وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

توسعه پایدار یکپارچه و دانایی محور



این همایش نیز به اتمام رسید

نظر شما در ارتباط با لزوم برگزاری و دستاوردهای آن چیست؟




نظرات 15 + ارسال نظر
آبادان رضا 15 اردیبهشت 1390 ساعت 19:25

بچه ها واقعا برخورد تون بد ب ود باید به نظر من تا می شو بومی ها رو حذف کرد چوون اگر قدرت گرفتند دیگه کنارشون نمیشه کارکرد. همین آقای مهندس سوری و مهندس موسوی خوب کاری می کنند. اینقدر هم بدبین نباشید.

حمید 23 اسفند 1389 ساعت 03:28

آقای مدافع حقوق
بحث را عوض نکن . من هم بومی هستم و لی اینجا اصلاً بحث بومی و غیر بومی نیست . بحث بر سر این است که این همایش جز هدر دادن وقت و هزینه هیچ نفعی برای سازمان و منطقه و مملکت ندارد .

مدافع حقوق 23 اسفند 1389 ساعت 00:03

تورو خدا عکسه رو ببینین فقط 33%بومیا ردیف اول ایستادن.من نمی دونم چرا طلسم 32 و 33% نمیشکه.آهان از عدده خوششون میاد دیگه.راستی اینجا جای اعتراض و اجرا نشدن آمار 50%سهم بومی ها که نماینده ها برا تبلیغاتشون خوبه خالیه

بروبچ 22 اسفند 1389 ساعت 23:57

اقای موسوی اقای سوری پولی که وزارت بابت اپک دستور پرداختش داد به بچه های قراردادی بده که حقشونو ضایع کردی و کسی ... نداشت حرف بزنه وفقط به رسمی ها دادی دیگرون کار نمی کنند حتما دیگرون کشک و پشمند حتما

[ بدون نام ] 22 اسفند 1389 ساعت 23:50

هوی آق رضا نو.....چاپلوسیات از همو کلمه ویزه که گفتی معلومه.هی دورشون ای همه پر نخور که به همه میگوم سر فلکه گازو چیکار کدی

[ بدون نام ] 22 اسفند 1389 ساعت 20:09

دستآورد همایش فقط هدر دادن منابع و پول بی ربون بیت المال بود.

حوری 22 اسفند 1389 ساعت 05:10

آبادان رضا سلام
نمی دونم آخه حضوری علنی پشت پرده و غیر علنی پاچه خاری و چاپلوسی کافی نیست و تو رو ارضا نکرده که اینجا هم دست بردار نیستی . هدفت چیه که میای اینجا اسمتم می ذاری و از این کارهای چندش آور می کنی؟ حال آدم بهم می خوره . اه اه اه . تورو خدا اینجا را بیخیال شو . همونجا که میری پیش آقایون برای عرض ادب و رساندن خبرهای ریز درشت و انجام امر خطیر جاسوسی /پاچه خاری و مالوندن هم انجام بده

[ بدون نام ] 20 اسفند 1389 ساعت 16:30

این که بخواهیم فکر کنیم که این پول را باید به ما میدادند یک تفکر عامیانه است ولی این پول اگه که قرار هم نبوده به ما داده بشود ولی پول بیت المال که بوده. دستاوردها و نتایج اون چی بوده؟

آشنا 20 اسفند 1389 ساعت 02:19

تو رو خدا به من بگید این همایش چقدر خرج ورداشته ؟؟؟
آیا این پولی نبود که قرار بود به نیرو ها بدن ؟؟

[ بدون نام ] 20 اسفند 1389 ساعت 01:02

وولک این بچه آبادانه عاشق دریا و غروب و ساحله
یه جورایی هم اهل بلف زدنه دیگه

بنوشکه 20 اسفند 1389 ساعت 00:04

مگر همون رضا آبادان از این نمایش سالیانه راضی باشد

ننه 19 اسفند 1389 ساعت 20:57

امسال شلوغ تر از پارسال بود و نظم بهتری داشت ولی خروجی نه .

[ بدون نام ] 19 اسفند 1389 ساعت 20:55

کاملا درسته َ‌اغلب می گفتن نمایشه تا همایش

راوی (اصلاح شده) 19 اسفند 1389 ساعت 20:06

والا من که نمیدونم ولی با چند نفر از میهمانها که همکلام شدم سطح همایش را بسیار پایین تر از سال گذشته دیده بودند و یک جورایی بیشتر شبیه شوی نمایشی شده بود

آبادان رضا 19 اسفند 1389 ساعت 03:37

سلام بر همه دوستان عزیزم
من فکر کنم این همایش ها تاثیر بسیار مثبتی بر صنعت و خصوصا عسلویه خواهد داشت. ضمنا از تلاش های فراوان آقایان مهندس سوری. مهندس موسوی و... که بنیان گذار این همایش بوده اند تشکر ویزه دارم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد