وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

ورود و خروج با ثبت اثر انگشت

 



چند ماهی است مدیریت منابع انسانی   

اقدام به تعویض سیستم ورود خروج از کارتی به ثبت اثر انگشت نموده است 

به نظر شما این سیستم چه نقشی در مدیریت منابع انسانی سازمان خواهد داشت؟



نظرات 6 + ارسال نظر
درد سر 28 شهریور 1391 ساعت 01:21

خوبی این سیستم اینکه خیلی ها رو به دردسر انداخته همین برای موفقیتش کافیه

عماد 25 شهریور 1391 ساعت 02:27

---------------------------------------------

گروه خارک برای اشخاصی محدود که از فضای موجود برای هتاکی و ناسزا گویی به دیگران استفاده می کنند متاسف است و در اینجا از دیگر همکاران محترم پوزش می طلبد و به این اشخاص پیشنهاد می دهد فضایی دیگر را برای این عمل انتخاب نمایند

[ بدون نام ] 14 شهریور 1391 ساعت 23:29

با سلام جا داره از کسانی که پیگیر سروسامان دادن وضعیت غذا بودند و هستند تشکر کنم ( اضافه شدن یک نوع غذای دیگر به منوی غذا ها و سرو سامان دادن میز دسر) ولی آیا همینطور که به فکر کمیت غذا هستید به کیفیت غذا هم اهمیت می دید؟ آیا یک نوع غذای با کیفیت بهتر از ده از نوع غذای بی کیفیت نیست؟

دور زن 14 شهریور 1391 ساعت 00:19

درسته این سیستم خیلی ها رو به زحمت انداخته ولی راههای دور زدن اون کم نیست. این سیستم خوبه ولی آیا فکری به حال کسایی شده که حضور دارند ولی کار نمی کنند. راهی هست که اونا رو به کار انداخت؟

همش غذا 12 شهریور 1391 ساعت 06:33

فکرشو کردید برای تامین غذای پرسنل سه منطقه ، سازمان سالی حدود 20 میلیارد هزینه میکنه. غذایی که خوردنش اکثر اوقات کار هر کس نیست. تو رو به خدا فکری کنید پول که داره میره پس چرا کیفیت نیست؟

[ بدون نام ] 12 شهریور 1391 ساعت 04:42

برای اونایی که سر موقع می آیند و می رومند که فرقی نکرده ولی برای اونهایی دایم الجیم هستند سازمان شده جهنم فکر خوبی بود که باید زودتر اجرا می شد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد