با سلام خدمت تمام دوستان لازم به ذکر که مردم داری و اخلاق خوب نه با درس خوندن بدست می یاد نه با ثروت فقط باید توی مردم گشت و برخورد داشت روابط عمومی بهتر یه کم روی کلمه روابط و عمومی تمرکز کنیم بعد پی به .... می بریم
با سلام با توجه به فعالیت شایسته و در خور تقدیر واحد بزوهش سازمان که به طور یک روز در هفته به این مهم دست یافته اند تقاضا داریم که در رابطه با مرکز اورزانس تاملی بفرمایند تا این مرکز هم مانند واحد خود جنابشان تبدیل به مرکزی نمونه شود.
samalek agha ma ye bar raftim darmoonga bad az in ke koli menet saremoon gozashtan ta paziroftanemoon ye visit mashti shodim o ye ampoole hesabi ham khordim bad az in jaryan ham 2 mahe tamam khoob nashodimo karemoon be foghe takhasos keshid bad doktore goft ke chon oon ampoul o nabayad mizadi oftadi. be hamin elat samimane az personal darmongah tashokar mikonam
به نظر بنده دوستان نباید انتظار بیش از حد از این مجموعه داشت و در همین حدی که برای هر درد و مریضی قرص و شربت سرماخودگی میدهند اکتفا کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با سلام و ادب جا دارد از زحمات ان عزیزان تشکر کنم ولی نباید کم سوادی و کم لطفی پزشکان این مرکز را نادیده گرفت چرا که از هرکسی تا بحال پرسیدم از نحوه برخورد پزشکان این مرکز راضی نیستند اصلا هم هیچکدام از این افرادی که این مسئله رو باهاشون در میان گذاشتم هیج کینه و دشمنی با این پزشکان نداشتند ولی با دلایل و ذکر مصادیق بی احترامی و کم اهمیتی به مراجعه کنندگان شدیدا گله مند بودند. چون خود من هر بار مراجعه کردم با برخورد بد پزشک درمانگاه مواجه شدم با خودم گفتم نکنه ایراد از منه واسه همین بود که از چندین نفر که پرسیدم همگی دل پر دردلی از اونها داشتند .........بنابراین کاش میشد به این پزشکان عزیز توضیح داد که مطب جای مناسبی برای مطالعه نیست و اینکه مریض رو ۳ متری حود نگه داشت که مبادا خودش مریض نشه اخه هر شغلی یه سری تبعات داره اینطور نباشه که با مریض معمولی مثل یه فرد طاعون زده برخورد کنی.متشکرم
کلاً منطقه از نظر خدمات درمانی فقیر است کو بیمارستان کو درمانگاه کو کلینیک و معمولاً آدم مجبور میشود برای کوچکترین مریضی ها به جاهای دوری مثل شیراز و بوشهر بره
به قول خاله سوسکه چه حرفا ! چه چیزا! این نشد خواستگاری ای بی حیا ! در اداره ای که پرسنل روابط عمومی آن از آشنایی با بدیهی ترین اصول روابط عمومی همچون جواب سلام دادن بی بهره اند . و بر خلاف اسم پر طمطراق (امور فرهنگی) اغلب کارکنان آن از بی فرهنگ ترین انسانهای جامعه هستند .این انتظار نابجایی است که شما از پرسنل محترم درمانگاه دارید که عمری را در ارائه خدمات ارزشمندی چون صدور گواهی استعلاجی دروغکی جهت رفاه حال کارکنان شریف سازمان سپری کرده اند
اخلاق خوب و شایسته موردی که هر کس باید داشته باشد فرقی هم نمیکند تو چه واحدی ولی شاید انتظار از بچه های روابط عمومی به خاطر نقش و جایگاهشان بیشتر باشد.
خوشم اومد دیدگاه جون خوشم اومد.حالا اگه گفتی واسه چی؟ ها! حالا خودم واست می گم هر چند خودت تا تهش می دونی چی می خوام بگم و به قول معروف خودت استادشی یا به قولی دیگر خودت عندشی.حالا... هر چی تونستی بارشون کردی و هر چی تونستی گفتی و چیزی واسه نگفتن و ... نذاشتی در آخر هم گفتی دوستتان داریم.خوب من هم سیاستمدارانی مثل تو رو دوست دارم.گوگولی مگولی
با سلام و ضمن خسته نباشی از شما بدلیل این موضوع لازم به ذکر که پرسنل در مانگاه با تمام زحماتی که می کشن اولین جای تشکر و سپاس را داریم دومن انگار یه کمی خودشان را به قول ما ها می گیرن ( بعضی هایشان هم احساس می کنن تنها خودشان دارن اینجا کار می کنند) ولی یه خورده بهتر که پرسنل رسپشن روابط عمومی و بر خوردشان را بهتر کنن مخصوصا اون دوست مسنتر مون .که اگر رعایت نشود همکاران جوان تر هم الگو بردار ی می نمایند قابل توجه پرسنل اورژانس اقای ف...ی شما هم در ر بر خورد یه کم ضعیفین .پزشکان عزیزم بهتر یه کم خودمانی تر باشین تا مریض ها بتوانن راحتر مسائلشان را مطرح نمایند . و در آخر خوشبحالتان بخاطر 2 هفته کار 2 هفته استراحت ای کاش پرسنل سازمان هم شرایط شما را داشتن با ای همه آلودگی هوا در آخر یه نکته دوستتان داریم ..........؟!
کی دیگه قراره بیمارستان پارس را کلنگ بزنن و افتتاح کنن؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
با سلام
خدمت تمام دوستان
لازم به ذکر که مردم داری و اخلاق خوب نه با درس خوندن بدست می یاد نه با ثروت فقط باید توی مردم گشت و برخورد داشت
روابط عمومی بهتر یه کم روی کلمه روابط و عمومی تمرکز کنیم بعد پی به .... می بریم
جواب باشو. بله بله.کیه؟ کیه؟ بله بله
با سلام با توجه به فعالیت شایسته و در خور تقدیر واحد بزوهش سازمان که به طور یک روز در هفته به این مهم دست یافته اند تقاضا داریم که در رابطه با مرکز اورزانس تاملی بفرمایند تا این مرکز هم مانند واحد خود جنابشان تبدیل به مرکزی نمونه شود.
chera dar movrede ezafe shodane saate kari personel chizi namighid
samalek
agha ma ye bar raftim darmoonga bad az in ke koli menet saremoon gozashtan ta paziroftanemoon ye visit mashti shodim o ye ampoole hesabi ham khordim bad az in jaryan ham 2 mahe tamam khoob nashodimo karemoon be foghe takhasos keshid bad doktore goft ke chon oon ampoul o nabayad mizadi oftadi. be hamin elat samimane az personal darmongah tashokar mikonam
بعضی از همکاران واقعاً بی انصاف هستند و راجع به هر مطلبی نکات منفی اش را می بینند به نظر بنده که مرکز حکم لنگه کفش در بیابان را دارد که داشتنش غنیمته
به نظر بنده
دوستان نباید انتظار بیش از حد از این مجموعه داشت و در همین حدی که برای هر درد و مریضی قرص و شربت سرماخودگی میدهند اکتفا کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با سلام و ادب
جا دارد از زحمات ان عزیزان تشکر کنم ولی نباید کم سوادی و کم لطفی پزشکان این مرکز را نادیده گرفت چرا که از هرکسی تا بحال پرسیدم از نحوه برخورد پزشکان این مرکز راضی نیستند اصلا هم هیچکدام از این افرادی که این مسئله رو باهاشون در میان گذاشتم هیج کینه و دشمنی با این پزشکان نداشتند ولی با دلایل و ذکر مصادیق بی احترامی و کم اهمیتی به مراجعه کنندگان شدیدا گله مند بودند. چون خود من هر بار مراجعه کردم با برخورد بد پزشک درمانگاه مواجه شدم با خودم گفتم نکنه ایراد از منه واسه همین بود که از چندین نفر که پرسیدم همگی دل پر دردلی از اونها داشتند .........بنابراین کاش میشد به این پزشکان عزیز توضیح داد که مطب جای مناسبی برای مطالعه نیست و اینکه مریض رو ۳ متری حود نگه داشت که مبادا خودش مریض نشه اخه هر شغلی یه سری تبعات داره اینطور نباشه که با مریض معمولی مثل یه فرد طاعون زده برخورد کنی.متشکرم
کلاً منطقه از نظر خدمات درمانی فقیر است کو بیمارستان کو درمانگاه کو کلینیک و معمولاً آدم مجبور میشود برای کوچکترین مریضی ها به جاهای دوری مثل شیراز و بوشهر بره
به قول خاله سوسکه
چه حرفا !
چه چیزا!
این نشد خواستگاری ای بی حیا !
در اداره ای که پرسنل روابط عمومی آن از آشنایی با بدیهی ترین اصول روابط عمومی همچون جواب سلام دادن بی بهره اند . و بر خلاف اسم پر طمطراق (امور فرهنگی) اغلب کارکنان آن از بی فرهنگ ترین انسانهای جامعه هستند .این انتظار نابجایی است که شما از پرسنل محترم درمانگاه دارید که عمری را در ارائه خدمات ارزشمندی چون صدور گواهی استعلاجی دروغکی جهت رفاه حال کارکنان شریف سازمان سپری کرده اند
اخلاق خوب و شایسته موردی که هر کس باید داشته باشد فرقی هم نمیکند تو چه واحدی ولی شاید انتظار از بچه های روابط عمومی به خاطر نقش و جایگاهشان بیشتر باشد.
حالا مگه چی گفته آخه تو اون اورژانس فسقلی چی هست که اینهمه خودشونو میگیرن.من یک نفر رو دیدم که خوب با مریض تا میکنه اونهم داروخونه.
تو حالو نیستی تو خیلی تیزی و زبل.دمت گرم
خوشم اومد دیدگاه جون خوشم اومد.حالا اگه گفتی واسه چی؟ ها! حالا خودم واست می گم هر چند خودت تا تهش می دونی چی می خوام بگم و به قول معروف خودت استادشی یا به قولی دیگر خودت عندشی.حالا... هر چی تونستی بارشون کردی و هر چی تونستی گفتی و چیزی واسه نگفتن و ... نذاشتی در آخر هم گفتی دوستتان داریم.خوب من هم سیاستمدارانی مثل تو رو دوست دارم.گوگولی مگولی
با سلام
و ضمن خسته نباشی از شما بدلیل این موضوع
لازم به ذکر که پرسنل در مانگاه با تمام زحماتی که می کشن اولین جای تشکر و سپاس را داریم
دومن انگار یه کمی خودشان را به قول ما ها می گیرن ( بعضی هایشان هم احساس می کنن تنها خودشان دارن اینجا کار می کنند) ولی یه خورده بهتر که پرسنل رسپشن روابط عمومی و بر خوردشان را بهتر کنن مخصوصا اون دوست مسنتر مون .که اگر رعایت نشود همکاران جوان تر هم الگو بردار ی می نمایند قابل توجه پرسنل اورژانس اقای ف...ی شما هم در ر بر خورد یه کم ضعیفین .پزشکان عزیزم بهتر یه کم خودمانی تر باشین تا مریض ها بتوانن راحتر مسائلشان را مطرح نمایند .
و در آخر خوشبحالتان بخاطر 2 هفته کار 2 هفته استراحت ای کاش پرسنل سازمان هم شرایط شما را داشتن با ای همه آلودگی هوا در آخر یه نکته دوستتان داریم ..........؟!