وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

اولین نشست صمیمانه


اولین نشست صمیمانه مدیرعامل جدید 


پس از چند ماه از انتصاب ایشان برگزار گردید


نظر شما در این ارتباط چیست؟

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 15 فروردین 1390 ساعت 22:24

به محض اطلاع باید بگم که طبق قانون اعضا هیت علمی دانشگاهها می توانند علاوه بر شغل دانشگاهی شغل دیگری نیز داشته باشند

[ بدون نام ] 3 فروردین 1390 ساعت 21:03

راستی چرا باید این آقا دو شغله باشد و از بیت المال ۲ بار حقوق بگیرد از دانشگاه و سازمان

[ بدون نام ] 2 فروردین 1390 ساعت 16:07

در مورد ع....... باید گفت این آدم واقعا مسئله دار است اصلا تو سازمان پیدایش نیست جای یک نفر را اشغال کرده است آن روزهایی هم که هست فقط دنبال کار و کاسبی خودش هست تو جلسات دائما مظلوم نمایی می کند و گوشه گیر هست و معمولا به نفع اکثریت نظر میدهد اکثر دوست و اشناهای خودش را روی پرواز قرار میدهد خداوکیلی توی این سازمان یکی نیست به این آدم بگوید تو چرا اینجوری اکثر دوستاش از دانشگاه خلیج فارس یا قوم و خویشان ایشان هست که همه را مشاور کرده که به خودش مشاوره بدهند

[ بدون نام ] 27 اسفند 1389 ساعت 16:19

خدمتتان عرض کنم در این سازمان برای قراردادهای ۵ میلیون تومان به بالا معمولا یک مناقصه یا محدود یا هرجوری برگزار می کنند که کاری به آن نداریم ولی چرا در قرارداد های پژوهشی از همین قراردادهای سوری هم خبری نیست چرا باید آقای مدیر پژوهش و فناوری همه قرارداد ها را بدون مناقصه به آشناها و دوستای خودش بدهد چرا در سازمانی که کارمندانش از آن فراری هستند آقای عص....... قرارداد چند صد میلیونی به اسم گردشگری را به دوستانش خودش می دهد آن هم بدون مناقصه و هیچ کس هم نظارت نمیکند چرا باید در مورد بیماری مالاریا چند دانشگاه با اسم های مختلف دارند پژوهش برگزار میکنند و هیچ نظارتی هم هیچ کس انجام نمی دهد چرا این آدم باید افراد مختلفی را که اکثرا از دوستاش و هم دانشگاهی ها خودش یا برادر همکارش ااست به اسم مشاور استخدام کرده و پول بی حساب منطقه به این افراد میدهد مگر این آدم استاد تمام وقت دانشگاه نیست چرا باید کار دوم هم داشته باشد چرا باید قراردادها به صورت نصف و نیمه انجام شود چرا باید ۴ نفر آدم مسئله دار دور و بر این آدم جمع شده باشد چرا از افراد داخل سازمان برای انجام قراردادها استفاده نمی کند از جناب تقی زاده خواهشمندم یک سر و گوشی به کارهای این آدم داشته باشد

رضا (اصلاح شده) 26 اسفند 1389 ساعت 18:54

چرا از این عص...... که معلوم نیست چکاره است چیزی نمی نویسید چرا از او می ترسید

دوست عزیز وبلاگ خارک از هیچ کس نترسیده و نخواهد ترسید ولی این فرصت ایجاد شده برای خصومت های شخصی و تخریب افراد نیست. اگر شما مایلید شخص و مدیریتی را نقد کنید بهتر است بدون ذکر نام و با منطق و استدلال های قوی در جهت اصلاح و بهبود این کار را انجام دهید.
ما نیز از شما حمایت خواهیم کرد.

آرمان 25 اسفند 1389 ساعت 23:16

بابا بخدا این مرد از سوری بهتره ،

بروبچ 25 اسفند 1389 ساعت 23:04

خوب از اینهمه حرف و شعار بگذریم سید جون بگو ببینم تکلیف جمع اوری پارس 1و2و3 چی میشه تکلیف قرارداد مستقیم ارکان ثالث با کارفرما چی میشه.ول این حرفا این جوابا رو بدین کافیه دل به کارت بده با ریشه قالی بازی نکن

سایت منطقه 25 اسفند 1389 ساعت 21:52


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطق ویژه پارس، سید پیروز موسوی در گردهمایی مدیران و کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در محل مرکز همایش های خلیج فارس، افزود: از همه توانمندی های موجود در جهت افزایش رضایت کارکنان و تحقق اهداف کلان سازمان بهره خواهیم برد و در این مسیر تمام کسانی که به طور مستقیم و غیرمستقیم با سازمان همکاری می کنند نقش خواهند داشت.

وی با تاکید بر رفع مشکلات کارکنان ارکان ثالث منطقه ویژه پارس، ادامه داد: مفاد قراردادهای موجود تامین نیروی ارکان ثالث، برای سازمان و پیمانکاران الزام آور است؛ در همه حال باید پاسخگوی مشکلات کارکنان باشیم.

موسوی با بیان اینکه مدیران منطقه ویژه باید در همه حال پاسخگوی مجموعه سازمانی خود باشند، از کارکنان منطقه ویژه خواستار طرح و انعکاس مشکلات خود به مدیران ذیربط شد.

مدیرعامل منطقه ویژه از اهتمام جدی برای تامین رفاه و آسایش کارکنان این سازمان خبر داد و تصریح کرد: جایگاه تمامی کارکنان سازمان منطقه ویژه پارس، فارغ از سمت سازمانی مورد احترام است و فعال بودن تمام کارکنان و مجموعه نیروی انسانی، در پویایی این سازمان اثرگذار است.

[ بدون نام ] 25 اسفند 1389 ساعت 21:29

آیا بهتر نبود به جای اینکه دو ساعت قبل از نشست خبررسانی کنند دو سه روز قبل اطلاع می دادند تا افراد بیشتری برنامه ریزی کنند و تو نشست شرکت کنند.

حافظ 25 اسفند 1389 ساعت 18:41

قراری نیست کاری بشه قرار نیست حرکتی بشه . این میتینگ ها برای اینه که مدیران سازمان از حال و هوا و جو سازمان باخبر بشوند

[ بدون نام ] 25 اسفند 1389 ساعت 18:02

دیگه همه خسه شدن از ایکه نظر می دن و هیچ تحولی ایجاد نمشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد