وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس


  

  

 

بعد از نقل مکان واحدهای سازمان به ساختمان شهید تند گویان 

ساختمان اداری مرکزی سابق 

با صرف هزینه های زیاد 

تغییر کاربری داده و تبدیل به 

مرکز همایش های خلیج فارس شد  

 

نظر شما درباره این تغییر و همچنین لزوم ایجاد این مرکز در منطقه چیست؟ 

 


نظرات 7 + ارسال نظر
ایرانخواه 17 تیر 1390 ساعت 14:46

تمام ادارات و شرکت های مستقر در منطقه ، برا خودشون سالن اجتماعات دارن، نمیدونم چی شد که این آقای نابغه (آقای موسی س.) به فکر این تغییر و تحول افتاد.البته کارهای ضررده و نافرجام زیادی انام داد که این آخری گل سرسبدش بود.
ده ها شورا تشکیل داد اما موقع تصمیم گیری این فقط شخص خودشون بود که حرف اول و آخر رو میزد،
از اسکندر نقل میکنن که بعد از فتح ایران به او پیشنهاد کردن تمام امرای محلی را از لشکر خودش انتخاب کنه، اما شخص دانایی به او گفت:
« از میان مردم آن سرزمین، آن‌ها را که نمی فهمند و کم سوادند، به کارهای بزرگ بگمار و آن‌ها را که می‌فهمند و باسوادند، به کارهای کوچک و پست بگمار. بی سوادها و نفهم ها همیشه شکرگزار تو خواهند بود و هیچ‌گاه توانایی طغیان نخواهند داشت. فهمیده ها و با سوادها هم یا به سرزمین‌های دیگر کوچ میکنند یا خسته و سرخورده، عمر خود را تا لحظه مرگ، در گوشه ای از آن سرزمین در انزوا سپری خواهند کرد...!».
ظاهراً این سنت تا عصر حاضر در ایران ادامه داشته است...

واقعا که!!! 9 تیر 1390 ساعت 01:15

به نظر من اون سالن های مرکز همایش برای منطقه ویژه لازم و ضروری است . بالاخره نشانه پیشرفت محسوب می شه . و جدیدا هم تصمیم گرفتند به سایر شرکتهای منطقه (دولتی و خصوصی ) اجاره بدهند . و این جای تقدیر داره . چرا انتظار داریم همه پرداختها و همه پولها صرف حقوق و دستمزدها بشه ؟ بالاخره تحقیق و پژوهش در هر مقوله ای لازم و ضروری است به شرطی که با برنامه و حساب و کتاب پیش برود.مثلا مدیریت پژوهش سازمان گزارشی از محصولات به دست آمده از نتایج تحقیقات را منتشر نماید.و اطلاع رسانی نماید.و اگر محصولی وجود ندارد تحقیقات را به گونه ای ساماندهی نماید که out put به وجود آید.

به همه امکانات نیاز هست
در عسلویه بی امکانات هر امکانی که اضافه شود خوب و مفید است.

[ بدون نام ] 6 تیر 1390 ساعت 19:13

من به یاد می آورم که قرار بود اون ساختمان را به گمرک واگذار کنند و یا اجاره بدهند و درامدی جذب کنند ولی بابا با این همه پول بیت المال دیگه نیازی به این کارها نیست گور بابای مردم
این هم یک جور بریز و به پاش است دیگه
حالا هر چند وقت یکبار یک شو توی اون ساختمان باید اجرا کنند

[ بدون نام ] 6 تیر 1390 ساعت 17:18

خوب دیگه همه مشکلات نفت و سازمان و پرسنل سازمان و نفت همه حل شده دیگه موقش شده سالن همایش های خلیج فارس تشکیل بشه خدایا از لطفت ممنونیم.راستی چرا حقوق ۳۱ روزه رو ۳۰.۵ سی و نیم روزه با بچه ها حساب می کنن حتما واسه سالن همایشهاست.این هم یک جور فساد مالیه اگه نیست چرا منابع انسانی جوابگو نیست؟البته ببخشید

[ بدون نام ] 4 تیر 1390 ساعت 22:40

فساد مالی؟؟؟
نظر ایشان به من نزدیکتر است!!!!

ضیافت بر هم خورد 4 تیر 1390 ساعت 22:01

در حال که مدیران منطقه می خواستند برای بازدید به منطقه ارس بروند مدیر عامل منطقه آزاد ارس بازداشت شد و این برنامه کنسل شد.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی از بازداشت مدیرعامل منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش «تابناک»، در ادامه پیگیری های درخور دستگاه های اطلاعاتی و قضایی در مورد افراد وابسته به گروه انحرافی، حجت‌الاسلام مالک‌اژدر شریفی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: علیرضا مقیمی مدیرعامل منطقه آزاد ارس توسط مجتمع قضایی کارمندان دولت بازداشت شد.

وی همچنین افزود: اتهام مقیمی مالی بوده است.

بنابر این گزارش، علیرضا مقیمی از دوستان نزدیک حمید بقایی و سرپرست پیشین مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تهران بود که چندی پیش بر اساس حکمی از سوی وی به سمت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد ارس منصوب شده بود.

گفتنی است پس از پیگیری های مداوم رسانه ای در مورد اتهامات گروه انحرافی و انتشار برخی اسناد در مورد فعالیت های مخرب آنان به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی و اعتقادی طی یکی دو هفته گذشته، دستگاه های اطلاعاتی و قضایی، به بازداشت افرادی از حلقه اصلی این گروه اقدام کردند که از جمله آنان می توان به امیری فر، عباس غفاری، محمدشریف ملکزاده، علی اصغر پرهیزکار و... اشاره کرد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد