وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

-.-.-تفکیک-.-.-



با خبر شدیم عده ای در پی تصویب طرح

تفکیک رسمی - قراردادی

این بار در رنگ لباس فرم سازمان هستند

نظر شما در این ارتباط چیست؟



نظرات 53 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 5 دی 1390 ساعت 17:58

خارک کجائی ؟ خوابت برده ؟ یا هنوز در شوک به سر می بری؟

[ بدون نام ] 5 دی 1390 ساعت 01:26

خیلی جالبه شما بومی ها چقدر از دست موسوی سختی کشیدید که اینقده خوشحال هستید؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
من فکر نمیکنم که بیشتر از نیمی از پرسنل که با سرویس به اداره می آیند با همان سرویس برمی گردند
از ساعت 8 جیم زدن ها شروع میشه تا اون خوش انصاف ها که ساعت 14 میرن خونه
اضافه کاری را هم که خودتون کلاهتون را قاضی کنید
واقعا متاسفم فکر کنم دنبال کسی هستید که توی خونه بشینید و او هم حقوق را بریزه به حسابتون

2 5 دی 1390 ساعت 01:23

پس من امیدوارم که مدیر عامل سازمان در مرحله اول به فکر منافع ملی که تامین کننده منافع استان هم هست باشدو در کنار آن هم به اندازه ای که شایسته ما ((کسانی که سلامتی و خانواده خود را به کنار گذاشته ایم و برای لقمه ای روزی به اینجا آمده ایم))هست به فکر تامین خواسته های به حق پرسنل باشد من فکر میکنم این الودگی تفاوتی برای ریه بومی و غیر بومی نکند و در مجموع با ایجاد یک سیستم عادلانه از ایجاد فضای کثیف بومی و غیر بومی جلو گیری کند

1 5 دی 1390 ساعت 01:17

واقعا متاسفم برای بعضی ها خیلی بی جنبه هستند البته به اینها میگویند نوکر بی جیره و مواجب
خارج از این موضوعات و بیطرفانه موضوعات زیر را بیان میکنم
اولا برای اقای موسوی که به نظر من مدیریتی کم حاشیه و آرام داشت ارزوی موفقیت میکنم و نشان داد که برعکس بعضی ها که با سروصدای فراوان آمدند و فقط خرابی به بار آوردند بسیار انسان سالمی بود (سوری) شاید ما زیاد اثرات مدیریت ایشان را ندیدیم و به نظر من علتش این بود که بر خرابه ای مدیر شده بود که تا می خواست آن را سروسامانی بدهد زمان زیادی میبرد
دوما من نسبت به آقای نصوری که احتمالا به سازمان می اید احساس بدی ندارم و ایشان رابعد از چند ماه میتوان در ترازوی قضاوت گذاشت ولی فکر میکنم کسی که به اینجا می اید باید به چند نکته ریز توجه کند همانطور که ما مدیریت ها مختلفی را در سازمان تجربه کردیم به وضوح دیدیم که شخصی مثل رضوی که بومی بود ولی کمتر در باتلاقی که بومی ها و باند های بومی ایجاد میکردند می افتاد حداقل در ظاهر و همین باعث شده بود که اقدامات مثبت او برای کل پرسنل اعم از بومی و غیر بومی بسیار برجسته باشد
شاید همین امروز اگر از پرسنل غیر بومی یک نظر خواهی در مورد رضوی سوری و موسوی انجام شود اکثرا به رضوی رای بدهند که البته این ناشی از عملکرد افراد بعد از او می باشد که باعث شده همه رحمت به رضوی بفرستند
بعد هم به نظر من بعضی از پرسنل سازمان افرادی منفعت طلب و بسیار زیاده خواه هستند (با احترام به بقیه دوستان) که اگر کل سازمان را هم در حلقوم آنها بگذارید بازهم داد از بی عدالتی میزنند پس نمیتوان همه را با هم راضی کرد

دلارا 5 دی 1390 ساعت 00:28

از رفتن این عده که فقط با جو سازی و بحث بومی و غیر بومی و ایجاد تفرقه بین افراد سعی در اداره سازمان به نفع خودشان داشتند خوشحالم . من که دارم می بینم همان قدر که بومی ها خوشحالند غیر بومی ها هم خوشحالند چون هم مدیریت بومی ها را دیدند هم غیر بومی ها .

بومی 5 دی 1390 ساعت 00:19

با سلام
ما همگی ایرانی هستیم
منم بومی همین استانم این حرفا چیه که بعضی ها که معلوم نیست واقعا بومی هستند یا نه را اینجا
می نویسند شما شک نکنید که این بنده خدا بومی نیست هیچ بوشهری تا این حد کم ظرفیت نیست.امیدواریم آقای نصوری برای پرسنل و سازمان قدمهای مثبتی بردارد *** یک درخواست از دوستان غیر بومی دارم اینکه مواضب این جو سازی ها باشند***

[ بدون نام ] 4 دی 1390 ساعت 22:16

خارک تسلیت عرض می کنم . انگار دیگه حال اینکه یه تاپیک جدید هم بزنی نداری .

[ بدون نام ] 4 دی 1390 ساعت 21:35

غیر بومی ها را باید تار و مار کرد همه را باید اخراج کنیم. عسلویه مال خومونه. همه پیمانهای فضای سبزش مال خومنه همه قراردادهای رستوران و تنظیفاتش مال خومونه. حالا گازش رو قطری ها ببرن مهم نیست. مهم پول قراردادهای جیگرش هست که میره تو جیب خومون از این به بعد دارام دام دام دارام دیم دیم (عروسی گرفتم اونجا... آخ)

جواب حق گو 4 دی 1390 ساعت 20:04

تبریک به جناب آقای نصوری و کاکنان ومردم عسلویه و استان بوشهر
عسلویه مال استان و مدیر عاملیش حق فرزند استان
حالا موقع اش که دمار از روزگار غیر بومی ها در بیارییم

ب ن 4 دی 1390 ساعت 07:41

این هم از سید پیروز/تا ببینیم آقا مسعود نصوری چی درچنته داره/امیدواریم که با انتخاب راهکار واستراتژی صحیح موفق باشند/سید پروز هم ایضا

[ بدون نام ] 3 دی 1390 ساعت 20:59

انگار خارک از شایعه رفتن موسوی و آمدن نصوری خیلی هم خوشحال نیست

خبر خبر خبر 2 دی 1390 ساعت 13:11

تلاش عده ای معلوم الحال برای آوردن یک رفیق و هم سفره از بومی ها به سازمان کاملا به در بسته خورد. آمدن نصوری منتفی شد.

[ بدون نام ] 1 دی 1390 ساعت 02:20

دیو چو بیرون رود فرشته درآید

قاضی 28 آذر 1390 ساعت 19:51

عجب خارک بی طرف است .قبلا نظرات مربوط به علیخانی و موسوی را سانسور کرده بود اما اسم رضوی /سالاری /فرزین و زمانی را روشن زده با توهین.

حق گو 27 آذر 1390 ساعت 23:47

بجز یک نفربینام کسی در مورد شایعه جابجایی و بی انصافی و بقول اون دوستمون احساسات ما بوشهری ها نظر نداده که دوست داشتم به این مهم بیشتر پرداخته بشه ((ما بوشهری ها چرا بی انصافی می کنیم سوری و موسوی خالصانه و صادقانه دارند برای نفت واستان و کشور کار می کنند اما با یک شایع هممون بی جهت قند تو دلمان آب شد جهت اطلاع اگه شایع هم به حقیقت بپونده بضرر استان خواهد بود به دلیل 1- موسوی را از دست می دهیم 2- یک نیروی دیگر استان که می تواند آینده استان باشه را حد اکثر طی یک سال مثل هویدا پور و رضوی می سوزانیم. از ما گفتن)) تا بتوانیم از این طریق در مسایل کلان سازمان و استان وارد شویم وبه یک نتیجه برسیم.

با نگاهی به بیطرفانه 27 آذر 1390 ساعت 03:17

ممنون از حرف حساب و منطقی شما. منهم که برخی مطالب بالا را نوشتم فرزند شهید نیستم تنها خود را مدیون شهدا می دانم و معتقدم شغل و پول و این چیزها جای پدر را نمی گیرد و رسیدگی به مسایل معیشتی حق فرزندان شهدا است. در خصوص سهمیه منهم با شما موافقم و معتقدم سهمیه ها باعث فشار روانی بیشتر به آنها میشود. کسی که استعدادی کمتر مهندسی دارد وقتی در این رشته وارد میشود بیشتر خودش آسیب می بیند. ضمن اینکه این بدبینی های جامعه از همین امتیازات ناچیز و ناروا ناشی شده است. به هر حال ممنون از دیدگاه خوب شما.

بیطرفانه 27 آذر 1390 ساعت 01:54

من تازه به این بحث فرزندان شهدا یا کسانی که برای هدفی در مملکت ما کشته شدن وارد شدم و میخواهم نظر شخصی خودم را بگم
اولا به نظر من اعطای شغل (رسمی شدن) به این دوستان خالی از هر ایراد و اشکالی است و باید باشد چون به نظر من کسی که حتی یک انگشتش را هم برای این مملکت داده باشد دارای حق است چه خواسته جانش را.
میخواهم یک مثال بزنم در همین مورد من با اینکه فرزندان شهدا بدون پرداخت شهریه به دانشگاه بروند هیچ مشکلی ندارم ولی اینکه بخواهیم با سهمیه هایی سعی کنیم کسانی را که در رشته هایی نه قابلیت و نه استعداد دارند به دانشگاه ببریم و فارغ التحصیل کنیم یک خیانت به تمامی فرزندان ایران است
دادن امتیازات رفاهی در حد متوسط جامعه به این دوستان به نظر من واجب است و حقی است که به گردن ملت ایران است ولی نباید دارای امتیازات عجیب و غریب باشند
من فرزند شهید نیستم ولی مطمئنا اگر بودم به این افتخار میکردم . حتی اگر ان ایدئولوژی که پدرم به خاطر ان شهید شده بود را نمی پسندیدم و قبول نداشتم و یا مخالف ان بودم. چون پدرم پای عقیده و اعتقادش و برای کشورش و یا دینش و یا هر چیز دیگر عزیزترین داشته اش را از دست داد و نه مثل خیلی های دیگر که امروز در اطرافمان زیاد هستند هر زمان بادی وزید به همان سمت سر خم می کنند

[ بدون نام ] 26 آذر 1390 ساعت 20:50

می سوزانیم؟ میلیاردر شدن اینها. رضوی و سالاری و زمانی و فرزین با استفاده از همین احساسات ما میلیاردر شدند.

[ بدون نام ] 26 آذر 1390 ساعت 18:45

حق گو
ما بوشهری ها چرا بی انصافی می کنیم سوری و موسوی خالصانه و صادقانه دارند برای نفت واستان و کشور کار می کنند اما با یک شایع هممون بی جهت قند تو دلمان آب شد جهت اطلاع اگه شایع هم به حقیقت بپونده بضرر استان خواهد بود به دلیل 1- موسوی را از دست می دهیم 2- یک نیروی دیگر استان که می تواند آینده استان باشه را حد اکثر طی یک سال مثل هویدا پور و رضوی می سوزانیم. از ما گفتن

[ بدون نام ] 23 آذر 1390 ساعت 20:08

من نه فرزند شهید هستم نه خانواده شهید نه ح ن. من خودم هستم و وطن پرست. من می دانم کسی که برای دفاع از کشور کشته میشود تعهدی را بر دوش ما میگذارد که کمترین آن اشتغال فرزندان آنها و رسیدگی به مشکلات مالی آنهاست. ننگ بر ما اگر فرزند شهیدی بین ما شرم داشته باشد از فرزند شهید بودن. این عیب آنها نیست این ضعف فرهنگ عمومی است. متاسفم از اینهمه انحطاط و کج فهمی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد