتهاشون هست.
با احترام برای همکارای قراردادای که نون زحمت خودشون رو می خورن به هیچ چپ و راستی ای وابسته نیستن. آقای قراردادی, چه خوشت بیاد, چه بدت بیاد, اینجا نفته, آدمایی مثل تو رو با این دید میارن که برای اون کاری که قراره توش سرویس بدین، استادین, نه اینکه همش بنالین من که این و بلد نیستم, چرا ما رو نمی فرستن آموزش, میشه جای من و عوض کنین چون توی ساعت کاری رفتم دانشگاه درس خوندم و از سیکل و دیپلمه تبدیل شده به لیسانس از دانشگاه علمی کاربردی.
آدمایی مثل تو همیشه دارن قر قر می کنن و از شرایط می نالن. رضوی بده, سوری بده, موسوی بده, نصوری بده ... تو خوبی, واقعاً چرا استعدادهای تو کشف نمی کنن و تو رو به عنوان مدیرعامل انتخاب نمی کنن؟!
هم رسمی ها و هم غیر رسمی آدم ناکارآمد دارن ولی باید دید اونی که خودش میگه با پارتی اومده روش میشه از رسمی های ناکارآمد گله کنه؟

در پاسخ به دوستی که به کامنت قبلی این حقیر پاسخی که از روی عصبانیت و عصبیتی که ناشی از بی تجربگی و سطی نگری ایشان می باشد.بنا ندارم که وارد این مباحث سطحی بشم به ۲ دلیل یک اینکه بنده مثل شما بیکار و سربار سیستم که اگر هم کار نکنم بهرحال بهم حقوق می دهند دوم اینکه پرداختن به این مباحث واقعا یک روحیه پرخاشگر ی و احساس حسادت می خواهد که من دلیلی به حسادت ندارم و پرخاشگر هم نیستم به دلیل اینکه با شناختی که از فضای کارمندی و ... پیدا کرده ام مطمئن باشید که وضعیتم از لحاظ رضایت شغلی و مالی از شما بهتر است(حمل بر خودستایی نشودو ...). فقط به شما بگم که اگر آن الفاظ را در کامنت قبلی مورد استفاده قرار دادم در واقع یک بازخوردی به افکار سخیف و نابخردانه شماست نه صرفا آیینه اخلاق و سطح خانوادگی من باشد. شما مباحث سطحی و نابخردانه تفاوت ها را بیان کردید من هم به آن افکار پاسخ دادم. شما اگر افکار خوبی مطرح می کردید مطمئنا جواب خوبی می گرفتید. به مصداق ضرب المثل که جواب کلوخ انداز سنگ است. البته سو ئ تعبیراز این مطلب من نکنید که چون به مذاق من خوش نمی آید پس از نظر من افکار سخیف است. به شما بگم که اساسا ایراد مطالبی در موضوعاتی که نشان دهنده تبعیض و تفاوت ها می باشد بحث برانگیز است.(در قرآن کریم هم به تفاوت ها اشاره شده است که خداوند هم تقوا را عامل برتری می داند نه عوامل دیگر را) ببین شما با بیان این مطالب تقوای خود را مخدوش می کنید. جالبه بدانید که من خودم کاندیدای نمایندگی بودم و شما به من اتهام می زنی که من به نمایندگان متوسل می شوم. پس بنا به توصیه دین مبین اسلام به شما توصیه می کنم که تقوا پیشه کن. بابا کار شاقی نکردی که توی آزمونی که به اعتقاد خود برگزار کنندگان از سطح بسیار پایینی برخوردار است قبول شدی. من دیگه بیشتر از این وقت ندارم جواب بدم و بنویسم. البته از کلام شما بی تجربگی مستفاد می شود وگرنه اگر تجربه داشتی متوجه می شوی که بابا شما یک کارمندی بیش نیستی آخرش یک حقوق (آب باریکه) و بازنشستگی . نه تفریحی نه خونه ای نه آینده ای برای فرزندان بعداز بازنشستگی دوباره دعوت به کار البته اگر خیلی کاردرست باشی. با احترام بسیاربسیار زیاد به کارمندا شریفی که در همان سازمان شما کار می کنند. حاضرم قسم بخورم که دانشگاه محل تحصیل شما از دانشگاه محل تحصیل بنده بالاتر نیست.(دانشگاه تهران).غرور برای چته ؟ کل سواد شما اگر فوق باشی ۳۰۰۰ صفحه جزوه و اگر لیسانس باشی ۲۰۰۰ صفحه. ابدا آن مطالب هم به درد ادارت نی خوره.نه کتاب فقط جزوه آنهم کپی فکر کردی که فقط خودت دانشگاه دیدی نه عزیزمن. البته این مباحث خیلی سطی است. ولی با هرکس باید مثل خود او برخورد کرد. یا علی مدد

یک کارمند قراردادی 17 آذر 1391 ساعت 06:40

در جواب کامنت همکار رسمی باید عرض کنم که ظاهرا ایشان با توجه به اظهار خودشان از سازمان رفته اند. شما هم دقیقا به همان مطالبی که ایشان اشاره کردند جواب دادید اما به یک چیز مهمی که ایشون گفتند یا توجه نکردید یا خودتون رو زدید به ندیدن که ایشان اظهار کردند که شما که با آزمون وارد شدید چه کاری بلدید؟ چه زمانی و از چه شخصی خواهید کار یاد بگیرید؟ شما که می گویید یک قراردادی از شما زودتر وارد سیستم شدن با پارتی بازی پس آنها از شماها کار بلدتر و با تجربه تر هستند و بنا به اظهار خودتان باید از ایشان کار بگیرید. می خواهم یک جواب به شما بدهم که دیگه تکرار نکنی پارتی بازی. آنجایت بسوزد. جناب عالی ائمه محترم جمعه و فرمانداران و نمایندگان محترم مردم را متهم به سوء استفاده از موقعیت نموده اید که قطعا بنا به قانون حق ادعای خسارت معنوی و حیثیت اداری برای ایشان محفوظ است. کسی از رعایت قانون ناراحت نمی شود ولی از اینکه با قانون و با انگ قانونی بودن واقعا نیروهای ... را با رنگ و لعاب قانون وارد سیستم کردن واقعا کار خطایی است. شما آنقدر به قول ایشان ... و ... هستید که همان نمایندگانی که قانون وضع می کنند و شما در لوای همان قانون وارد می شود را مورد تعرض قرار می دهید. و نمک نشناسی می کنید. جا دارد که یک بار دیگر هم بگویم آنجایت بسوزد. اگر هم من را می خواهی متهم به بی ادبی کنی باز هم می گویم که آنجایت بسوزد که قراردادی ها پارتی دارند. باز هم سوال می کنم شماها چه کاری بلدید؟ یک کار خیلی خوب بلدید در اینترنت serchکنید. می دونید چرا؟ چون توی همان دانشگاه درجه اول فقط copyو past انجام میدادی. فهمیدی؟ همه توی سازمان می دانند که بابا نیروی رسمی که کار بلد نیست و اساسا برای کار کردن استخدام نشدند. البته جای شکر دارد که نیروی قراردادی به علت اینکه امکان دارد به دلیل کم کاری عذرش را بخواهند کار میکند اما یک نیروی رسمی کار نمی کند چون مطمئن است که کاری با او ندارند پس عدالت رعایت شده به این معنی که قراردادی با پارتی آمده ولی نون حلال می خوره و رسمی کاری نمی کنه و ..... من بنا نداشتم که نظری بدهم دیدیم که به شما اینا رو بگیم بهتر است که نگوییم. یک کاری گیرآوردی برو خدات تو شکر کن . خیلی به خودت قره نشو آنچنان می خوری زمین که هزار بار آرزو می کنی کاش قراردادی بودی اما این نمی شد...تو حقوق و مزایای خودت رو می گیری و قراردادی هم همینطور اینقدر بخیل و حسود نباش. البتع تعداد کمی از نیروهای رسمی سازمان مثل شما حسود و بخیل هستند و خیلی ها از نیروهای رسمی سازمان خیلی با سخاوت هستند. شما از آنها یاد بگیر.

یک کارمند رسمی 16 آذر 1391 ساعت 06:17

ادبیات کامنت قبلی از یک دوست قراردادی گویای همه چیز و گویای تفاوت یک فرد که با شایستگی وارد یک سیستم شده و یک فرد که با بی عدالتی و پارتی بازی وارد شده رو نشون میده
یک جاهایی شاه بیت های صحبت دوستومنه . بیاناتی که سرشار از نفرت و کینه است:
"لعنت به اون کسی که این بامبولارو برای صنعت نفت درآورد یک مشت ....رو با عنوان ....و ... استخدام کردند"
این دوستومن از اینکه آزمونی برگزار بشه یا یک عده آدم از دانشگاه های درجه یک مملکت وارد صنعت بشند سخت ناراحت و دلخوره و به بانیان این تصمیم فحاشی هم میکنه . در نظر این عزیز احتمالا تا وقتی کانالی به اسم پارتی بازی هست و میشه همه بروبچ را به زور وارد سیستم کرد چه نیازی به آزمون و ممتازیه؟!؟!؟!
قسمت جالب دیگه افاضات همکارمون :
"قراردادی بدبخت که از توی رسمی باعرضه تر و با خانواده تر است"
فقط میشه سکوت کرد. کلمات آیینه ای تمام نما است
"اون زمان که تو داشتی با استادا در دانشگاه برای نمره سروکله می شکستی"
اشکال کار اینجاست که ماها فکر میکنیم وقتی خودمون مرتکب فعلی شدیم پس این خاصیت همست. نه عزیز من اون زمان که ما داشتیم در بهترین دانشگاه های این کشور بنا به شایستگیمون درس می خوندیم همون موقعی بود که شما در دفتر امام جمعه و فرماندار و نماینده مجلس التماس می کردید معرفی نامه بگیرید....

در جواب فردی که نوشته چرا نباید بین رسمی و قراردادی فرق بذاریم. باید گفت که ما تو و امثال تو رو که آزمون دادن و یا با معدل های آبکی به اصطلاح بالا جذب شدن هم دیدیم. لعنت به اون کسی که این بامبولارو برای صنعت نفت درآورد یک مشت ....رو با عنوان ....و ... استخدام کردند و گند زدن به سیستم. بابا قراردادی ها که ادعایی ندارن به قول تو یه پارتی داشتن و آمدن فقط دارن حقوق می گیرن. ولی تو رو با آزمون و سهمیه آبکی ممتازی وارد سیستم کردن تو چه گلی به سر این سیستم زدی.برای خودم. برای کشورم .برای این منطقه. برای تو برای اون قراردادی بدبخت که از توی رسمی باعرضه تر و با خانواده تر است(با توجه به شناختی از شما ها پیداکرده بودم) دلم می سوزه که شماها هنوز اندرخم یک کوچه اید و با این افکار روز و شب سپری می کنید.بفهم که تو رو استخدام کردن که اونجا رو بسازی. ولی دریغ که شماها هنوز از حل کردن کوچکترین مسئله روزمره خودتان درمانده اید. آقای آزمون داده البته کار شماا خرابکاریست نه آبادانی دم همون قراردادی هایی گرم که اون زمان که تو داشتی با استادا در دانشگاه برای نمره سروکله می شکستی(البته شایدهم در دبیرستان) داشتن منطقه رو آباد می کردند که شما از راه برسی و فکر کنی که آزمون داده ها اینجا رو ساختند... آری اینچنین بود برادر... یادت هست؟

[ بدون نام ] 8 آذر 1391 ساعت 02:08

چرا قراردادی و رسمی با هم فرقی ندارن؟
چرا بین اونایی که زحمت کشیدن، تو آزمون قبول شدن و از هفت خان رستم رد شدن با کسایی که روش استخدامشون متفاوت هست فرق نمی زارین؟
البته اون دوستایی که خودشونم می دونن دم چند نفر و دیدن تا استخدام بشتن که رسمی و غیررسمی براشون فرقی نمیکنه و امکنات رو در سطح قابل توجهی دریافت می کنن، روی سمتهایی که جداً حقشون نیست می شینن، همشم می گن آقای مدیرعامل چرا به فریاد ما نمی رسی؟؟؟ اگه هتل 5 ستاره هم بود اینقدر بهتون حال نمی دادن که تو محل کار حال می دن.
ضمناً این طرح هم خیلی خوبه چون حداقل معلوم میشه کیا تو کمپ 4 و کمپ 1 همزمان اتاق دارن و به یه عدع دیگه به بهونه نداشتن اتاق دارن جفا می کنن، بعضیا هم به بهانه همین نبودن اتاق توی کمپ ها، از هتل شیرینو بیرون نمیان...

سلام 7 آذر 1391 ساعت 08:41

دو دو خوبه ولی کم کردن رفاه پرسنل خیلی بده . این که چهار نفر آدم رو کنن توی یک اتاق دو تخته فقط توهین و بس

[ بدون نام ] 3 آذر 1391 ساعت 06:21

طرح بسیار خوبی است.لطفا خرابش نکنین

[ بدون نام ] 23 آبان 1391 ساعت 03:30

نکته اول : ای ملت باهوش انقدر درگیر بحث قراردادی و رسمی نشید . بجاش همه با هم متحد شید که نه محدودیت واسه قراردادی ایجاد کنن نه رسمی
نکته دوم : این دوستان قراردادی که بنده خیلی هم بهشون ارادت دارم آیا جز اینکه کسی سفارششون کرده راهی در ورود به سازمان داشتن؟؟؟ پس خواهشا این رو درک کنید و انتظار نداشته باشید مثل یه آدمی که زحمت کشیده درس خونده آزمون داده مصاحبه شده گزینش شده و بدون هیچ پارتی و سفارشی وارد نفت شده رفتار بشه

[ بدون نام ] 22 آبان 1391 ساعت 05:57

آقای نصوری با شما صحبت میکنم چرا باید به بهانه سرو سامان دادن به کمپها شاهد تبعیض بین کارکنان سازمان باشیم چه فرقی بین قراردادی و رسمی ها وجود داره؟ چرا باید هر دو نفر رسمی تو یک اتاق باشند ولی به 2نفر قراردادی یه تخت بدن؟ آیا شما در جریانید و چیزی نگفتید و یا اینکه عده ای انحصار طلب که تا به حال همه چیزها رو برای خودشان خواستند بعد از کم شدن میلیونی حقوقشان دنبال انتقام از قراردادی ها هستند؟

[ بدون نام ] 21 آبان 1391 ساعت 08:30

شنیدم منابع انسانی گفته داریم شیفت بندی میکنیم تا پرسنل شنبه و یکشنبه و چهارشنبه تردد کنن خوب اینم یه نوع ساماندهیه دیگه

روزکار 21 آبان 1391 ساعت 04:58

واقعا داره به روزکارا ظلم میشه یعنی هیچ کاری نمیخان بکنن منظورم کسر ساعت کاریه . منابع انسانی هم که قربونش برم به فکر همه چیز است جز انسان هایی که تو این خراب شده کار میکنن .

[ بدون نام ] 20 آبان 1391 ساعت 07:24

اینایی که در مورد اتاق گفتید ایده کیه؟نوروزی فر؟

[ بدون نام ] 20 آبان 1391 ساعت 05:06

آقا میخوان چهار نفر قراردادی مقابل هم و یا دو نفر رسمی رو تو اتاقها جا بدند

[ بدون نام ] 19 آبان 1391 ساعت 20:25

منظورت چیه از ساماندهی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد