وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

فرصتی برای گفتن



در این پست 


پیشنهادات، راهکارها و نظرات


خود را برای ساختن سازمانی بهتر


با مدیر عامل جدیدمان


در میان خواهیم گذاشت





 

نظرات 16 + ارسال نظر
به محمد 28 بهمن 1390 ساعت 00:38

همکار عزیز بچه های تهران جرات حرف زدن ندارند چرا که آقای X ... نفسشون رو می بره تهدید به اخراج - قطع اضافه کاری - توهین - تحقیر و .... به هر حال ایشان ابزار خودشان رو برای حفظ قدرت در دست دارند

محمد... 26 بهمن 1390 ساعت 17:38

از این فرصتی برای گفتن شاید بشود ر راهی پیدا کرد برای بهتر شدن همه جا در هر تایپیکی بسخن از چه های دفتر تهران می گویید غافل هستید از اینکه ایه کسی هست انها را ببند یا انها را بشنود ساده ترین بی عدالتی دفتر تهران تضعیف حق می باشد در انجا نه برای بهروری بلکه برای زیراب زدن و حق کشی پاداش و اضافه کاری می گیرند با شعار تفرقه بساز حکومت کن دفتر تهران می چرخد ایا کسی تا به حال پای صحبت این بچه ها نشسته از شون خواسته که حرفی بزنند فراموش شدگانند دیده نشدگانند وای خدا می داننن که تک تک این بچه ها از کوچکترین حق اداری محرومند مدیریت قدرت حاکم شده و حتی حق نفس کشیدن ندارن انو وقت دوستان و همکارن مرتیط به جای همدلی به این ناشایسته سالاری دامن می زنند ((سابقه صفر // مدرک صفر //کار انجام شده صفر // اما پاچه خواری بیست = اضافه کاری ۱۰۰)).من پیشنهاد می کنم یک نفر به نمایندگی از دفتر مدیر عامل و منابع انسانی با بچه های تهران بطور خصوصی صحبت کنه و به حق حرف ها رو منتقل کنند تا ببیند که این بچه های چه اجحاف هایی رو متحمل شده اندبعد قضاوت کنند و شعار بدهند

علی 10 بهمن 1390 ساعت 02:41

از قدیم گفته اند که تفرقه انداز و حکومت کن حال بر سر چه این قدر از بومی و غیر بومی سخن به میان می اید باید در سیاست استعمارگران که در هر جای دنیا میخواهند اهداف خود را پیش ببرند جستجو کرد. هیچ بیگانه ای برای این اب و خاک دل نمی سوزاند به غیر از ایرانی خواه بومی و یا غیر بومی مگر افراد غیر بومی نبودنند که از اول پروژه عسلولیه تا به حال در ساخت مشارکت داشته و خواهند داشت و برای غزت و سر بلندی ایران عزیز و اسلام که بر گرفته از ولایت ،که تمامی این الفاظ استکباری را به سخره گرفته و ایشان فقط از اعتلای اسلام و ایران سخن میگوید مورد بحث واقع نمی شود و چرا در زمانی سال1390 را سال جهاد اقتصادی بنیاد گذاشته اند از طفرقه قومیت در منطقه قطب انرژی ایران صحبت میشود و چرا در زمانی که تمامی ناکثین شمشیر را از رو بسته و در آرزوی به خاک کشیدن این مملکت هستنند مدام دم از قومیت میزنید مگر در زمان جنگ کسی گفت شما بوشهری هستی و یا خوزستانی و باید به تنهایی از مرزهای خود پاسداری کنی پس ای هموطن اگاه باش شما را با این الفاظ قشنگ و فریبنده در قهقرای زمان نگه ندارند فرزندان و دلبستگان جوانان این ملک همگی باید در پیشرفت تقسیم کار با هم سهیم باشند

[ بدون نام ] 3 بهمن 1390 ساعت 17:45

هاتفی !!! تور و خدا دیگه اسم این شخصیتهایی که امتحانشون رو پس دادن نیارین

[ بدون نام ] 28 دی 1390 ساعت 01:10

یک سری تغییرات از نقلیه آغاز شد
عوض شدن صاحب جمعی و عده ای دیگر در نقلیه

ایرانخواه 26 دی 1390 ساعت 21:50

پیشنهادهایی دارم نه فقط به آقای نصوری ، بلکه به هر مدیرعامل سازمان:
1- مهمترین هدف یک کارمند از حضور در منطقه آلوده پارس، 99% برای دریافت حقوق مکفی و نیز امکانات رفاهی است ، پس یا شعار ندهیم که نیروی انسانی محور توسعه است و یک میثاق نامه واهی انتشار داد و یا اینکه یک اقدام عملی انجام دهیم ( همانطور که گویند: دوصد گفته چو نیم کردار نیست!)
2- نه نفرات قبلی نادان و دزد بوده اند و نفرات آینده نابغه و معصومند، پس با معرکه درست کردن مشابه اقدامات آقای سو... جو رو به نریزید
3- عدالت با مساوات فرق داره- در سازمان ملاک پرداخت حقوق به ترتیب ، زور پارتی، توان چاپلوسی، سابقه کار و مدرک تحصیلی است. ما در این بین، میان کسی که صبح تا شب پشت کامپیوتر است با کسی که در فضای باز نظارت میکنه هچ فرقی نیست. بین کسی که مسئولیتش پاسخ دادن نامه های برید هست با کسی که باید سند مالی امضا کنه و فردا جلوی حسابرس،بازرس و.... جواب پس بده هیچی نیست.
بین کسی که مدرک فنی داره با کسی که رشته ادبیات خونده ، هیچ اختلافی نیست.( اینجا دوغ و دوشاب یکیه!)
هرکس که مساوات وبرابر بودن بی منطق را عدالت میدونه، در حق کسانی که توانایی دارن و یا زحمت میکشن ظلم کرده و گناه ظلم با معذرت خواهی و یا نماز نیمه شب و حج پاک نمیشه!!!!
امام علی میفرماید:
«العدل هو وضع کل شىء فى موضعه»
یعنی:
«عدل نشاندن هر چیز در جایگاه بایسته خودش است»
(آقای نصوری، خداوند در اجرای حق یاورتان باشد.)

بانو 25 دی 1390 ساعت 20:09

به نظر من آقای هاتفی بهترین گزینه برای این سمت می باشد - ایشان فردی متشخص و با احترامی هستند و لیاقت بیشتر از این سمت رو دارند امیدوارم آقای نصوری از نیروهای لایق جهت پیشرفت سازمان استفاده نمایند.

مطلع 25 دی 1390 ساعت 15:53

هاتفی به هیچ وجه معرفی نخواهد شد چون کارنامه ایشان در دوره رضوی خوب نبود و احتمالا" از طرف دستگاههای امنیتی رد صلاحیت هم شود لذا نصوری اینکار را نخواهد کرد.

[ بدون نام ] 25 دی 1390 ساعت 13:57

اتفاقا هاتفی بهترین گزینه برای مدیریت منابع انسانی است. او مدت طولانی مورد بیمهری سوری و موسوی بود و مثل یک کارمندی معمولی کار کرده و درد همکاران را میداند و طعم تحقیر را چشیده است. هاتفی در دوره مدیریتش هم با بچه ها بد نبود. سوری که آمد کار را خراب کرد.

[ بدون نام ] 25 دی 1390 ساعت 07:35

شنیدید هاتفی رو معرفی کرده برای مدیر منابع انسانی???این مدیرعامل با ابن کارش نشون داد که هیچ کس نداره وا در واقع هیچ هدف والایی نداره و در واقع آدم بلند پروازی نیست. هاتفی و گروهش باز می ایند!!!!!

تازه به دوران رسیده 24 دی 1390 ساعت 20:11

از تازه به دوران رسیده های از خدا بی خبر باید ترسید.
اولین حرکت رو داشتید که ..... تغییر ساعت کاری روز اربعین رو میگم....
باید منتظر بعدی هاشم باشیم

[ بدون نام ] 24 دی 1390 ساعت 16:19

درپاسخ به همکار مطلع که خیلی ادعاش میشه
من به هیچ وجه خارک را نه اندازه این حرف ها و نه در این خط و مشی میدانم که توانسته باشه یا خواسته باشه که باج خواهی کند

[ بدون نام ] 24 دی 1390 ساعت 03:12

تقاضای ما از مدیرعامل محترم جدید:
۱- بومی باش و منافع استان را هم در نظر بگیر اما تنگ نظر نباش. منافع واقعی استان در به کارگیری نیروهای مخلص و متخصص و مشتاق از همه ایران زمین است.
۲- یک ضرب المثل ژاپنی میگوید هیچ کس با پول خرج نکردن ثروتمند نمیشود. توسعه این منطقه با رونق آن قرین است. پیمانکاران و دیگران را بیهوده تحت فشار ۵۰ درصدی نگذارید. رونق به خودی خود اشتغالزاست. همت شما در جذب اعتبار و سرمایه صرف شود.
۳- از دکتر رضوی و مصطفی سالاری در سازمان استفاده کنید. وجدانا به آنها مدیونیم.
۴- به یاد داشته باشید که اکنون عضوی از خانواده نفت هستید و لطفا و خواهشا به منافع آن پایبند باشید.
۵- پرسنل را در یابید. پرواز و حقوق مکفی و امنیت شغلی از نیازهای اولیه است.
۶- تعاونی مسکن کارکنان را سر و سامان دهید. این تعاونی امید بسیاری از همکاران برای سرپناه بوده و در کشمکشی بیهوده و لجبازانه بی سرانجام مانده است.

[ بدون نام ] 23 دی 1390 ساعت 19:35

سرمایه هر سازمان نیروی انسانی اونه. تو را به خدا نگاهی هم به وضعیت ما نیروهای قراردادی بندازید تبدیل وضعیت قراردادی و پروازها مهمترین دغدغه ما می باشد.

نهان 23 دی 1390 ساعت 16:41

من نظرم اینکه اگر نصوری میخواد جو مثبتی برای خودش درست کنه بهتره این قضیه پروازها رو درست کنه اونوقت شاهد خواهد بود چه جوری پرسنل براش جون میدن

همکار مطلع 22 دی 1390 ساعت 23:32

باز پول می خواهید گردانندگان نان به نرخ روز خور خارک!!؟؟؟؟ از رضوی که چیزی نرسید چه ها که نکردید؟ از دیوار اداره و کمپ گرفته تا مدیران گیر می دادین!! از سوری و موسوی که خدا شاهد است که چقدر خوردید قطعاٌ بر کسی پوشیده نیست از جلسات و دریافتهای ریالی شما از تیم قبلی خصوصاٌ موسوی ( اگر نبود تایید رسمی موسوی در مسجد سازمان در حضور نماینده شما و رئیس روابط عمومی و تیز گوشی ما ) قطعاٌ چنین چیزی مطرح نمی شد حالا که مدیر توانمد بومی آمده دوباره شروع کردید خجالت بکشید مرد باشید و نان به نرخ روز نخورید اجازه بدهید بدون سانسور شماها مورد نقد قرار گیرید نه ارائه راهکار به مدیرعامل جدید!!! شماها که در خراب کردن جو سازمان بی عفت کردن آبروی همکاران و هزار مساله دیگر فقط و فقط به خاطر مسائل شخصی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزید شایسته این پست (( فرصتی برای گفتن )) نیستید . دروغ دروغ دروغ و فقط پول پول پول کاش فقط ذره ای مردانگی در وجودتان بود همین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد