وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

پــــارمــــیدا

****

با آمدن حقیقی به مدیریت تشریفات و پشتیبانی 

سازمان در تصمیمی شایسته  

اقدام به برپای تسهیلات اقامتی در شهر مشهد مقدس نمود  

 

*****

نظر شما در ارتباط با این اقدام چیست؟  

*****

نظرات 18 + ارسال نظر
من 17 آبان 1390 ساعت 22:10

خیلی باحالی حقیقی اگه یه فکریم به حال این خدماتی ها هم میکردی

وجدان 21 مهر 1390 ساعت 19:56

من کارمند رسمی هستم کلا نفس کارخوب بود ولی بهتر حالا که زحمت کشیده بودن ایاب ذهابش را هم برنامه ریزی می کردند که تعدادی دنبال پارتی بازی و رابطه برا ی گرفتن پروازنباشند وحق بقیه تضییع شه ما که تو پرواز خانواده های را می دیدیم که کارمند نبودند و لی از سهمیه پرواز منطقه برای رفتن به مشهد استفاده کرده بودند بنظر شما اینها کیا بودند؟؟!!

[ بدون نام ] 16 مهر 1390 ساعت 18:38

منم از تسهیلات استفاده کردم.نفس عمل رو نباید ندیده گرفت. حرکت خوبی بود جهت بچه های قراردادی.کاری که سالها بود فراموش شده بود.ولی خود هتل افتضاح بود. اصلا سرویس دهی مطلوبی نداشت. ما که لباسمون رو دادیم خشکشویی بشوره. روز آخر گفت شرمنده گم شده !!!!!!

تعریفی 16 مهر 1390 ساعت 17:22

نظرات قبلی رو که می خوندم با کمال تعجب دیدم این مکان جایی برای تمجید و تعریف از مدیران شده . درسته باید خوبی ها رو گفت و لی نه به قیمت ندیدن کاستی ها و مشکلات همه چیز به جای خود.

هان 14 مهر 1390 ساعت 16:44

این چه رسم ناثوابی است که بعضی از مدیران پیدا کردند که باتلفن روی آیفون صحبت می کنند. ما چه گناهی کردیم که مجبورین به صدای اونا گوش دهیم و بعضاً شاهد شوخی های بی مزه و حرف های پرت و پلای آنان با دوستانشان باشیم. هان

نماهنگ 14 مهر 1390 ساعت 16:40

من خودم یکی از کسانی هستم که از این تصحیلات استفاده کردم و از این حرکت پشتیبانی تقدیر می کنم اما گفتن چند نکته خالی از لطف نیست.
1- نسبت به پولی که هزینه شد از سوی هتل سرویس دهی مطلوبی نشد.
2- برای این کونه برنامه ها نیاز به هماهنگی چند ماه قبل از تابستان بود که متاسفانه در دقیقه 90 تصمیم گیری و اجرا شده بود.
3-نماینده ای از سازمان برای هماهنگی در هتل بود که می بایست مطالبات به حق مسافرین را از هتل بخواهد که این امر کمرنگ بود.
4- فاکتور های رزرو جا ( نزدیکی به حرم ، هتل با سرویس دهی مطلوب . پارکینگ مناسب و . . . ) رعایت نشده بود.

[ بدون نام ] 13 مهر 1390 ساعت 16:13

کلا خوشم میاد از استیلش چون خیلی خاکی است اصلا بهش نمی آد که مدیر باشه و اون پز و افاده ها را نداره ولی عملکردش که باعث رضایت و دلگرمی بچه هاست جای بسیار تقدیر دارد حتی نمی تواند ادای اون مدیرای بی عمل رو در بیاره دمش گرم فرق نمی کنه بچه کجاست مهم اینه یک ایرانی با غیرته حقیقی را میگم سوء تفاهم نشه

بروبچ پارس شمالی 13 مهر 1390 ساعت 15:59

درود بر نوروزی فرد
تا زمانی که نیت منفی به پارس شمالی یا بومی های استان بوشهر نداشته باشی پشتت محکم میاستیم

بابا جون ما بچه های پارس شمالی نمی دونستیم آقای نوروزی فرد خیلی آدم لارج و باحالیه برعکس قبل از نشست با او که می شنیدیم خیلی بداخلاق و لجباز و متنفر از بومی هاست.ما از ایشون خیلی متشکریم از تشریف فرمائیشون و بابت دید باز ایشون خوشحالیم

شکوفه 12 مهر 1390 ساعت 22:08

آقای حقیقی آدم بسیار شریفی است که خودش طعم نداشتن را چشیده سردی وگرمی این دنیارا دیده . آدم چشم ودل سیری است ومانند افرادی قبلی چشم طمع ندارد . خوش برخورد ودریک کلام مرد است اونم مرد عمل میدونی چرا چون لر است وبا غیرت . زنده باشی حاج محمد هاشم

نه په کو 11 مهر 1390 ساعت 16:48

حرکت قابل تقدیر که با تصمیمات و مدیریت بهتر می توانست بهتر از اینها شود. ولی در کل خوب بود

خاطره 11 مهر 1390 ساعت 02:51

مدیر پشتیبانی فقط سید محمود ملاءکه. یادش به خیر. بیخود گرفتار حساب پس دادن شد. اونوقتها هنوز صفرهای پولی ملی رو کم نکرده بودند و سه میلیارد خیلی به نظر میرسید.

SHAHROKH FOOLADI 11 مهر 1390 ساعت 00:07

شخصا آقای حقیقی را زیارت نکرده ام اما ذکر و اوصاف ایشان را بسیار شنیده ام و امیدوارم خداوند پشت و پناه وی باشد اما جا دارد یک گله مندی از سیستمی که دست اندر کار آن سفر زیارتی بوده اند(که نمی دانم دقیقا زیر مجموعه کدام مدیریت بوده است) کنم و اینکه بنده و تعدادی از همکاران خود در پارس شمالی پس از مدت ها سابقه کار در سازمان برای سفر زیارتی اسممان درآمد و قرار شد از تسهیلات رفاهی استفاده کنیم اما ناگهان اعلام شد پرواز به پرسنل نمی دهند (می دانید که پرواز برای خانواده 3 نفره چه هزینه ای در برداره) سرتون رو درد نمیارم ما هم گفتیم خوب در این عمر 33 ساله و سابقه 5 ساله در سازمان و استفاده هرساله برخی دوستان از این امکانات (نوش جونشون به شرطی که حق دیگران نبوده باشه) وغیره به حتم آقا امام رضا(ع) مثل هر سال نطلبیده اما متاسفانه و متاسفانه شنیدیم که همچون سالهای قبل استغفرالله استغفرلله سوء استفاده های بسیاری در این سفر زیارتی صورت گرفته از جمله فراهم نمودن پرواز های مجانی برای پرسنل پارس جنوبی که خدا می دونه تا چه حدی صحت داره اما حداقل برای یک نفرش خودم دیدم که بوک پروازش آقای X امضا کرد و طبق سالهای گذشته سر ما بی کلاه موند که موند.حالا می پرسم آیا این سفر زیارتی مورد قبوله؟ آیا باید حق خانواده یکی رو به دیگری داد؟آن مسولینی که چنین ترفندهایی را بکار می گیرند آیا برای آن دنیا پاسخی دارند؟آیا با این اعمالشان گناهشان بیشتر شد یا ثوابشان؟من برای خودم نمیگم و نمی خواهم و من و خانواده ام حلالشان می کنیم اما آیا از دیگران حلال طلبی کرده اند؟ ای مسئولین روز قیامت در نظر آورید.یا رب العالمین

نامی 10 مهر 1390 ساعت 23:59

حقیقی ال حق ول انصاف آدم شریفی است.

[ بدون نام ] 10 مهر 1390 ساعت 22:32

خدارا شکر که یک نفر هم پیدا شد که به فکر دیگران باشه
من معتقدم که حتما ایشان ادم خوبی است که اکثرا از ایشان تعریف و تمجید می کنند امیدوارم موفق باشند و در کل "ایول به ولت"

دلسوخته 10 مهر 1390 ساعت 21:04

جا دارد بابت این دید باز و نگرش دور از تبعیض ایشان و همچنین زحمات و تلاشهایی که در راستای تحقق این مهم داشته کمال تشکر را نموده و از ایشان خواشمندم به خدمات رفاهی سازمان سروسامانی داده و آن را از این رکود معنادار خارج نماید و نیروهای پیمانکاری را بیشتر دریابد زیرا این عزیزان با این سطح حقوق کم دیگر توان هزینه کرد آنچنانی (به مانند سفر مشهد هزینه پرواز) را ندارند. بنده بعنوان یک نیروی رسمی که امکان استفاده از خدمات رفاهی وزارت را دارشته و دارای یک سطح حقوقی قابل قبول می باشم، از اینگونه عملکردها استقبال و حمایت میکنم. در پایان جا دارد از زحمات تک تک پرسنل آن مدیریت نیز که جهت هماهنگی های لازم پا به پای مدیر خود زحمت کشیده اند سپاسگذاری نمایم. من ا... توفیق

[ بدون نام ] 10 مهر 1390 ساعت 21:03

من که خودم از این امکانات استفاده نکردم ولی شنیدم بچه ها راضی نبودند

دیدگاه 10 مهر 1390 ساعت 18:19

ضمن تشکر از ایشان و چند نفر از پرسنل زحمت کششان از جمله ح ... ج. که با بر خورد خوب زحمت این هماهنگی هارا کشیده اند
در مورد جناب حقیقی ایشا ن حداقل فرقی بین پرسنل رسمی و غیر رسمی نمی گذارند و از همه مهمتر فردی دوست داشتنی و خاکی هستند ( حقیقی جان دوستت دارم )

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد