وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

مدیریت سالنی... کارکرد سالنی

در این پست با کمک شما به بررسی ابعاد مختلف مدیریت سالنی 

   

از منظر جهانی و آن چیزی که خودمان در حال تجربه اش هستیم 

  خواهیم پرداخت  

مدیریتی که با عدم پارتیشن بندی طبقات به خوبی قابل درک می باشد   

 

نظر شما در این ارتباط چیست؟ 

 


نظرات 12 + ارسال نظر
هان 14 مهر 1390 ساعت 16:44

این چه رسم ناثوابی است که بعضی از مدیران پیدا کردند که باتلفن روی آیفون صحبت می کنند. ما چه گناهی کردیم که مجبورین به صدای اونا گوش دهیم و بعضاً شاهد شوخی های بی مزه و حرف های پرت و پلای آنان با دوستانشان باشیم. هان

ناظر 5 مهر 1390 ساعت 02:41

یکی دیگر از خصوصیت مدیریت سالنی (۰۰۰۰۰۰) که مثبت هم است اینه که برخی از همکاران که ادعای تقدس و دلسوزیشان میشود و بدون ارتباط کاری با هیچ واحدی ماشین مدل متفاوت از ژیمانکار میگیرند مشخص بشه و ماشین پس بدند ای ول آبادان استار

[ بدون نام ] 27 شهریور 1390 ساعت 00:32

اینها رو بی خیال میگن ۱۴ ۱۴ داره اجرا میشه

!! 24 شهریور 1390 ساعت 23:05

اگر کسی آن طرف گاراژ در ادکلن را باز کنه دیگر این طرف گاراژ نمی توان نفس کشید.

نفس تنگ 18 شهریور 1390 ساعت 18:00

چیزی که ما از مدیریت سالنی شنیدیم همان کار گروهی و تیم ورک است و کار بر اساس خرد جمعی و تصمیم گیری و اجرای گروهی ولی متاسفانه موسس آن در سازمان (سو..) فقط به شکل ظاهری آن توجه داشت که همان فله ای نشستن است.(یادمان نرود او مخالف هرگونه گذاشتن کمد برای جداسازی نفرات بود).
سو.. شخصی قائم به ذات بوده و هست که علیرغم تاسیس چندین کمیته و کارگروه خودش حرف اول و آخر را می زد چه درست چه غلط.
بیچاره ما پرسنل که تا سالهای سال می بایست جور تصمیم گیری های غلط مدیران قبلی را بکشیم.

سالن 17 شهریور 1390 ساعت 17:52

از همه بدتر صدای زنگ تلفن هاست که دائم می زنه و علاوه براینکه کسی گوشی هارو جواب نمی دهد که بماند کسی هم نمی تواند صدای آن را کم کند گوشی های خریداری شده این امکان را ندارد

مدیریت گاراژی 16 شهریور 1390 ساعت 21:31

بهتره به جای سالنی بگید گاراژی. گاراژی که قانون مشخصی در نحوه نشستن کارمندان وجود ندارد و هر مدیریت به سلیقه خودش اون رو دیزاین کرده. گاراژی که هر کی دلش می خواد میتونه بی دردسر بیاد توش (چندین بار تا حالا برای گدایی به طبقه ما اومدند). سالنی که سروصدای همکاران غیر قابل تحمله. گاراژی که هر کس دلش میخواد میتونه تو صفحه کامپیوترت سرک بکشه. سالنی که با فریاد مدیر همسایه تو هم باید دچار استرس میشی و . . .

[ بدون نام ] 15 شهریور 1390 ساعت 22:56

کی گفته پارتیشن نداره !!!! پس این کمدها چین جای دیوارو گرفتن !!!!

[ بدون نام ] 15 شهریور 1390 ساعت 22:29

من فکر میکنم شاید در شرایطی خاص مدیریت سالنی برای بعضی از پرسنل که عادت به جیم زدن دارن کمی مشکل ساز بوده که البته در حال حاضر بقیه پرسنل به دیدن صندلی خالی آنها عادت کردند. ولی در کل هر کسی که اهل کار باشد اگر کاری برای انجام داشته باشد چه در سالن چه در دفتر انجام خواهد داد. او هم که اهل کار نیست فرقی نداره شاید فقط کمی در عدم حضور فیزیکی توفیق داشته باشه در کارایی اصلا

منوچ 15 شهریور 1390 ساعت 20:06

ترسدید؟از حق فرار می کنید؟ چونکه خدا را در نظر نمیگیرید

همکار گرامی سلام
درج نام افراد و توهین به آنان جزو مرام نامه وبلاگ نبوده و نیست و از طرفی نظراتی از این دست بجز آلوده کردن فضا سودی برای کسی ندارد و امید را در دل کسانی که این وبلاگ را محلی برای گفتن یافته اند از بین خواهد برد.
بنابراین به ناچار مجبور به حذف نظراتی از این دست خواهیم بود.
گروه خارک

واقعا که !!! 15 شهریور 1390 ساعت 04:46

فکر کنم این برج بریزه پایین ولی پارتیشن ساخته نشه . زیر هر کولرش یه دونه سطل گذاشتند. ما که راحتیم . جالبه . ما یه همسایه تازه گیرمون اومده . یه باغ پر ثمری هم داره . همیشه جلسه داخلی می گذارن واسه میوه خوردن . کلا خیلی باحاله !!!

منوچ 14 شهریور 1390 ساعت 23:29

مدیریت سالنی در سازمان منطقه ویژه زاییده تفکر مدیریت عشایری است.یک خان و هزار رعیت عوام.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد