وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

خانه تکانی در سازمان




نظر شما در این ارتباط چیست؟



نظرات 10 + ارسال نظر
azad 8 فروردین 1391 ساعت 23:19

سلام
فقط میتونم آرزو کنم تیکه تیکه شدن سوری رو ببینم

120 ساعت پول!! 24 خرداد 1390 ساعت 07:05

اگه طبقه 10 رو بتکونن کلی پول گیر سازمان میاد !!!!!!

ایرانخواه 23 خرداد 1390 ساعت 01:51

فکر میکنم اینگونه انتصابات فله ای قدمتی بیش از صدها سال دارد ، زیرا با دیدن حکم های آقایان در برید، بی درنگ این شعر کهن یادم آمد:
هر دم از این باغ بری می رسد/
تازه تر از تازه تری می رسد

ادیسون ها می روند و انشتین ها جایگزین آنها می شوند! فکر کنم این سدپیروز ، تو رودرواسی براشون حکم زد وگرنه این قبا ،سه چهار سایز از تن آقایون بزرگتره!

[ بدون نام ] 10 خرداد 1390 ساعت 15:10

شنیدم سوری رفته.آیا واقعیت داره؟هر کی اطلاع داره جوابمو بده لطفا

[ بدون نام ] 10 خرداد 1390 ساعت 02:10

امیدوارم آقای موسوی به حساب کتاب آقایان مشاور ساعتی دیگه هم برسن که همگی بخاطر چند ساعت کاردرمنطقه ۱۲۰ ساعت کارکردمیگیرن تازه این حقوق منطقه ویژه شونه مثل ع....ش ....ر....وغیره

[ بدون نام ] 9 خرداد 1390 ساعت 19:49

من هم امیدوارم که ایشان مثمر ثمر باشه
فارغ از بحث کثیف و غیر ملی بومی و غیر بومی
برای من اهداف ملی مهم است که اهداف منطقه ای را هم ÷وشش می دهد

[ بدون نام ] 9 خرداد 1390 ساعت 14:22

من همشهری یا عاشق سینه چاک هیچ کس نیستم اما خداییش این انتصابها کاملا منطقی و به نفع سازمان و خود مدیران بوده است. موسوی نشان داد از سوری شجاع تر و مقیدتر به منافع سازمان اشت

[ بدون نام ] 8 خرداد 1390 ساعت 21:53

والا اوضاع بسیار پیچ در پیچ شده اما به نظر من صرامی با توجه به مسئولیت های گذشته میتواند در این اوضاع بحرانی پخته عمل نماید و کفه ترازو را به سود موسوی سنگین تر گرداند.

[ بدون نام ] 8 خرداد 1390 ساعت 21:13

به فال نیک می گیرم تمام این تغییرات را چون با وجود این مدیران اتفاق مثبتی در سازمان نیفتاد

ONE 8 خرداد 1390 ساعت 20:59

با انتصاب جدید صرامی باید بگویم که رفتن خود موسوی بسیار نزدیک شده. نمی دانم چه کسی توانست بالاخره موسوی و سوری را گول بزند. البته کار سختی نبود.
اشهد سوری هم از آن طرف به گوش می رسد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد