وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

میهمان سازمان


 

نوروز امسال سازمان  

 

 

میزبان کارمندان و خانواده های محترم آنان بود  

 

  

بدون تردید کارمندان استفاده کننده از این تسهیلات 

 

  

بهترین قاضی برای ارزشیابی عملکرد 

 

  

مدیریت های درگیر از جمله 

 

  

 تشریفات و پشتیبانی و روابط عمومی خواهند بود  

   

نظر شما در این ارتباط چیست؟ 

 


نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 26 فروردین 1391 ساعت 15:59

کیفیت غذای مهمان با کارکنان خیلی فرقی نمی کرد فقط در نحوی سروکردنش بود نوع غذا و سوپ و بقیه چیزا هم با کارکنان فقط متفاوت بود اینا همه برای اینه که از قبل این موضوعات پیمانکار پول بیشتری بگیره وگرنه مثلا سوب سوپ بود دیگه حالا چرا برا مهمان مثلا جو برای کارکنان ورمیشل ؟؟! نمیشد یکجا یک نوع درست بشه ؟

[ بدون نام ] 21 فروردین 1391 ساعت 06:47

متاسفانه برخی همکاران فکر می کنن سازمان رستوران بین راهیه که شب با خانواده حوس کنن بیان شام بخورن. والا تو مراکز رفاهی نفت که برای همین منظور هستن، قبلش باید رزرو کنی، بعدش هم باید پول غذا رو پرداخت کنی. این سری که تو عید بعضی از همکارای روزکار همسایه هاشونم آورده بودن واسه ناهار تو رستوران اداره. شرکت واقعاً یه سرویس اساسی و پرخرج و بی دلیل داد به بعضی همکارا ولی جالبه که بازم طلبکارن...

نافرجام 17 فروردین 1391 ساعت 19:34

امسال بهتر این بود تا به هر واحد سهمیه اعلام می شد تا حق و نا حق نشود و شاهد این نباشیم که از واحدی چندین نفر و واحدی هیچ کدام قرعه به نامشان نیفتاده باشد.

[ بدون نام ] 17 فروردین 1391 ساعت 07:04

ما که اسم پدر و مادرمون دادیم، قبول نکرده بودند.. گفتیم چرا؟ گفتند اخه فقط همسر و فرزند...از روز 28 اسفند اینجا بودیم تا 10 فروردین. بگذریم که یارو پدر زن و مادر زن و همسایه اش هم آورده بود...بگذریم که اطراف یک همکار با 13 نفر وارد می شد،بگذریم که برخیها خانوادهشون از روز 28 ام اینجا بود و خود میزبان عمه و خاله و ... شده بودند. دیدم که اقای عزیز . م خانواده اش از 28 ام تا 6-7 نوروز مهمان سازمان بودند...

نه په کو 15 فروردین 1391 ساعت 20:14

جا داره در اینجا یه خسته نباشید به بروبچه های پشتیبانی بگم که انصافا خیلی زحمت می کشند و از جمله نیروهایی هستند که تو گرما و سرما بی منت کار می کنند

همکار اداری ( روزکار ) 15 فروردین 1391 ساعت 18:03

حدود دو سه ماه قبل هنگام شام ، به همراه خانواده از جلوی سازمان رد می شدیم . گفتیم از رستوران سازمان استفاده نماییم . چشمتان روز بد نبیند . برای گرفتن دو برگ ژتون ، به حدی ما را این طرف و آنطرف پاس دادند . که شرممان آمد پرسنل این سازمانی باشیم که حرمت خانواده را برای یک دست غذا نگاه نمی دارد . کاش فکری به حال این موارد هم می شد .

[ بدون نام ] 15 فروردین 1391 ساعت 17:49

وقتی سازمان میتونه غذای با کیفیت بالا به میهمانان و خانواده ها بده ، چرا به خود پرسنل نمیده ، پرسنل محترم حتی در ایام نوروز که کیفیت غذای میهمانان عالی بود از همان غذاهای بی کیفیت قبل استفاده می کردند .

[ بدون نام ] 15 فروردین 1391 ساعت 17:33

من فقط چند بار به همراه خانواده و میهمانان نوروزی ام از رستوران استفاده کردم که واقعا باید به دست اندرکاران و برنامه ریزان رستوران دست مریزاد گفت ؛ هم پذیرش میهمان و خانواده ، هم محیط رستوران ، هم برخورد و سرویس دهی گارسون ها ، هم کیفیت غذا و خلاصه همه چیز واقعا عالی بود ؛ واقعا سازمان جلو خانواده و میهمانان آبرو داری کرد ؛ دست تمامی دست اندرکاران درد نکند .

اخراجی 1 15 فروردین 1391 ساعت 17:31

من اولین نظر رو میدم چون اولین نفری بودم که وقتی مهمانان آمدند مودبانه من را از اتاقم بیرون انداختند!!
سلام
منطقه ویژه آخر مهمان نوازیه کارمنداشو میزاره تو خیابون تا از مهمونا پذیرایی کنه ! دستش درد نکنه !! اگر واقعاَ قرار بر ارایه خدمات به مهمان های نوروزی بود چرا مثل برگزاری همایش کمپ ها رو برای مهمونا خالی نکردند یا مرخصی تشویقی ندادند !
البته قدم مهمان همیشه مبارکه من هیچگونه اعتراضی به حضور مهمانان ندارم فقط برایم جالب است که مثلاَ برنامه ریزی برای پذیرایی از 1000 نفر انجام شد و تهیه محل اسکان برای 800 نفر و بقیه هم باید کارمندان از استطاعت خودشون استفاده کنند .
آقایون مدیران مخصوصاَ مدیران محترم پشتیبانی،منابع انسانی و.... یکمی هم از خودتون مایه بذارین محل اسکان خودتون و بقیه مدیر عزیز را به مهمانان اختصاص می دادید!!!.
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم ... شدن آسان بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد