وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

انتـــــصابـــــات


 

مفتخــــــــــــــــــــــــــــر   


جعفـــــــــــــــــــــــــــری   


معصومــــــــــــــــــــــــی   


بحرانــــــــــــــــــــــــــی  

 


نظرات 15 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 11 فروردین 1391 ساعت 03:44

با این انتصابات به نظر نمیرسد مدیر عامل دقدقه کار رو داشته باشه فقط اومده یه حالی به بومی های بدهند که رضایت هم استانی های خود را جلب نماید دیگه کاربلد بودن و شایسته سالاری کشکه همه جا باندبازی اینجا هم در حال تشکیل باتد نصوری که همه بومی هستند که چیزی ار توش در نمیاد.

بحران 23 اسفند 1390 ساعت 02:34

یه فکری به حال دستشویی های سازمان بکنید . اکثر پرسنل با دستشو یی ها مشکل دارند . حق دارن خیلی مناسب نیستند علی الخصوص اول صبح . . . چاره ای بیندیشید . . . .

غیر بومی غیر بومی 22 اسفند 1390 ساعت 21:13

جناب آقا/خانم بی نام
حق کاملاَبا شماست جهت اطلاع عرض می کنم
1- مدیر پارس 3 مهندسی مکانیک موتور های دریایی
2-مدیر استانداردها :لیسانس شیمی و شاید فوق نفت ربطی هم به استاندارد سازی یا ISO یا... نداره (کار مهندس صنایع /مدیریت دولتی / ..می باشد نه مهندسی شیمی نفت)
3- فوق جغرافیا یا زمین شناسی در طرح های مهندسی !!
مع الاسف حق با شماست امیدوارم که من اشتباه کرده باشم و شما با درایت بیشتری دیده باشید .
ولی خیلی به حال من فرقی نمی کنه یه کارمند دون پایه قرارداری غیر بومی که همین روزها عذرشو می خوان!!

بی نام 2 22 اسفند 1390 ساعت 20:03

از همه جالبتر و با حالتر رئیس استانداردهاست که داره از حول حلیم تو دیگ می افته. آقا جان اگه اینو میخونی یا شنیدی بدون جای تو و امثال تو همان جاست که عرب نیزه انداخته.

بی نام 22 اسفند 1390 ساعت 02:44

غیر بومی غیر بومی لطفا مدارک رو درست بنویسید
مدیر پارس ۳ مهندس مکانیک و مدیر طرحهای مهندسی فوق لیسانس نفت و هر دو از دانشگاه های معتبر
مدیر استانداردها هم که سمت با مدرک آن کاملا هم خوانی دارد کم لطفی هم حدی داره مدارک مدیر های قبل رو ببیند دیپلم و فوق دیپلم آب و ... از همه گذشته مدیر عامل سازمان لیسانس کردانیسم داشت

غیر بومی غیر بومی 22 اسفند 1390 ساعت 00:18

بنظرم آزموده را آزمودن خطاست
زمان آقای رضوی با همین طرز فکر بود که منطقه خراب شد البته آقای سوری و موسوی هم کار خاصی نکردن که بدرد من و شمای کارمند بخوره .
ما که نمی خواهیم مدیر بشیم نه رییس (مثل آقای نو.. ،رض... ، ام...) ما فقط امنیت شغلی و حقوق مکفی می خواهیم.
استفاده لیسانس شیمی در استانداردها،ناخدای کشتی در پارس 3 ،جغرافیا در مهندسی و... خدا به داد سازمان برسه آخر سمت های مرتبطه با پست سازمانی !!!!!!!!!!!!!

تبریک 20 اسفند 1390 ساعت 17:37

پرواز هم درست شد، به دیپلمه های عزیز تبریک میگم

ایرانخواه 19 اسفند 1390 ساعت 19:47

سازمان جوری هست که اگر یک نفر چهارده ساله با تحصیلات سون راهنمایی هم به عنوان مدیر بذاره اتفاق خاصی نمیوفته.پس نباید حساسیتی در این زمینه داشت و همه به این وضعیت کسل کننده عادت کردند.سازمان منطقه ویژه به معنای واقعی حیاط خلوت وزارت نفته و معمولاً در حیاط خلوت چیزهای ارزشمند نمیذارن.همین که آنقدر تمیز باشه که بوی تعفن اش تو خونه نیاد کافیه.
بومی یا غیر بومی،جوان یا پیر،کاربلد یا نادان،فرقی نداره چون هدف از ایجاد سازمان ، اشتغال بوده که الحمدلله حدود 2600 مشغول به کار شدن در این سازمان،دیگه نباید شور زد!!!!

[ بدون نام ] 17 اسفند 1390 ساعت 21:46

کلمه مدیر و رییس برای پست های این سازمان شایسته نیست.همان بهتر که سرپرست باشند و بمانند. مدیر تعریف داره، شرایط و ویژگی داره،جلسه مدیران برگزار می کنند.خروجی چی؟هیچی!!!!!!!!!!!!!!!!!
استراتژی مدیرعامل جدید مشخصه!بومی گرایی
کسی نیست بگه باباجان قطر سهم مشترک را هر روز بیشتر می بره. از این وضعیت بهترین بهره رو می بره.موضوع سهم مشترک فقط مربوط به استان بوشهر نیست.کاملا یه مسئله ملیه.اما اگر قرار باشه به سهم مشترک توجه ای نشه و قرار باشه به هر قیمتی بومی گری بشه.پس این استراتژی رو درست اجرا کنیم. پس کسانی که خانواده آنها تو این آلودگی زندگی می کنند به حق ترند تا کسانی که در بوشهر و سایر شهرهای دور دست منطقه زندگی می کنند و آلودگی را حس نمی کنند.

خدمات شهری 17 اسفند 1390 ساعت 17:02

به رضا نورایی هم ظاهرا پست های مهمی پیشنهاد شده و ایشان در حال ارزیابی جهت تعیین یکی از آنهاست

همکار بومی 16 اسفند 1390 ساعت 18:42

چه کسی مدیر باشه ، بومی یا غیر بومی ، خیلی مهم نیست ، هر چند اگر بومی کارآمدی باشه طبعا باید اولویت داشته باشه ، مهم پیشرفت پروژه ها و همچنین خدمت رسانی و رفع مشکلات کارمندان و کارگران و بخصوص کارمندان و کارگران خود سازمان است ، که هیچ مدیری شاید چندان به این فکرها نیست.

غیر بومی ساکن بوشهر 16 اسفند 1390 ساعت 02:42

این انتصابات را به همه بومی های مقیم شیراز ، تهران و ... تبریک می‌گویم امیدوارم که در تمامی مراحل زندگی و فتح کل کشور موفق باشید .

[ بدون نام ] 16 اسفند 1390 ساعت 01:54

بسمه تعالی
فکر خیلی خوبی داره این مدیرعامل محترم برای بکار گیری نیروهای جوان بومی در راس/ که در آینده مدیران کارآمدی بشوند. . نمامی امور عسلویه را خود به دست بگیرند.
اما این رو باید بگم که فعلا امید بهتر بودن را نباید داشت.
یک غیربومی

[ بدون نام ] 15 اسفند 1390 ساعت 23:11

نیروهای زحمت کش متخصص و کارآمد بومی کنار مانده حالا به صحنه آمده اند به امید روزهای بهتر برای منطقه ویژه

[ بدون نام ] 15 اسفند 1390 ساعت 23:04

بد نیست به مشکل رانندگان زحمت کش هم توجهی بکنید و یک ریشه یابی اساسی در مورد مشکلاشان کنید
این مدیران که دائم در حال آمدن و رفتن هستند و به جز شرشان چیزی از آنها عاید ما نمیشود حداقل این بچه های راننده وقتی میخوایم بریم تا شهر زحمتمون برای اونهاست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد