وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

ساعت کاری سازمان در مناسبتهای مذهبی



ساعت کاری سازمان در مناسبتهای مذهبی


زمان رضوی 8:30 تا 13:30

زمان سوری 7:30 لغایت 19:30

زمان موسوی 7:30 لغایت 13:30

زمان نصوری 7:30 لغایت 17


نظر شما در این ارتباط چیست؟




نظرات 26 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 14 بهمن 1390 ساعت 09:25

آخیش دفتر تهران جون چقدر کمتر از منطقه می گیری ! حداکثر 200 تومان ! بدنگذره !

[ بدون نام ] 14 بهمن 1390 ساعت 09:22

قدیمی تهران
چکار براش میکنی که برات اینقدر رئوف شده ! خبرچینی!

میرزایی 13 بهمن 1390 ساعت 01:11

بی غیرتهای ترسو چرا تا نظری در مورد سوپر دزد سازمان آقای رضا نو ... می شود نظرها را سانسور می کنید بی خود نبود دیروز سر نهار همه می گفتن که رضا نو... افتاده دتبال کون موسوی بالاخره هستند کسانی که ساهد تماس تلفنی او هستند حتی مرتضایی پیگیر کاراشه

دلسوز 10 بهمن 1390 ساعت 03:45

کسانی که در مورد دفتر تهران نظر داده اند نه دلسوز سازمان هستند و نه دلسوز کارکنان بی انصافا اگه دفتر تهران جمع بشه تکلیف کارکنان پیمانکاری و خانواده هایشان چی می شه همون آفای اس ....که اشاره شده هرچند یکی از نیروهای دلسوز سازمان و دلسوز کارکنان هست و زمان آقای سوری و موسوی نه تنها رییس دفتر تهران بود بلکه مشاورشان هم بود که مطمئن هستم آقای نصوری هم از توانایی هایش بیشتر استفاده می کنه بلکه یک کارمند رسمی با سابقه است که آقای سوری و موسوی و.... حتی معاون نازه وزیر در منابع انسانی هم به او سمت می دهند اگر بخواهد می تواند هم به پایانه ها هم به نفت و گاز پارس و .....برود
اما تکلیف خانم ها و آقایان شاغل در دفتر تهران چی میشه خانم ها را که به عسلویه راه نمی دهند آقایان هم همه مدارک دیپلم یا زیر دیپلم دارند این از پرسنل.
در مورد سازمان هم باید بگم دفتر تهران پایگاه و اعتبار سازمان در تهران می باشد بدون ادعا و بدون سر و صدا خدمات زیادی هم به مدیران وهم به کارکنان در تمام زمینه ها ارائه مکند که اگه جمع بشه پایگاه و اعتبار سازمان از بین رفته و...شاید ستاد سازمان برگرده تهران آینده رو کی دیده؟.
ومطمئن هستم آقای نصوری هم عاقلتر و هم دلسوزتر از این حرفها است

قدیمی تهران 10 بهمن 1390 ساعت 03:03

من سالها در دفتر تهران دارم کار می کنم
و رییس بهتر از ص ...اس نداشته ام هم کاربلد وهم رئوف و هم مقرراتی ودرضمن شما توی منطقه نشستی روی سفره رنگی و ماهم یک گوشه داریم نون وماستمون می خوریم

دفتر تهران 10 بهمن 1390 ساعت 02:48

نمی دانم چرا بعضی ناثواب مطلب می نویسند
همکاران دفتر تهران که چند نفرمان با مصوبه وزیر مبنی بر عدم اشتغال خانم های مجرد در عسلویه به اجبار در تهران با گرانی و ترافیک (ساعت 5که تعطیل می شیم ساعت 7.5یا 8 شب میرسیم خونه صبح ها هم باید ساعت 5صبح از خونه در بیایم )وهزار مشکل دیگه با حقوق ناچیز تمام کار های محوله را بخوبی انجام می دهیم و خدایی آقای اس ...که هم به او اشاره کردید یکی از رییسای خوب و کاربلد و دلسوز وآشنا به مقررات سازمان و نفت و بسیار متعهد است.

[ بدون نام ] 9 بهمن 1390 ساعت 22:04

آقای نصوری لطفا این دفتر تهران را تعطیل کنین بره(دیوونه هایی مثل آقای ص...ا....و هم میرن پی کارشون) اگه سازمان ثبت استان بوشهر (کنگان ) هست دفتر اصلی هم باید بوشهر یا همون جا باشه کارمندهای ستاد و اداره هم بصورت روزکار همون جا کار کنند وعملیات منطقه .اگه کمی ملاحظه بفرمائید می بینین که ما با تهران کاری نداریم این چه مسخره بازیه که چند مدل کارمند اینجا کار می کنه و هرکسی به نوعی سوء استفاده (اقماری روزکار مدیران پروازی بعضی از روزکارها هم که هم عصر میرن هم رست )شق القمر که اینجا نمی کنیم یه سازمان خدماتی هستیم
امیدوارم آقای نصوری جلوی این بی نظمی ها و ریخت و پاش ها رو توسازمان بگیره نه خودش هم دربقیه حل بشه
سوء استفاده همیشه تو بی نظمی اتفاق میافتد اینطوری ظلم درحق کسانی هستنش که قانونمند هستند و منظم

تهران طلب 8 بهمن 1390 ساعت 04:51

این دفتر تهران هم شده هتل پنج ستاره!!‌فقط ماساژ و سونا ندارهۀ
به هرکی بخوان حال بدن میره واسه خودش یه میزی تو دفتر میگیره و هر یمی دوهفته میاد عسلویه با هزینه ماموریت چای و شیرینی میخره.
امیدوارم آقای نصوری یه سرو سامان به این اداره بده که به هرجاش سرک میکشی، بوی تعفن قوم و خویش بازی و تنبلی میده.
آمین!

[ بدون نام ] 7 بهمن 1390 ساعت 21:29

خارک جرات داشته باش نظرات را پاک نکن

کارمند 7 بهمن 1390 ساعت 17:32

دلیل یکه تازی های اس. در دفتر تهران مشخصه این بابا باجناق مدیرعامل قبلی است ولی دیگه دوره اش داره تمام می شه درپایانه ها موقع رفتنش شیرینی پخش کردند امیدوارم روزی همکاران در دفتر تهران زودتر برسه

www.sook.ir/showcontent.aspx 7 بهمن 1390 ساعت 17:08

بانی رد شدن بچه های بومی در آزمون رسمی در عکس کاملا مشخص است که از خبرچین های موسوی است. ر ن از خدمات شهری

[ بدون نام ] 7 بهمن 1390 ساعت 16:49

این جع...... رو که میگید گه نیروی پیمانکار اجرائیاته که؟ خااااااااااااااااااااااااااااااک بر سر سازمان. این قدر بچه هی ارکان ثالث با تجربه.... این که دیپلم هم به زور داره چطوری آخه؟ از ماست که برماست. بی عرضکی از بچه های استانمونه

[ بدون نام ] 7 بهمن 1390 ساعت 08:18

توی آکهی نوشته اگه می خواهید بروید عذاداری بکنید باید مرخصی ساعتی بگیرید . واقعا شرم کنید

[ بدون نام ] 7 بهمن 1390 ساعت 05:05

بابا یکی به داد این همکارامون تو دفتر تهران برسه که یه دیوانه به نام اس... هر روز با رفتار زشتش شان انسانی اونها رو زیر سوال می بره و این فرد باور کرده خدای روی زمینه که هرکاری که دلش میخواد میکنه و تا حال به دلیل حمایتهای 2 مدیرعامل قبلی کسی نتونسته به ایشان بگه بالای چشم مبارکتون ابروست - گویا باور کرده جایگاهش در سازمان ابدی است و هیچ قدرتی توان بلند کردن ایشون رو از جای مبارک ندارد - امیدوارم آقای نصوری متوجه باشن که این آقا نماینده مدیرعامل و سازمان در تهران می باشد که متاسفانه باید گفت رفتار این فرد در شان سازمان نیست.

ممد 6 بهمن 1390 ساعت 23:01

یه چاپلوس به نام ج . .ف .. ر..ی هم داره با خودش یدک میکشه که منفور عالم و آدمه. استاد زیراب زنی و خلاصه هر خصلت بدی که بگی در این آدم جمعه. البته ظاهرش خوبه و گول زننده ولی باید صابونش به تنت بخوده. منابع موثق می گن که ظاهرا نصوری تصمیم داره اولیت تغییراتش رو انجام بده و بدون قرعه و به یقین نفر اول ز پور هست. بابا صدر رحمت به امینی حداقل یه مرامی داره و بچه استانه. هر کی طالب خندست خلاصه بیاد یه حال و احوالی با این یارو بکنه تا اوضاع دستش بیاد.

http://www.sook.ir/showcontent.aspx?MQDFA9dmOXmLNuTZzObHQg==

خیلی فوری 5 بهمن 1390 ساعت 00:04

این رو داشته باشید که؛ آقایان خلیلی و نوروزی فرد در تدارک اتخاذ و اجرای تصمیمی هستند که براساس آن از این به بعد دیگر به پرسنل پیمانکاری سازمان گواهی اشتغال به کار جهت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی سازمان صادر نکرده و اجرای این برنامه چالشی خود را از همین ثبت نام اخیر دانشگاه علمی کاربردی سازمان در رشته کارشناسی ارشد پیش بینی کرده اند.

سناتور 5 بهمن 1390 ساعت 00:04

این رو داشته باشید که؛ آقایان خلیلی و نوروزی فرد در تدارک اتخاذ و اجرای تصمیمی هستند که براساس آن از این به بعد دیگر به پرسنل پیمانکاری سازمان گواهی اشتغال به کار جهت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی سازمان صادر نکرده و اجرای این برنامه چالشی خود را از همین ثبت نام اخیر دانشگاه علمی کاربردی سازمان در رشته کارشناسی ارشد پیش بینی کرده اند.

روز تعطیل 4 بهمن 1390 ساعت 19:38

در روزهای تعطیل نه تنها کار مفیدی صورت نمیگیره بلکه منابع نیز اصراف میشه - بیکاری باعث استفاده بی حد از منابع از جمله برق - تلفن - اینترنت و ... و گذراندن ساعت کاری بی فایده می شه لذا تعطیلی و ساعت کار نیمه وقت برای سازمان به صرفه و صلاح و برای کارکنان خوشایند.

ایرانخواه 4 بهمن 1390 ساعت 16:25

این کار نوروزی فر فقط منت کش کردنه، آخه یک ساعت هم شد تخفیف؟؟؟
وقتی که حق تبدیل به لطف بشه همین میشه، کم کردن ساعت کاری ، صدقه ای میشه در دستان مدیر منابع انسانی.
هنوز تغییر جدیدی در سازمان که بشه گفت «دوران نصوری» دیده نمیشه، همه مدیرا سر کار خودشونن، همه چیز یک آرامش مردابی داره، فقط بغض کارمندا برای یک تغییر و یا شکستن امیدها از تغییر این سکوت رو تغییر داده.....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد