وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

مدیران نصوری


به نظر شما کدامیک از مدیران یاد شده

تا آخر با نصوری خواهند ماند؟




نظرات 22 + ارسال نظر
بی نام 9 بهمن 1390 ساعت 07:43

مدیران شمارو از روسا وسرپرستان دور کرده باورود آقای نصوری باید معلوم بشه دویست سیصدمیلیونی که آژانسهای هواپیمایی به سازمان بدهکار شدند کجا رفته آیا باور میکنید این مبلغو فقط صاحب آژانسها به جیب زدند پس سهم آقایان نو..... - وه..... - وجع..... چی میشه وچقدر بوده

به سیاست یا صداقت گرامی:
به نظرم دو گزینه ای که درج فرمودین بیشتر با درنظر گرفتن سیاست هستن نه با صداقت. چون اگر یه کم با صداقت به وضع موجود سازمان نگاه کنین هیچ کدام از مدیرای این سازمان فنی نیستن. اگر بودن این وضع سازمان نبود. . . چرا هیچ پیشرفتی تو پروژه های سازمان نمی بینیم؟!
این گروه مدیرای موجود فقط سعی بر دزد نشون دادن مدیرای دوره رض . . داشتن بدون اینکه سعی بر انجام کارها با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر داشته باشن (البته با اون همه تجربه ای که از خارک با خودشون آوردن که تو این دو ساله به کارشون نیومد) فقط منتقد بودن شرط کافی واسه توانمند بودن نیست, در عمل باید ثابت می کردن که بهترن.
به هر حال همانطور که ایرانخواه نوشتن, کارمند جماعت دوست نداره قاطی سیاسی بازی مدیرا بشن و دنبال شرایط مناسب کاری بدون استرس و فشارهای سیاسی هستن. مدیر اگر مدیر باشه فشارهایی که از بالا وارد میشه رو میشکونه و به زیرمجموعش وارد نمی کنه. متاسفانه این مدیرای فنی فعلی سازمان نشون دادن به کارمند فقط به عنوان یه ابزار و مهره شطرنج نگاه می کنن و زمانی که نیاز به حمایت بشه, خودشون اولین کسی هستن که زیر پای کارمند و خالی می کنن. مدیر یه چیزایی مثل جربزه و جسارت می خواد که یه مواقعی "نه" رو راحت بتونه به بالایی بگه نه اینکه به خاطر "بله" گفتنش به بالایی و راه فرار خودش از ارگانهایی مثل بازرشی فقط دنبال امضا گرفتن از کارمندش باشه.

ایرانخواه 19 دی 1390 ساعت 22:09

این تغییر مدیریت ها مثل یه زنگ تنفسه که کارمندا از دست این مدیرای کج و کوله راحت میشن، هرچند که با آمدن مدیر جدید میفهمن که نه قبلی انشتین بوده و نه این یکی ابن سینا!!!
امیدوارم آقای نصوری مثل سو... و مو .... آدم گوشی نباشه و با متانت و درایت ترکیب مدیرها رو عوض کنه و در حد امکان رفاه رو برای بچه ها برگردونه.
مسعو..... که باید چمدونش رو برای رفتن ببنده، اکیپ نخبگاه سازمان شامل : صرا....، خلی....،احمد... حقیق.... هم که معلوم الحال هستند و بهتره با شرافت خودشون یه هتل دیگه برن پیدا کنن،
امیدوارم اگر مدیر از استان میارن مثل فرزین و یوسفی و مهندس برازجانی باشه که مث احمد... و مسعو.... صدام نباشن و خون کارمندو تو شیشه نکنن!!

سیاست یا صداقت 19 دی 1390 ساعت 20:05

من فکر میکنم که نصوری دو حالت دارد
اول با سیاست بسیار زیاد در حال بستر سازی برای تغییرات خاصی هست که خودش مد نظر دارد و این تغییرات ممکنه هیچ منافع عمومی برای کارکنان و یا حتی منافع ملی نداشته باشد (که امیدوارم اینطوری نباشه)
دوم یا با سیاست و صداقت به گفته های خودش مبنی بر اینکه قصد تغییر کسی رو قبل از مشخص شدن بی کفایتیش نداره پایبند است که در این صورت به نظر من مشخص میشه که انسان بسیار فهمیده و مدیری هست
مدیرانی که از لحاظ فنی لایق هستند و بر کار سوار هستند را نیازی نیست که تغییر دهند حتی اگر بازمانده از مدیریت قبلی باشند البته اگه قصد و نیت پیشرفت و پیشبرد کار باشد و گرنه تغییرات باندی را که تمام مدیران بی لیاقت میتوانند انجام دهند
به نظر من نصوری نشان داده که میتواند از نمونه دوم باشد اول به بررسی سطح کیفی مدیرانش اقدام کند و بعد از ان نسبت به ابقا یا تغییر مدیران اقدام کند
در هر صورت تغییر مدیر حق مسلم مدیر عامل است تا بتواند سازمان را با توجه به سیاست های کلان خئدش پیش ببرد چون در نهایت اوست که باید پاسخگو باشد

[ بدون نام ] 18 دی 1390 ساعت 20:48

نصوری با درایت هست چون مثل سید جکیل بی تجربه در مدیریت پروژه های پرپول نیست.

[ بدون نام ] 18 دی 1390 ساعت 16:46

نصوری رو خیلی با درایت و سیاست دیدم امیدوارم با تغییراتی که قطعاً در مدیرانش می دهد بتوانیم با هم دوران خوبی رو تجربه کنیم

پسر خوب 18 دی 1390 ساعت 09:28

همکاران گرامی, موضوع اصلی که بهش بی توجهیم اینه که برخی از افراد دارن برای خودشون حذب و باند تشکیل می دن. آشناهای خودشون و دارن میارن.
فکر نمی کنم تو استان قحط الرجال شده باشه.
این موضوع کمی نیست . . . یه جواریی مثل رای مثبت خریدن برای خودشون هست.
حالا اینکه یه مدیری این لباس به تنش برازندست یا نه, به هر حال تو تغییرات پیش میاد. آقای حمیدرضا م تحصیل کرده ی باسواد و فنی خوبی هست ولی در مورد مدیریتش نمیشه خیلی مثبت نگاه کرد چراکه یه حداقل هایی مثل پیشرفت پله پله به و کسب تجربه در هرکدام از سمت هایی که تا قبل از رسیدن به پست مدیریت لازمه رو یه دفعه پروندنش بالا ولی خوب هست . . .

[ بدون نام ] 17 دی 1390 ساعت 23:51

به علیرضای عزیز
با بخش اول نظر شما موافقم (یک مدیر عامل حق تغییر همه مدیرانش را دارد) ولی . . .
نکته اول- اکثر بچه های سازمان با چنیدین مدیر عامل و مدیر و رئیس و نوچه کار کردند و فرق بین آدم ها مدیران رو می تونند به خوبی تشخیص بدهند.
نکته دوم اینکه خارک مکانی برای گفتن حرفهایی هست که جایی برای گفتنش نیست و قرار نیست کسی را ابقا و انها کنه.
فقط و فقط نظرات گرفته می شود (شاید بعضی از آنها دور از انصاف و واقعیت باشد) ولی به دلیل درک و فهم بالای همکاران به سرعت انگیزه ها و دلایل گفتن آن لو می رود.

علیرضا 17 دی 1390 ساعت 22:33

هیچ گربه ای به خاطر خدا موش نمیگیرد حتی اگر سایت خوب (خارککککک)باشد. یک مدیر عامل حق تغییر همه مدیرانش را دارد بنا براین دوستان عزیز ما شاغل این سازمان هستیم ودر حد همان شغلمان میتوانیم اظهار نظر نموده ولاغیر

[ بدون نام ] 17 دی 1390 ساعت 20:47

من از همه میخوام قبل از نظر دادن کمی به وجدان و اخلاقیات اگه چیزی از اون در وجودشون مونده مراجعه کنند
زدن تهمت و فحاشی کردن و گفتن جملات مخرب چه نتیجه ای داره؟ گیرم که اون مدیری که تو سعی داری خرابش کنی هم خیلی کثافت کاری کرده و میکنه آیا این دلیلی میشه برای کثافت کاری تو؟
هرکسی به قدر و اندازه و شخصیت خودش دهنش را باز میکنه بعضی در و گوهر حتی با طعم تند و تیز انتقاد بیرون میریزند و بعضی و . . .

[ بدون نام ] 17 دی 1390 ساعت 16:14

اگر لباس مدیریت به تن یک نفر در این سازمان برازنده باشد او حمیدرضا م است. ممکن است او خودش را به مدیرعامل بمالد اما دلیلش ماندن در پست نیست دلیل دیگری دارد. خب جوان است دیگر...

[ بدون نام ] 17 دی 1390 ساعت 16:13

حمیدرضا م تو عکسها کنار مدیرعامل جدید می ایسته و خودشو مثل گربه می مالونه به مدیرعامل جدید. وقتی یه لباس خیلییییییی گشاد و تن یه آدم خیلیییی کوچیگ بکنن و اون آدم کوچیک نخواد لباس و پس بده, حاضره همه کاری انجام بده. تو این موقعیت اون آدم کوچیک خیلی خطرناک میشه . . .

پسر خوب 17 دی 1390 ساعت 16:13

از این اسمها چی متوجه میشین؟ چه چیزی بینشون مشترک هست؟
جواد کر...... (مدیر امور حقوقی و قراردادها و عضو هیات مدیره سازمان) – امین کر..... (کارشناس برق مدیرت طرحها و البته پسر بابا . . .) – حمیدرضا مس..... (مدیر مدیریت طرحها) – حمیدرضا اک.....(ریس خدمات فنی مدیریت طرحها, البته میگن یه زمانی ریس مس.... هم بوده) – حسین مل....(رییس دعاوی و پیگیری مطالبات و دبیر کمیسیون مناقصات , رفیق قدیمی اک....) – علیرضا جم... (کارشناس آب و فاضلاب مدیریت طرحها) . . . چیزی متوجه شدین؟ واقعاً دارن تشکیل حذب خراسانیها (مشهدیها) رو تو سازمان و بعضی از پستهای کلیدی می دن؟ هوشیار باشین!

[ بدون نام ] 16 دی 1390 ساعت 20:43

به نظر بنده حقیر 90 درصد لیست اصلاً‌ در حد و اندازه مدیریت نیستند حالا چه میخواهد با سوری یا نه صوری

محمدی 14 دی 1390 ساعت 18:53

اینقدر پاچه خواری عل.... نکنید ریشه هرکس را که مخلف خودش است را می زند به ظاهرش نگاه نکنین نان به نرخ روز است البته نیاز یبه گفتن نیست ولی یادآوری بد نیست

حسنی 14 دی 1390 ساعت 18:33

درسته البته!! درد دل هایی که بعداً در کیسه مدیرعامل جدید می گذارد و نابودت می کند!!

[ بدون نام ] 14 دی 1390 ساعت 17:07

ردیف 20 جالبه . این شخص خیلی وقته سازمان را ترک کرده . لیست ، گزینه 1 هم نداره . ولی به نظر من اینها می روند :
2
4
10
11
13
16
19
23
24
ردیف 9 هم که خودش داره میره

[ بدون نام ] 14 دی 1390 ساعت 13:41

مدیر خوب کیست؟ مدیری که بیشتر به زیر دستان خود ظلم کند؟ همان آقای موسفید مورد نظر شما آدمی بسیار خوش قلب است و آزارش تا کنون به یک مورچه هم نرسیده است. حتی کارگرها و آبدارچی ها او این را میدانند و وقتی گرفتار میشوند برای درددل پیش او می آیند.

شاهد 14 دی 1390 ساعت 07:31

حیف حرمت موی سفید بعضی از این افراد بی کفایت که رفتارشون در شان شخصیت انسانی (فارغ از جایگاه) نیست ای کاش این انسان نما موهای سفیدش را بر میداشت و بجاش پشم میکاشت تا حداقل رفتارش در شان خودش باشه بابا یکی بهش بگه آخه عشایر زاده بوشهری الاصل دشتستانی گچسارانی خوزستانی وجدیدآ سیرافی خجالت بکش بله قربان گوی تمامی مدیر عاملای قبل بوده ای و به محض رفتنشون هر چه لجن خوری بوده پشت سرشون کردی دیگه همه شناختنت

[ بدون نام ] 14 دی 1390 ساعت 04:48

شماره 23 و 24 + خلی.. (قراردادها) برداره، ای ول داره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد