وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

اناالله و انا الیه راجعون

+++++++++++++++++


بازگشت همه به سوی اوست


دکتر قرشی قربانی ناملایمات شد


وظیفه و نحوه برخورد ما با بزرگانی که عمری در صنعت نفت زحمت کشیده اند و مویی سفید کرده اند چگونه باید باشد؟


نظر شما در این ارتباط چیست؟


-------------------------------

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 14 شهریور 1391 ساعت 23:32

لطفاً از آن مرحوم قدیس نسازید اون هم مثل بقیه ما دارای نقاط قوت و ضعف بود. خدا بیامرزدش جایی رفت که همه ما باید یه روزی برویم. چه خوبه که همه در همه حال به آن فکر کنیم.

[ بدون نام ] 19 تیر 1391 ساعت 15:54

رضایی عزیز
در اول مطلب گفتی پشت سر مرده حرف نزن بعد خودت بدترینها را گفته ای در ضمن همانطور که در مطلب قبلی اشاره شده هر کاری کرده بعد از آمدن م ع جدید آقای م ن است وچون فکر کرده بود برایش بهشت درست می کند غافل از اینکه بزودی به سمت بهشت روانه اش می کند.

رضایی 11 تیر 1391 ساعت 15:59

پشت سر مرده لطفا حرف نزنید اونم مرده ای که هزاران مساله اطرافش بوده . اینقدر هم مظلوم نمایی نکنید در خصوص این خدابیامرز و نگذارید توی گور بلرزد باندازه کافی اون دنیا جوابگو هست بابت الطافی که به جوانان این مملکت داشته !!!! یک سری به نهادهای مختلف . حراست ها و گزینش ها بزنید بد نیست

[ بدون نام ] 7 تیر 1391 ساعت 23:24

خدا رحمتش کند
آن مرحوم با وجود اینکه دکترا داشت و از توانایی زیادی هم برخوردار بود فکر کرده بود با رفتن پ م از سازمان مدیر عامل جدید اوضاع و جایگاه بهتری برایش فراهم می آورد اما م ن عجب جایگاهی برایش درست کرد!جایگاه ابدی
راستی م ع جدید چرا اینقدر دروغ می گوید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد