وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

کمیـــــته بانـــــوان


 

با سلام
چندی پیش با رفتن رئیس کمیته بانوان  با ارسال پیامی از سوی کمیته بانوان ۷ نفر اعلام آمادگی خود را جهت عضویت کمیته نمودند و چون کمیته ۷ نفر عضو می‌پذیرفت بدون رای گیری‌! همان افراد انتخاب شدند. اولا مشخص نمی باشد که این کمیته براساس چه اساسنامه و یا مرجع قانونی فعالیت می‌کند و مورد تائید چه مقامی است و چه کسی مهر تائید به این تشکل می‌گذارد ثانیا شاید با رای گیری از بانوان تمامی این هفت نفر بعنوان عضو انتخاب نمی‌شدند  

با انتشار این موضوع نظر کارکنان درخصوص نحوه تشکیل‌، تائید‌، عملکرد و وظایف این کمیته را بشنویم  

  

این پست با پیشنهاد یکی از شما همکاران محترم منتشر می شود

لطفاٌ موضوعات قابل طرح در وبلاگ را به صورت نظر خصوصی برایمان ارسال نمایید 

 


نظرات 23 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 7 اسفند 1390 ساعت 10:01

به نظر من تشکیل این کمیته توسط آقای موسی سور... از یک دیدگاه به خاطر این بود که به انم های سازمان که برخیشون عضو فراکسیون! هم هستند به خاطر این بود که اینهمه ادعای حق گرفتن دارن, می خواست ثابت کنه که از پس حق و حقوق ادعایی خودشون هم بر نمیان چه برسه . . .

دیدگاه 7 اسفند 1390 ساعت 02:16

بانوان گرامی
لطفا یه کم به فکر آینده خودتون باشید این آب هوا برای آقایون مسئله ساز در آینده چه برسه به شما که ظریف تر از آقایونین به خدا من که اینو دارم می گم بفهمی نفهمید یه کم در گیرم با این مسئله پس یه خورده حرفمو جدی بگیرید تا دیر نشده چون در آینده با هیچ مبلغی قابل بر گشت نیست ....؟!

بانوان بیکار 30 بهمن 1390 ساعت 01:43

یکی از مهمترین وظایف اعضای کمیته بانوان سرگرمی است که این چند خانم بیکار برای خودشان درست میکنند و از خانم های سازمان برای خودشان مایه می گذارند حالا بذارید این چند نفر هم دلشان به این سرگرمی خوش باشه آخه استعداد دیگه ای هم ندارند

ایرانخواه 29 بهمن 1390 ساعت 01:48

اگر هدف از کمیته رفع کردن مشکلات کارمندا باشه،اینکه زن و مرد نداره، باید تلاش کرد تا نماینده کارمندها برای ارتباط مستقیم با مدیرعامل انتخاب بشه، وگرنه مددکاری و نظام مشارکت و یا دسته بندی های دیگه همچون بومی ها ، رسمی ها ، فنی ها، زیر لیسانسها،زن ها،مجردها،متاهل ها ،کمپ چهاری ها ،و ....... باعث پراکندگی میشه و نتیجه اش چیزی جز دلسردی نیست.
میشه از مشاور های مدیرعامل مثل مشاور جوان یا .. وقت گرفت و این ایده رو منتقل کرد که کارمندها می خواهند بی واسطه با مدیرعامل در ارتباط باشن،یک پرتال از سایت سازمان در اختیارشون قرار بگیره و نظرها و انتقادها رو دریافت کنن و خروجی فعالیت ها شون رو اعلام کنن،اما همه نگاه همدیگه می کنیم و یا انگشت اتهام به سوی هم دراز می کنیم.
به نظر من روابط عمومی یا منابع انسانی میتونه شروع کننده این حرکت باشه،
همه کارمندها عزیز هستن و دسته بندی اونها برحسب زبان و نژاد،محل تولد و جنسیت بی معناست.

خبر تازه 28 بهمن 1390 ساعت 18:43

ول این حرفا کنید.ی خبر خوب که وزیر نفت در سایت پانا نیوز نوشته بود و اعلام کرده بود که به قراردادی ها مثل رسمی ها پاداش بهره وری در اسفند ماه امسال می دیم.واقعا جدیه؟

[ بدون نام ] 28 بهمن 1390 ساعت 00:32

بابا بی خیال عملکرد کیلو چنده؟ کو گوش شنوااااااا

واقعاکه 28 بهمن 1390 ساعت 00:17

یک نفر از اعضا ویا از بانوان محترم پیدا نشده که کمی عملکرد کمیته را انعکاس بده یا شاید چیزی نداره که منعکس کنه

[ بدون نام ] 28 بهمن 1390 ساعت 00:10

نیست که آقایان اصلا حسود نیستند الحمدالله رب العالمین که همه روسا و مدیران آقایونند که دائما درحال تغییر و عوض شدن اونها هم به شیوه های خودشون عمل می کنند

نه په کو 27 بهمن 1390 ساعت 20:11

آقایان و خانم های محترم میدونید اصلاً چیه؟
شما قضیه رو یه خورده زیادی جدی گرفتید . کمیته بانوان و کمیته آقایون ، انتخاب نماینده کارمندان برای رفع مشکلات، صنف و تشکل ، اینها چه چیر هایی است که دارد مطرح می شود.
مگر کسی اعتقادی به این واژگان دارد که حرفش رو می زنید.
به نظر بنده نام بردن از کمیته بانوان یک نوع Fun‌ است و کارایی دیگری ندارد و حسادت زنانه خانمها نسبت به همدیگه باعث شده بعضی ها ناراحت باشند که چرا بازی داده نمی شوند و گرنه آش چی کشک چی ؟ کمیته بانوانم کجا بود؟

بانوان 27 بهمن 1390 ساعت 18:08

جواب کارمند:
صرف نظر از جوابی که به ایرانخواه دادین بفرمائید کدوم مشکل خانمها تاکنون حل شده که خود بانوان خبر ندارن
ما (بانوان وربطی به آقایون نداره ) میخوایم بدونیم عملکردش تاکنونچه بوده است پس از مشخص نمودن و رسمت دادن به اعضا کمیته که توسط خودشون انتخاب شدن یک جلسه عمومی با کلیه بانوان بگذارن و توضیح بدهند عملکردشان درطول این مدت چه بوده تا خود بانوان با توجه به عملکردهای قبلی و تصمیماتی که برای آینده دارند تصمیم بگیرن این کمیته اصلا ضرورتی داره یا نه
یه مسابقه آشپزی نمی تونه manage کنه !!!!!

کارمند 27 بهمن 1390 ساعت 04:44

آخه عزیز من کدوم یک از مشکلات بانوان رو کمیته تونسته رفع کنه؟ فقط یک مثال بزنید دلمون خوش باشه. اصلا این کمیته خودش رو معرفی کرده که بگه وظایفش چیه ؟ محدوده اختیاراتی که بهش دادن چقدره؟ سقف تصمیماتی که میتونه بگیره کجاست؟ موضوع فعالیتش چیه؟ کلی گویی که هنر نیست اینکه جهت رفع مشکلات بانوان تشکیل شده
اولا تو محیط کاری که جنسیت اهمیت نداره . همه کارمند هستند و یه واحد مددکاری دکوری هم داریم که اون هم هدفش رفع مشکلات کارکنان هست. بگذریم از اینکه مددکاری ما جهت رفع مشکلات مالی مدیران دست به کمر می ایسته نه نیازمندای واقعی.
تعطیلش کنید کمتر خودتون رو سوژه خنده قرار بدید

بی نام 27 بهمن 1390 ساعت 02:26

خیلی جالبه برام که بدونم که این همکار محترم از آقایون سازمان هستن یا از خانوم ها...؟؟!!! ضمنن خارک دیگه موضوع قحط آورده که چسبیده به کمیته بانوان.. لطفن قضیه2-2 شدن همکاران را پیگیری بفرمایید که بر سلامت جسمی و روحی همه مان تاثیر گذار خواهد بود. در جواب همکارانی که کمیته بانوان را بر خلاف تساوی زن و مرد میدونن عرض کنم که وقتی تو اقلیت باشی هر کاری می کنی .
چه مزایایی تو کمیته بانوان هست که خانم ها دریافت کردندولی آقایون بی نصیب موندن ؟؟؟.
فلسفه وجودی این کمیته برای انعکاس برخی مشکلات هست که شاید فقط خانوم ها باهاش درگیر هستن از قبیل بچه داری و کار بیرون.. متاسفاته ما چون یاد نگرفتیم از طریق تشکل حرف هامون رو بزنیم هرگز هم یاد نمی گیریم نتیجه این میشه که وجود یه همچین کمیته ای خار چشم آقایون میشه.. اگه ما یه نماینده بین کارمندا داشتیم که مشکلات هممون رو به مدیران بالا دست اانعکاس می داد به هیچ کمیته بانوانی احتیاج نبود جناب ایرانحواه.!!!!
حرف شما زمانی درست بود که یه نماینده بین خودمون داشتیم مثل تمام صنوف دیگه...
شما آقایون خوش فکر پیشنهاد بدید و پیگیری بفرمایید که یک یا چند نماینده بین کارمندا باشه که مشکلات همه مون پیگیری بشه بسم الله..
هممون فقط عادت دکردیم شعار بدیم؟ کلمه دوران گزار رو شنیدی و خوشت اومده که استفادش کنی

[ بدون نام ] 26 بهمن 1390 ساعت 03:34

کیا عضو کمیته بانوان هستن؟ آقای شاهین فر هم هست؟

تهرانی 26 بهمن 1390 ساعت 00:59

ما که خیری از کمیته بانوان ندیدم

منفعت 26 بهمن 1390 ساعت 00:03

عضو محترم هیات رئیسه
موضوع این پست هم همینه . راست میگه وقتی بازدهی بیرون از کمیته نداره فسلفه وجودیش چیه؟ لابد برای هیات رئیسه منفعت داره! پس پرای چی دور هم جمع میشن و جلسه کمیته بانوان راه میندازن اگه تشکیلات قانونی داره چرا عملکرد آن را طی دوره هایی گزارش نمی شه .اعضا هیات رئیسه حداقل تو خارک جسارت داشته باشند عملکردشون را ارائه کنند ما هم مطلع شویم .

سود 25 بهمن 1390 ساعت 22:13

مسئله سود و زیان نیست مسئله عملکردشه اصلا بودن و نبودنش چه فرقی میکنه ؟؟؟

سود 25 بهمن 1390 ساعت 21:03

از اشخاص مطلع می پرسم
عضویت توی هیت رئیسه کمیته بانوان و رئیس بودنش چه سود و منفعتی داره که حالا بعضی ها که کنار نشسته اند ناراحت شده اند و این موضوع محل مناقشه شده هان؟

جواب 25 بهمن 1390 ساعت 17:25

کمیته جان
بادقت مطالعه بفرمائید خارک نوشته اند با ارسال اطلاعیه ازسوی کمیته بانوان ۷ نفر اعلام آمادگی جهت کاندیداتوری نمودند(چه قدیم وچه جدید) و همان ۷ نفر هم انتخاب شدند(بدون رای گیری ) . عضو کمیته جان حالا شما قدیمی یا جدید!

کمیته بانوان 25 بهمن 1390 ساعت 02:25

جناب خارک اطلاعاتتون به روز نیست پس از اطلاعیه انتخاب اعضا جدید - از هفت نفر اعضای منتخب سال گذشته 3 نفر انصراف دادند.

پژوهش 25 بهمن 1390 ساعت 02:14

مثل آقای قرشی که خودش خودشو بعنوان رئیس پژوهش معرفی کرده کمیته بانوان هم خودشو کمیته بانوان معرفی کرده ! همه چیز باید تو این منطقه بهم بیاد دیگه !!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد