وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

زردآبه به جای آب

+++++++


اگر این روزها مثل خیلی روزهای دیگه

شیر آب کمپ های مسکونی و ساختمان تندگویان رو بازکنید

با آب زرد رنگی مواجه می شوید

که بعد از این همه سال هنوز جوابی برای چرایی اون زده نشده

و به مشکلی لاینحل تبدیل شده است

تازه این را اضافه کنید به ترکیدگی لوله و قطعی مداوم آب در کمپ 4


نظر شما در این باره چیست؟


+++++++

نظرات 17 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 15 آذر 1390 ساعت 08:31

یه واقعیته تلخ اینه که حاج یوسف بنده خدا توانایی مدیریت خدمات شهری با این گستردگی را نداره،ماکه دشمن حاجی نیستیم ، به عنوان ی دلسوز نمی خواهیم بیشتر با ندانم کار ی آبروی خودش وبوشهری ها را به خطر بندازه.بنده ی خدا رو ،یوسفی از جذب سرمایه اورد وبدون اینکه توی تصمیم گیری های مهم شرکتش بده تا بتونه توان مدیریتی پیدا کنه ،خدمات شهری با اون حجم بالای کار ومراجعات و گردش مالی را انداخت گردنش وخودش رفت نفت وگاز.
امیدوارم خدا همه مارا به راه راست هدایت کنه.آمین

دلسوز 15 آذر 1390 ساعت 08:09

وقتی یکی از مهمترین مدیریتهای سازمان(خدمات شهری) چند شقه میکنن و اینقدر کیاست وجود نداره که یک مدیر کارکشته واجرایی قوی بذارن در رٱس اون ، نباید انتظاری بیشتر از این داشت باشید/

[ بدون نام ] 12 آذر 1390 ساعت 19:02

آب و تنها آب باعث خوردگی و از بین رفتن سیستم لوله کشی شده متاسفانه نور ویژه در گذشته قرارداد ترکمانچایی رو امضا کرده که کاری از دست هیچ کس بر نمی آد.

[ بدون نام ] 12 آذر 1390 ساعت 02:24

ما سالهاست که عادت کرده ایم. از بیماری پوستی هم خبری نیست. ریه و کبد و قلب ما مشکلاتی به هم زده که البته آنهم مهم نیست. نزدیکهای عید که شد پیمانکار تامین آب چندتا سکه که احتمالا تا آنوقت شده ۸۰۰ هزار تومان خرج میکند و تا یکسال دیگر آب زرد یا زردابه یا نظایر آن با استاندارهای همه جور جور است.

بحث اصلی 11 آذر 1390 ساعت 19:52

بحث ها از موضوع اصلی خارج شده چرا؟
بابا به جای این کل کل کردنها لطفا به HSE نامه بزنید تا یه فکر به حال این آب رنگی بکنند - دیگه حالمون بهم میخوره از اینکه دستمون رو با این آب کثیف بشوریم.
به زودی مریضی پوستی میگیرم - چرا هیچ کس به فکر نیست؟؟؟؟

[ بدون نام ] 11 آذر 1390 ساعت 02:11

خیلی تاسف باره به نحوه صحبت کردنتون با هم و نظراتتون نگاه کنید آیا به شماهم میشه گفت آدم؟
انسانیت را به پای خطوط سیاسیتون گذاشتید
بزنید به تیپ هم
خلایق هر چه لایق

س 8 آذر 1390 ساعت 06:00

به زودی مدیرعامل و دار و دستش میرن و اقای بالایی باید اب رو بریزه اونجاییش که سوخته.بدبخت تو چقدر بدختی که از امینی بی ازار هم می ترسی .خدا شما را چقدر بدبخت کرده که از ادمهایی مثل اون هم هراس دارید.خاک بر سرتون

همکار 5 آذر 1390 ساعت 05:59

ای بابا مثل اینکه این دوست ما آقای ام...ی هنوز دلخوره از مدیرعامل. یادتون رفته مدیرعاملهای قبلی چه جوری بودن. به قول آقای اح.. ن...د آب رو بریز همونجایی که میسوزه.

ایرانخواه 5 آذر 1390 ساعت 01:41

مدیرعاملی که واسه خودش تو ساختمون تندگویان یه آسانسور اختصاصی میذاره معلومه که از این مسائل ککش هم نمیگزه.
هرموقع خواست عقده های دلشو خالی کنه میاد تو یکی از واحد های سازمان و هر حرف و ناسزایی که دلش میخواد به همه میگه.مثلا ده روز پیش اومده بود خدمات شهری طبقه دو و کلی دری وری به ناظرا گفته بوده و تکبه کلامش شده بود"بی وجدان"!!
آخه کسی نیس بهش بگه مثلا تو که وجدان از سر و روت می باره چه گلی به سر سازمان زدی؟؟

[ بدون نام ] 4 آذر 1390 ساعت 02:04

یک پست هم به بررسی عملکرد مدیر عامل اختصاص دهید لطفاً

زردک 2 آذر 1390 ساعت 17:51

مشکل آب و بس میگن سیستم لوله کشی مشکل داره آره درسته ولی آب نور ویژه باعث اون شده . مصداقش هم ساختمان تندگویان است که هنوز به یه سال نرسیده آب سیستمش زرد شده

[ بدون نام ] 2 آذر 1390 ساعت 13:30

زردآب که خوبه پیشاب هم به ما بدن ما اعتراضی نداریم. خنثی.....

[ بدون نام ] 30 آبان 1390 ساعت 21:29

با سلام خدمت دوستان
علت زردی آب فقط سیستم لوله کشی مستعمل شده سازمان می باشد و دلیل دیگری ندارد- اگر باور ندارید از آب مخزن یه راه پتروشیمی نمونه بگیرید تا به این جواب برسید.

واقعا که!!! 30 آبان 1390 ساعت 04:02

با سلام خدمت همکاران گرامی
من چند صباحی بود به سایتمون سر نزده بودم . حسابی بیننده داره و این جای بسی خرسندیه. امید من اینه که روزی برسه حرفها بدون توهین زده بشه . هیچ شخصی حتی اگر مقصر باشه مورد اهانت و حرفهای تراوش یافته از استنباطهای شخصی قرار نگیره . هر کسی ایرادانی داره و این جز بدیهیات است . درسته که هرچیزی باید سر جای خودش یعنی چایی که بدان تعلق داره قرار بگیره ولی این حرف مربوط به شهر آمال است و در هیچ جای دنیا به صورت کامل اجرا نمی شه. پارتی بازی هست . باند بازی هست و .... ولی اون چیزی که مهمه وجود یک سیستم قوی است که اچازه تشکیل باند به کسی یا گروهی داده نشودکه این سیستم هیچ گاه در ایران به وجود نخواهد آمد چرا که با گروه خونی ما ایرانیها سازگار نیست.

همکار 30 آبان 1390 ساعت 02:12

زنده با خارگ. دمتان گرم. وقتی همه محافظه کار شده ایم چندتا همکار با شرف این وبسایت را اداره میکنند تا صدای ما باشند. از شما ممنویم و خدا پشت و پناه تان. مواظب البته باشید آتو دست نامردها ندهید.

[ بدون نام ] 30 آبان 1390 ساعت 00:44

البته گروه خارک را خود مدیرعامل اسپانسری می کند چون تا در یک نظر اشاره ای به او شد خارک کلا نظرات پایانی مطلب قبل را حذف کرد.مدیرعامل این وبلاگ را به خاطر مقابله با سوک درست کرده است .

دوست گرامی سلام
مطالب طرح شده در چند کامنت پایانی پست قبلی به این چند دلیل حذف شد.
1- نام بردن از اشخاص حقیقی و تخریب آنها (همگی توسط یک نفر)
2- خارج شدن از موضوع اصلی پست
کارکرد افراد نمایانگر توانایی آنها در پست های مختلف خواهد بود. بعضی از افراد با طرح نام افراد و توهین به آنها در این وبلاگ جز به انحراف بردن وبلاگ هدف دیگری را دنبال نمی کنند و در این جاست که ما مجبور به حذف نظر بعضی از کاربران (بر خلاف میل باطنی می شویم) و گرنه همه در ارایه نظراتشان (منوط به رعایت کردن اصول وبلاگ خارک) آزاد می باشند.

[ بدون نام ] 29 آبان 1390 ساعت 19:41

واقعا جای تاسف است که در همین کشور همسایه (امارات) که از همین سیستم شیرین کردن آب دریا استفاده می کنند، نتیجه اش آبی شده که برای حتی بهتر کردن ناراحتی های پوستی هم مفید است، اما اینجا .... واقعا جای تاسف دارد!! همه چیز باید به همه چیز بیاید!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد