وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

بوم سفید

 

 

در این پست

صحبت ها ، گلایه ها ، خبرها ، درد دلها ، انتقادها و پیشنهادات

کارمندان در مورد موضوعات مختلف را می شنویم 


این شما و این بوم سفید خارک 

نظرات 26 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 3 شهریور 1390 ساعت 00:33

سا لا... بنده خدا چیزیش نیست..اگه می بینید زیادی هم پول داره از ارث پدری بود و ربطی به سازمان منطقه ویژه نداره....
ضمنا همه دارند حق این بوشهر رو می خورند مگه این استان بوشهر خودش کم وزیر داره که رفتند از فارس برای وزارت نفت بوشهر ، وزیر آوردند؟؟؟

[ بدون نام ] 6 مرداد 1390 ساعت 20:23

فکر کنم از فردا دعوای ریاست جمهوری و بالاتر را هم داشته باشید

[ بدون نام ] 6 مرداد 1390 ساعت 20:22

خلایق هر چه لایق
واقعا هم سالاری استحقاق شماست با سابقه آن تعاونی مسکن و سایت ۲ و . . .
ولی نمیدانم چرا شما فکر میکنید وزارت نفت هم زیر مجموعه استان شماست؟ خوش اشتها

[ بدون نام ] 6 مرداد 1390 ساعت 15:56

تا الان هم دست سپاه بوده عزیز تو خواب بودی
درضمن اینها همشون سر وته یک کرباسن
خوشخیال

[ بدون نام ] 6 مرداد 1390 ساعت 15:55

سردار قاسمی هم از استان فارس می آید. چرا این فارسیها دست از سر بوشهر بر نمیدارد؟ مگر بوشهر آدم حسابی ندارد؟ همین سالاری مگر چه کم داشت؟

منتظر سردار 6 مرداد 1390 ساعت 00:30

سلام. خدا را شکر احمدی نژاد یک مرد تمام عیار برای وزارت نفت معرفی کرد شاید خدا کمک کرد و ما از دست این آدمهای نان به نرخ روز خور و کم ظرفیت و بیمصرفی مثل مو...ی و سو...ی راحت شدیم. والا سپاهی بهتر از اینها هستند.

نورآباد 5 مرداد 1390 ساعت 22:42

نفر بعدی نور

هامون 3 مرداد 1390 ساعت 23:16

نمیدانم اسمش را چه میشود گذاشت؟آقای کا... دفتر سابقش در آموزش را با اصرار بیش از یکسال و نیم خالی گذاشته با همه امکانات تا روزی که عذرش را خواستند جایی داشته باشد.این سوء استفاده نیست؟؟

بدون نام - دوباره 3 مرداد 1390 ساعت 00:37

آقایون ، خانم ها کسی از 14- 14 چیزی میدونه؟ یکی جواب بده!!! جواب جواب

خواسته 2 مرداد 1390 ساعت 20:40

کاش این مدیر جدید منابع انسانی همه پرسنل منابع انسانی از -----------------------------------------همه رو میشست و میذاشت کنار.بابا پدر صاحبمونو در اوردن.هر روز یک قانون مسخره و من درآوردی.هر کسی توی سازمان اومده و پستی گرفته فقط برای اینکه خودشو به بالائیها نشون بده اول قوانینی وضع می کنه که به ضرر پرسنل بشه مخصوصاَ ما قراردادی های بدبخت.خودشون ککشون نمیگزه که. چرا؟ چونکه ا حقوقشون از بالاها تنظیم می شه که اونم با دو تا امتیاز حله حله اگر هم حل نشه خوب از دل پیمانکار جدید منابع انسانی در میاره.موسوی جان تو رو به او جدت تو رو به فاطمه زهرا قسمت می دیم که بابا با نون زن و بچه مردم بازی نکنن ما هم آرزو داریم ما هم برنامه داریم بابا بخدا اجناس رفته بالا. نکنید این کارا.اسم نفت بد در رفته و گرنه حقوق خبلی ادارات بالاتره تازه اونا از ساعت 2 به بعد داخل خونشونن.حالا اگه کاری داخل سازمان نمیشه از بع عرضگی مسولینه و گرنه ما وقت خودمونو صرف می کنیم.وضعیت اضافه کاری ها وضعیت ایتمهای حقوق و وضعیت گروه و حق جذب و غیره بهتر بشه نه بدتر.امیوارم با اومدن نوروزی بهتر شود

دوست گرامی نظر شما به دلیل نام بردن و توهین به افراد حقیقی اصلاح گردید.

و . . . 2 مرداد 1390 ساعت 17:36

در مورد پارتیشن ها باید گفت که در مرحله ارزیابی است ولی ممکنه به عمر بنده کفاف نده که تو پارتیشن کار کنم.

۷۸۵ 2 مرداد 1390 ساعت 16:17

میگم این پارتیشن های ساختمان چی شد !؟ قرارنیست نصب بشه ؟ کی خبر داره ؟

رمضان 2 مرداد 1390 ساعت 16:09

امیدوارم مدیر منابع انسانی جدید ت در تقلیل ساعات کاری در ماه مبارک رمضان نسبت به پارسال تجدید نظر نمایند .مگه نمی شود کارکنان بجای پشت میزکاری در کمپهاشون چرت بزنند. خواهشا هم از ساعت صبح کم کنند هم بعداز ظهر. مگه چه شق القمری ما در سازمان انجام میدیم !

عضو تعاونی 2 مرداد 1390 ساعت 15:58

اعضای تعاونی مسکن حقشونه اون موقع که رحیمی مقدم به نمایندگی از اعضا اعتراض کرد و متهم شده و کارش به دادگاه کشیده شد اگه همه باهم دنبالش تا دادگاه هم میرفتن الان حداقل مجرمین اصلی مجازات میشدن و نتیجه کارهای کثیفشون را می دیدن .
اعضای محترم هیت مدیره قبلی
این حق الناس گردن شما می مونه اگه این دنیا ما منافع مادی از دست می دیم ولی اون دنیا شما چیز باارزشتری را از دست می دین من یکی که از یک ذره حقی که در خرید این زمین تضییع شده نمی گذرم . ما به این نیت اعضای حقوقی را به عنوان هیت مدیره انتخاب کردیم که در امر خرید و فروش زمین اطلاعات و تبحر داشتن و متاسفانه اونها از اعتماد اعضا سوء استفاده کردن ما که نمی گذریم خدا هم ازشون نگذره

[ بدون نام ] 2 مرداد 1390 ساعت 15:51

انشاا... با اومدن مدیر جدید منابع انسانی کارگزینی بالاخص این رییس تنگ نظرش جابجا بشه که همه پرسنل مخصوصاً، کارکنان پیمانکاری یه نفس راحتی بکشن.

ها....... 2 مرداد 1390 ساعت 15:22

آی گفتین جمع کثیری!‌منم اضافه کنید نمیشه این‌آقای ها..... را یک کمی جابجا کنن نفسی بکشیم !

[ بدون نام ] 1 مرداد 1390 ساعت 22:36

بلاخره بعد از چند ماه رایزنی کاظمی رفت و نوروزی فر آمد حالا باید دید این آقا چه می کند به نظر بنده خانه تکانی منابع انسانی در راه است

[ بدون نام ] 1 مرداد 1390 ساعت 21:12

نتیجه پشت سر هم را خالی کردن همین است و بس اگر بعد از اینکه با نمایندگان قانونی تعاونی مسکن آن برخورد را کردند و ما سکوت کردیم الان هم باید هیچ کس به خودش اجازه ندهد برای احقاق حق ما اقدامی نکند. خلایق هر چه لایق
یادی هم میکنیم از سعید رحیمی مقدم و امیر رضایی واحد که به خاطر احقاق حقوق ما کارشان را هم از دست دادند

بدون نام 1 مرداد 1390 ساعت 15:12

نا مردا مگه ۱۴ - ۱۴ کنسل شده؟!!! مطمئن باشید دوستان اینا نتیجه کاراشون رو می بینند.از همه کارمندای منابع انسانی بنا به دلایلی متنفرم.فقط سنگ جلو پا میندازن....

رضایی 31 تیر 1390 ساعت 09:32

سید پیروز ما که دستمون بهت نمی رسه ترا بخدا بداد ما برس از دست این بی کفایتهای تنگ نظر منابع انسانی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد