وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

کمیته بانوان


 

با توجه به پیشنهاد یکی از شما همکاران گرامی  

موضوع کمیته بانوان سازمان  

لزوم تشکیل ، برنامه ها و فعالیت های آن را به بحث می گذاریم  

نظر شما در این ارتباط چیست؟    


 

  

 


نظرات 25 + ارسال نظر
من میگم 24 خرداد 1390 ساعت 23:18

به اعتقاد من در این جامعه همه ما دارای کمبود هستیم و زنان بیشتر مردان
و من خوشحالم که در پرتوی این کمیته به بخش کمی از این حقوق از دست رفته خود دست یابند من که بخیل نیستم
ولی امیدوارم بتوانند در مسیری حرکت کنند که اهداف بزرگتری را مدنظر قرار بدهند نه صرفا اردو و هدیه و . . .
شاید بتوانندحقوقی را بگیرند که ما مردها نتوانستیم به انها دست یابیم و ما در پشت سر انها به ان حقوق دست یابیم
یادمان باشد انها در یک راستا شاید اتحاد داشته باشند و همه پشت سر هم قراردارند ولی ما مردها در دسته های مختلف مشغول دشمنی با هم هستیم

همدل 24 خرداد 1390 ساعت 21:53

دیگه وجه اشتراک کم بود که صرفاً زن بودن بشه دلیل تشکیل کمیته؟؟

ای بسا هندو و ترک همزبان
ای بسا دو ترک چون بیگانگان
پس زبان محرمی خود دیگر است
همدلی از همزبانی خوش تر است

[ بدون نام ] 23 خرداد 1390 ساعت 21:21

من هم با دوست مغرورمان موافقم باید از کارکنان خانم نمونه البته در هر شغلی که هستند قدردانی شود

مغرور 23 خرداد 1390 ساعت 20:55

دوستان
بنظر من این نمایشگاه بی احترامی به خانم های شاغل است .
بهتر است در اجرای روند کاری از ایشان قدردانی شود نه در آشپزی.گلدوزی و .... .

تندر 23 خرداد 1390 ساعت 06:54

یکی از اشکالات برگزاری نمایشگاه این بود که اگر قرار بود نظر خواهی بشود باید در حین برگزاری،این نظر سنجی صورت می گرفت نه بعد از اتمام که اصلا کسی نمی دونست کدام آثار مربوط به کدام شخص است . دوم اینکه یک مسابقه دارت برای شرکت کنندگان برگزار گردید که از نتیجه آن خبری حاصل نشد . ولی من به شخصه خوشم آمد . این سر دسته شون هم آدم زرنگی هست . خیلی زرنگ . به درد روابط عمومی میخوره نه .....

ایرانخواه 23 خرداد 1390 ساعت 01:46

از راه اندازی این کمیته باید هم خوشحال بود هم ناراحت،
خوشحال بود برای اینکه خوب است که از روش های قانونی ( و نه با پچ پچ های تو لابی کمپ) هر گروه و دسته ای سعی کند به حداقل خواسته های خودش برسد،
از یک طرف باید ناراحت بود که متاسفانه همیشه این راه اندازی تشکیلات و دسته ها بر پایه قومیت،جنسیت، وهم زبان و هم شهری بودن تشکیل می شود.
آیا مبنای دسته بندی خصوصیات فیزیکی و نژادی باید باشد یا فکرو اندیشه؟
بوشهری ها،شیرازی ها، خوزستانی ها، عرب ها، زن ها و .... دسته بندی کردن افراد بر اساس معیارهایی که صرفاً به هنگام زاده شدن به آنها منتقل می شود و نه در مسیر تکامل و غیراکتسابی است، محکوم به فناست.زیرا باعث می شود این اتحاد ظاهری برای کسب منافعی باشد وگرنه چگونه ممکن است عده ای ولو قلیل صرفاً به خاطر یک نژاد و جنسیت دور هم گرد آیند.
امید آنکه تشکیل این کمیته وسیله ای برای کسب منافع ( خرید کادو به مناسبت زن بودن، به دست آوردن اتاق های تکی در کمپ، خرید امکانات ورزشی جهت استفاده اختصاصی خانم ها از محیط های ورزشی، تشکیل سفر و اردوهای خاص زنان و .... )نگردد. زیرا با این کار صرفاً این گروه همکاران گرامی هستند که از بقیه کارمندها دور می شوند.
امید آنکه این تکشیلات وسیله ای باشد تا در ارایه قابلیت ها زنان در شکل دهی جامعه که دوشادوش مردان کار می کنند که در یک محیط سالم همان موفقیت هایی خواهند داشت که مردان دارند که حضورشان در منطقه اگر نگوییم لازم،خالی از لطف نبوده و آن دوست عزیز که اظهار کرده بود این گروه زیادی هستند ، بهتر است نظری بیندازند به ارسال اتوبوسی پرسنل مرد که از شهر دانش و اندیشه(نودون) در زمان وزارت آقای نوذری اتفاق افتاد، و در ذهن خود مرور کند سازمانی که در سال 85، نزدیک به 500 نفر پرسنل داشت،علی رغم کاهش کار و پروژه ها اینک 2100 کارمند دارد، چند درصد کارمندها زیادی هستند.

رهگذر 22 خرداد 1390 ساعت 20:58 http://www.fekrak.persianblog.ir

سلام به همگی
از این طرفا رد می شدم گذرم به وبلاگتون افتاد
باید اولا تحسین کنم کسانی رو که این وبلاگو راه انداختن
اگر چه داخلیه و منم از این سازمان نیستم و اگر چه بانو هم نیستم اما باید به همت همگی آفرین گفتُ به اونهاییکه این کمیته رو راه انداختن و فضایی رو تو وبلاگ به وجود اوردن که هر کی هر چی دلش می خواد بگه ُ حالا مونده به خودمون که با نظرات سازنده یک حرکتی رو که برای عده ای مفید بوده به سمت تکامل سوق داده بشه و یا با انتقاد های مخرب از بیخ و بن اون رو نابودش کنیم و مطمئنن هم چیزی عایدمون نشه. از قراین و شواهد پیداست که این کمیته تو یک سازمان عریض و طویل با اون همه کمیته های جوراجور تنها کمیته غیر انتفاعی است و باید هم این همه تضارب آراء را هم به وجود اورده باشه چون بقیه کمیته ها ممکنه تحت الشعاع عملکرد این یکی یک دونه قرار بگیرند. و باز از شواهد پیداست که حرکت اخیر اونها در برپایی نمایشگاه موفقیت برانگیز بوده و این نشاندهنده اینه که به جای بحث و حب و بغض داشتن باید کاری کنیم که در موفقیت این کمیته نوپا ماهم سهیم باشیم. عزیزان من همیشه به یاد داشته باشیم خراب کردن آسان تر از آباد کردن است . نظرات انتقادی خیلی خوب است تا جایی که این نظرات مخرب نباشد و هیچ حرکت انحرافی را به دنبال نداشته باشد. و این را هم بپذیریم که از دامان زن مرد به معراج می رود. از آقایانی که انتقاد کردند انتظار بیشتری برای سازندگی میره تا خودشون ساخته بشن.امیدوارم در گذر بعدی به این منطقه محروم شاهد شکوفاتر شدن عزیزانی باشم که دلسوزانه و بی هیچ ادعا و توقعی برای همنوعان خودشون کار می کنن و بقیه هم اگر کمکی نمی کنن لااقل نظاره گر مثبت باشن و مطمئن باشن که عاقبت بخیر خواهند شد . انشاء الله

اردلان 22 خرداد 1390 ساعت 20:25

بیکار بودن در سازمان ربطی به جنسیت نداره ولی مهم اینجاست که خانم ها به هر طریق شده (خوش خدمتی ، چاپلوسی ، شیرین زبانی ، خبر چینی و ... ) این بیکاری را جبران می کنند و همیشه عزیز چشم مدیران هستند . من که از صبح تا شب کار می کنم از لحاظ دریافتی با خانمی که از صبح تو اینترنت هستش یا تلفن صحبت میکنه یا برنامه دارند با خانم های دیگه ، هیچ فرقی ندارم . شما بگید دلیلش چیه ؟

[ بدون نام ] 22 خرداد 1390 ساعت 18:07

این خانم خانی به چشم خواهری زن خوبیه اما بدرد خونه داری می خوره نه بدرد اداره البته اینهم بگم که همه خانومای موجود در سازمان چرا که هر وقت کارت بهشون میافته دیگه اونا رو باید در آسمونا پیداشون کنی نه از اینکه در محل کارشون نیستنا نه اون که جای خودش داره بلکه کارت رو راه نماندازن همش میگن نمیشه ، نه، نمی دونم، پول ندارم ، جلسه دارن ، بعدا، تا بررسی کنم! و و و. اما آقایون بدبخت که اینجوری نیستن سریعا جلوی خانوما بلند میشن و احترام و چاق سلامتی از ایل و تبار اما بدرد آقایون نمی خورند

بانو 22 خرداد 1390 ساعت 17:47

چه خبر اینجاااااا
آقایون خنجر رو از رو بستن علیه خانومها، چی شده مگه؟ که این همه شما ها رو آزرده ؟ بابا حالا یه روز زن بوده یه هدیه به قول شما 110 تومنی هم دادن - چرا اینقدر عصبانی شدید. یادتون رفته تو مملکتی زندگی میکنید که همه حق و حقوقها با ضریب 2 در خدمت شماست از دیه و ارث گرفته تا آزادی بیان و لباس و ..... بازهم کم براتون. واقعا که!
آقایی که نظر دادید خانومها بیکار در سازمان هستند متاسفم براتون. اگر بیکاری هست عمومیت داره ربطی به جنسیت خانوم یا آقا نداره. ثانیا اگر نصف سازمان هم اخراج بشند مطمئن باش به هیچ جای سازمان بر نمی خوره چون سازمان با نصف همین نیرو ها هم می چرخه .

تندر 22 خرداد 1390 ساعت 05:05

کمیته بانوان؟!!!!
اینهمه کمیته توی این سازمان داریم این یکی هم روش.من نمیدونم کمیته بانوان چه ارتباطی به کار در اداره داره؟ روزی 2 بار جلسه میذارن. اصولا توی اداره که کار ندارن . همش با تلفن حرف می زنند . با اون شیرینی های ننه من غریبمشون !! هر کی دستپخت این خانوم ها را بخوره 5سال زودتر از عمرشون می میرند . یه نمایشگاه گذاشتن 20 بار پیام فرستادن نظرتونو بگید . بابا اگه بیکارید یه چیزی بندازید تو هاون بکوبید!!

عجب!!! 22 خرداد 1390 ساعت 04:49

این کدوم آدم بیکاره که دنبال کارهای کمیته بانوان را دنبال می کنه؟ راستی ما که نفهمیدیم اخرش کدوم عکس برنده شد؟ خیلی مایلم بدونم عکس شماره 9 چندم شد؟
عحب آدمای زن ذلیلی تو مملکت داریم به خاطر روز زن 110 هزار تومان به هر کدام از خانمها دادند . ببینیم این روابط عمومی چرمنگ و زن ذلیل روز مرد یادش میمونه یا نه؟!!!! سوغاتیش هم پیشکش همه زن رلیلا

shimpal 22 خرداد 1390 ساعت 00:30

خدائیش پرروئی هم حدی داره.
کفر آدم در می یاد. یارو رو توی ده راه نمی دادند
می رفت جارو به دمش می بست.
کمیته بانوان هم دیگه نوبره والله.
قربون برم خدارو کمیته اینارو !!!!!!!!!!

[ بدون نام ] 21 خرداد 1390 ساعت 23:15

نه پس کو جان...حالا ما که غریبه نیستیم..ولی خدایی اگه از ما مردها هم 90 درصدمون حذف شیم به جایی برنمی خوره...یه سفره ای پهن هست هر کس چیزی میاره سر این سفره و همه با هم می خوریم. ما همه به هم سرویس می دهیم. اگه حذف شویم اتفاقی نمی افته.. مگر تو که داری احتمالا انرژی هسته ای تولید می کنی و حذف شی ضربه عظیمی به نظام مقدس وارد میشه و استقلال مملکت به خطر می افته

در پایان : تلاش بانوان سازمان در ایجاد محیطی گرم و صمیمی جای تقدیر و تشکر دارد.

آهای نه پس کو 21 خرداد 1390 ساعت 23:05

حضرت نه پس کو : ای کاش کارهایی که خودت از صبح تا اخر وقت اداری انجام می دهی با خودت مرور می کردی..اون وقت اگر کمی با خودت روراست بودی متوجه می شدی که خودت از همون "اضافیها"یی هستی که اگه جای دیگه کار بهت میدادند اینجا نمی موندی...
مثل آدمهای بیمار همه چیز رو جنسیتی نبین، دوست عزیز

بی طرف 21 خرداد 1390 ساعت 22:44

آقای حرکت از اون (الی رغم) معلوم هست که مردان یا زنان در سازمان چقدر شایسته , مفید و با سواد هستند . بساری از مردان در این سازمان بیکار بوده و نبودشان به مراتب برای سازکان بهتر و مناسب تر است و کار آمدی یا عدم توانایی به جنسیت مربوط نیست .

حرکت 21 خرداد 1390 ساعت 22:10

من هم کاکلا با این موضوع موافقم. زنهایی که در این سازمان هستند کاملا بی خاصیت و بیکارند و با این وجود تمام امکانات سازمان رو هم می بلعند. هیچ می دونید که همگی اتاق تکی دارند؟ هیچ می دونید که همگی دارند از پرواز استفتده می کنند در حالی که مردانی در سازمان هستند که الی رغم حضور ارزشمندشان برای سازمان از امکانات پرواز محرومند؟

شیمپل 21 خرداد 1390 ساعت 15:56

بزن اون دست قشنگه رو . . .
پیشاپیش روز خودمون مبارک !

نه پس کو 21 خرداد 1390 ساعت 15:55

نظری که میخواهم بنویسم مطمئناً به خیلی ها بر خواهد خورد و ناراحت خواهند شد ولی از شما می خواهم صادقانه و بدون ملاحظات جنسیتی به آن بنگرید.
بدون شک پست های حساسی هست که زنان در آن نمونه اند و بی همتا و از طرفی کسی نمی تواند منکر و سد در برابر حضور زنان در فعالیت های اجتماعی شود ولی 90 در صد خانمهایی که در سازمان کار می کنند اضافی و بی خاصیتند از این جهت می گویم که با حذف شان لطمه ای به کارها نخواهد خورد. عصبانی نشوید به اطراف خود واحد بغل خود و خودتان نگاه کنید بیشتر به این مسئله پی خواهید برد.

شیمپل 20 خرداد 1390 ساعت 15:42

وقتی آب سربالا بره قورباغه هم ابوعطا می خونه.
سازمان در پیتی باید هم کمیته بانوان داشته باشه.
قربون برم خدا رو ناز و عشوه اینارو.
برین خدا روزیتونو یه جای دیگه بده.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد