وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

14-14


 

بحث 14-14  

از شایعه تا واقعیت  

چند وقتی است که شایعه 14-14 دهان به دهان در سازمان می گردد  

 

اما طبق آخرین خبرهای واصله  

این مهم بزودی وارد مرحله اجرایی خواهد شد

 

 

نظر شما در این مورد چیست؟ 

 


نظرات 21 + ارسال نظر
بی حوصله 4 تیر 1390 ساعت 20:26

http://www.peymane.ir/fa/pages/?cid=35905لطفا این سایت را ببینید.

[ بدون نام ] 28 خرداد 1390 ساعت 23:13

والا ما که همین یه هفته هم خونه رامون نمیدن ولی اگه بتونم یه زن دیگه بگیرم اونوقت 14 14 را عشق است .
وا ....

بی جنبه
بی ادب
بی ظرفیت
فحش ندین

دیدگاه 28 خرداد 1390 ساعت 18:52

ضمن سلام
و خسته نباشید به تمامی پرسنل سازمان اعم از روز کار و اقماری به رسمی غیر رسمس هم کار نداریم بابا ...بی خیال
فقط آمد با یک بیت شعر در اظهار نظراتون شریک باشم
اونم اینکه
گرچه باشی شیر دل دنیا شکارت می کند
گرچه باشی نازنین ایام خارت می کند
پس بیاید با هم بودن را برای بهتر زنگی کردن تجربه کنیم بیاییم کمی با هم مهربانتر باشیم یه خورده دقت کنیم هر چه رو به جلو تر می ریم اعصبانیت در چهره همه بیشتر بیشتر می شود می گید نه صبح ها جلوی آسانسور و پله برقی تو صورت ها داد می زنه ( بیشتر پرسنل اقماری ) خدا خدش فرجی کن ه

شیرازی 28 خرداد 1390 ساعت 13:23

به یه شیرازی میگن یه کار برات پیدا کردیم ماهی یه میلیون تومن. باید ۱۴ روز بری عسلویه ۱۴ روز هم استراحت داری تو خونه. شیرازیه جواب میده حالا نمیشه ماهی پونصد هزارتومن بدید اون ۱۴ روز هم نرم عسلویه؟
البته خودم شیرازیم محض خنده گفتم.

امین 26 خرداد 1390 ساعت 05:23

همکار عزیز (جواب امین) ! چرا آلودگی راه حل نداره ؟ از اون گذشته ، اونائی که نمی تونن فرار کنند چه ؟ چرا همیشه فقط خودمان را می بینیم و فقط به فکر خودمان هستیم ؟؟؟

[ بدون نام ] 26 خرداد 1390 ساعت 01:17

میگویند از این ستون به آن ستون فرج ای است
امیدوارم که این طرح گشایشی بشود در کار همه ما تا جای خودمان را به عده دیگری بدهیم شاید از گزند اثرات الودگی در امان بمانیم
امروز دیگه اخر الودگی بود این هم هدیه روز پدر

نه پس کو 26 خرداد 1390 ساعت 00:40

لطفاً‌ زیاد هم ذوق مرگ نشید از اجرای این طرح چون درسته که 14 روز استراحته ولی 14 روز کار به قوت خودش باقیه یعنی 14 روز دوری از خانواده. این قضیه رو گفتم چون احساس کردم خیلی ها یادشون رفته

آرمان 26 خرداد 1390 ساعت 00:09

تنها مخالفان این طرح , مدیران هستند که یکشنبه بعداز ظهر می آیند و چهارشنبه بعد از ظهر می روند می باشند. آخه اونها آلودگی زیادی نمی خورند. پس چرا این حقوق میلیونی رو بی خیال بشن. مگه می شه این ها به فکر آدمهای غیر خودشون باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جواب امین 25 خرداد 1390 ساعت 22:23

آقای امین از آلودگی هوا به عنوان مشکل یاد کردید- مشکلی که راه حل نداره پس باید از آن فرار کرد.

امین 25 خرداد 1390 ساعت 18:29

- (HSE) :اگر کمی همت کنیم می توانیم در 14 روزی که رست هستیم درآمدی داشته باشیم .
- (آشنا) : شما می توانید با 14 روز استراحت منبع درآمد دیگری را تجربه کنید .
منبع درآمدهای دیگه : مسافرکشی در آژانس یا توی خط ، دستفروشی , و سایر مشاغل کاذب . البته حساب آقایان با سابقه که حقوق های کلان می گیرند و کلی ملک و املاک دارند از بقیه جداست . این یه فرصتی میشه تا بیشتر به حساب کتابهاشون برسن .

امین 25 خرداد 1390 ساعت 18:16

با 14/14 شدن اقماری ها مشکل آلودگی هوا که حل نمیشه . اونائی که روزکارن و یا ساکنین روستاهای اطراف چی میشن پس ؟ این یه جور فرار از مشکله نه حل مشکل .

ابنه 25 خرداد 1390 ساعت 06:19

هر کس که میتونه از شرایط موجود استفاده بهینه رو بکنه اگر حقوق کم میشه ولی وقت آزاد بیشتر هست اونایی که خودشون را چسبوندن به سازمان و تخصصی ندارن حتما از این طرح ضربه می خورن.

ایرانخواه 24 خرداد 1390 ساعت 21:59

طرح خوبیه، هم به نفع کارمنداس هم به نفع سازمان،
ذیگه کم کم از حالت یک غریبه تو خونه در میاییم و میشیم یی عضو خونواده!
برای سازمان هم خوبه، تو این دو سه سال اخیر اونقدر فله ای کارمند اضافه شده که اگه از این 2100 نفر، ندید نصفشون رو بگید برن خونه، آب از آب تکون نمیخوره!
حتمن لازم نیس بعضیا تشریف بیارن پول نفت رو بگیرن ببرن سر سفره شون، می تونن شماره کارتشون رو بدن، سازمان براشون پول رو حواله کنه، لااقل پول هواپیما،غذا، کمپ ، تلفن واینترنت رو دیگه لازم نیس بیخودی خرج کنه!!

سهراب 24 خرداد 1390 ساعت 19:02

تا جائی که من سراغ دارم این طرح مخالفان قدرتمندی دارد . این افراد بارها نشان داده اند در تصمیم گیری های مهم و حیاتی سازمان بر شخص مدیر عامل تاثیر گذارند . اما نکته دیگر اینست که کسانی که تصمیم گیرنده هستند هیچ توجهی به مخالفت یا موافقت ما ندارند . در راستای احتمال اجرای این طرح آنچه فعلاً از مدیران خواسته شده اینست که نحوه چیدمان نیروهای رسمی و ارکان ثالث با مدرک کارشناسی در مقابل سمتهای مرتبط را با برنامه کاری 2/2 را به امور اداری ارسال کنند تا پس از بررسی مشخص گردد که آیا اجرای این طرح در سازمان امکان پذیر می باشد یا خیر .

[ بدون نام ] 24 خرداد 1390 ساعت 18:25

به نظرم طرح بسیار خوبی است البته اگر اجرا شود و بعضی افراد که نسبت به اجرای این طرح بدبین هستند چوب لای چرخ نگذارند.

آشنا 24 خرداد 1390 ساعت 18:20

من اجرای این طرح را گام مهمی در بهبود کیفیت زندگی افراد می دانم . معتقدم زندگی همش کار نیست . شما می توانید با 14 روز استراحت منبع درآمد دیگری را تجربه کنید و یا در کنار خانواده روزگار را به خوبی سپری کنید .

HSE 24 خرداد 1390 ساعت 06:58

به نظر من با این وضع آلودگی هوایی که در منطقه وجود دارد بسیار لازم می باشد . باور کنید دوستان همه ما اگر فکری به حالمان نشود در آینده دچار بیماریهای عجیب وغریب خواهیم شد .سرطان خواهیم گرفت . آیا می دانید در نواحی بومی اطراف، فرزند بدون پوست به دنیا آمده که به علت آلودگی هوا بوده است ؟؟ می دانید به علت نبودن پدر در خانه زن و بچه های همکاران در آینده دچار چه مشکلات روحی و عصبی خواهند شد ؟
بهرحال حتی اگر حقوق هم کم شود نباید نگران باشیم .اگر کمی همت کنیم می توانیم در 14 روزی که رست هستیم درآمدی داشته باشیم .
امیدوارم بانیان این طرح را خداوند کرامت دهد .
یادمان نرود سلامتی بالاترین نعمت است

واقعا که!!! 24 خرداد 1390 ساعت 02:47

به نظر من این طرح برای کارکنانی که در حال حاضر اقماری هستند طرح بسیار خوبی است . بخصوص برای دوستانی که به صورت زوج های مجردی!!! در سازمان کار می کنند عالی است . ولی برای دوستانی که روزکارند چندان خوشایند نیست . ولی اینو بگم خدمت دوستان گلم هر چی اوقات فراغت بیشتر باشد مخارج هم بیشتر خواهد بود . تجربه کنیم بد نیست.

رحمانی 23 خرداد 1390 ساعت 23:52

من کاملاْ موافق هستم
دمشون گرم ایول....

سید مهدی مرتضوی 23 خرداد 1390 ساعت 22:47

با سلام
فکر کنم این جوری هم برای سلامتی و هم برای افراد متأهل بهتر باشه.
من کاملا با این طرح موافقم، اما بهتر است انتخاب را به دست افراد بسپارند تا اگر افرادی مثل شخصی که قبل از من نظر داده مخالف هستند هم بتوانند با رضایت کامل به کار خود ادامه دهند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد