وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

قطعی اینترنت-- توطعه یا توهم توطعه

همانطور که می دانید اینترنت سازمان

برای مدتی است که قطع شده

و دوباره برای حل کردن مسئله ای، صورت مسئله پاک شد

آیا زندگی در جامعه کنونی بدون اینترنت امکان پذیر است؟

نقش ، جایگاه و نحوه استفاده بهینه از آن چگونه باید باشد؟

و هزاران سوال دیگر؟

نظر شما در این ارتباط چیست؟

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 24 تیر 1391 ساعت 08:13

همکار محترم حراستی, یکم چشمای مبارک و بیشتر باز کنین. کجای نفت یه پیمانکار میارن، همه پسوردای سیستم و ادمین سیستم و می دن دستش؟؟؟؟؟؟
ضمناً موضوع استفاده از اینترنت توی منطقه خیلی ارتباطی با موقعیت جغرافیاییش نداره. این هزینه ای که سازمان داره پرداخت می کنه بیشتر از خیلی شرکتها توی تهران هست.
ضمناً مدیریت قوی و اثربخش در فناوری سازمان مشکل اصلی فناوری سازمان هست. بالا بردن امنیت زیرساخت های فاوای سازمان وظیفه اصلی ایشونه, نه هدیه دادن به بعضیها برای نگه داشتن اون میز که همه اومدن و رفتن ولی ایشون قرص و محکم موند . . .
واقعاً از همکارای حراستی هستی یا پیمانکارای تخصصی ارقام نت؟؟؟

عبدالهی 11 تیر 1391 ساعت 15:54

صفایییییییییییییییییییییییییییییی!!!!! بیخیال بابا یارو برکنار شده بخاطر هزار و یک مساله . àت سر مرده حرف نباشه بهتره

[ بدون نام ] 3 تیر 1391 ساعت 04:57

آقا یه ذره سواد بدم خدمتتون؟ توطعه دیگه چه صیغه ایه؟ توطئه!

عبدالله 2 تیر 1391 ساعت 05:51

یه سوالی : آیا اینترنت آقایان سلیمانی و صفایی هم فطعه؟؟؟

همکار 29 خرداد 1391 ساعت 04:17

اگر امکان داره یه پستی راجع به دستشویی ها بزارین, متاسفم برای سازمانی با این عظمت و این دستشویی ها . . .

رضا 29 خرداد 1391 ساعت 02:46

توطئه نه توطعه!

ایرانخواه 25 خرداد 1391 ساعت 07:36

اینترنت تا یکی دوماه دیگه وصل میشه ،اما به صورت بیسیم و دیگه روی کامپیوترهای کارمندا وصل نمیشه.در کمپها و روی لپ تاپ،اگه بخوان پایش (مانیتورینگ) هم بکنن که بهتره قید این اینترنت رو بزنیم و سراغ ایرانسل و یا وایمکس رفت.
اینترنت کیفیت زندگی مدرن رو تغییر داده و وقتی در ایران همه زندگی میکنن و بی کیفیت یا باکیفیتش مهم نباشه، اینترنت یک چیز تفننی و زاید محسوب میشه، همونطور که بدون ضبط ماشین هم میشه رانندگی کرد.

همکار حراستی 21 خرداد 1391 ساعت 02:15

آقا یا خانم محترمی که به مدیریت فناوری و سازمان گیر دادی اطلاعات بروزت همینه؟؟؟ اینترنت می خوای که به فناوری گیر بدهی غافل از اینکه این مشکل مخصوص کل نفته نه فناوری سازمان !!! بد نیست یخورده به اطلاعاتمون اضافه کنیم بعد گیر بدیم به همدیگه !! وقتی اینترنت همه جای مملکت ایراد داره و گیر بازاره ، دیگه چه انتظاری از عسلویه داریم؟؟ انصاف هم بد چیزی نیست. در ضمن با نوع برخوردی که توی نظرتون گذاشتین کاملا معلومه که مغرضانه نوشتین وگرنه تو که ساده ترین اخبار رو نداری چطور به پیمانکار تخصصی یک اداره ایراد می گیری ؟ مگر حراست و فناوری حراست سازمان مرده که هر کسی به خودش اجازه بدهد که پیمانکار الکی بیاورد. این وبلاگ جهت رفع ایرادات است نه خصومت های شخصی . در ضمن در جریان باشید که از این به بعد بدستور حراست و پدافند غیرعامل کلیه همکاران از نظارت سیستم ها ( مانیتورینگ توسط حراست و فناوری ) بهره مند خواهند بود حتی این پاسخ بنده نیز بی نصیب نخواهد بود . پس لطفاً به فکر راه حل های اساسی باشیم دست در دست هم.

[ بدون نام ] 18 خرداد 1391 ساعت 19:10

با 4تا کامپیوتر تو طبقه اول قراره مشکل همه حل بشه.

[ بدون نام ] 18 خرداد 1391 ساعت 19:08

بخاطر نحوه مدیریت قوی و اثربخش در فناوری سازمان هست. بالاخره اینم یه راهیه دیگه . . . هر وقت یه مساله ای بوجود آمد که خارج از توان آدمه، صورت مساله رو پاک کنیم، نگار که انگار مساله ای بوده !
با این پیمانکار داغونی که فناوری گرفته همین وضعیت موجود از بین نره خوبه، حتماً بعدش هم می خوان تو سازمان جذبشون کنن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد