وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

هیاهویی برای . . . . .


همانطور که می دانیم با به روی کار آمدن مدیر عامل جدید (سوری)

موج جو سازی ها ، مخالفت ها و انتقادها به شخص وی و عملکرد ایشان

توسط نمایندگان مجلس ، شخصیت ها ، سایت و وبلاگ های استانی به راه افتاد.


که در تازه ترین این انتقادها

 میگی نژاد ، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی

در واکنش به تغییر مدیر پارس شمالی

خواهان انتصاب یک مدیر بومی برای پارس جنوبی شده است

و وزیر نفت را تهدید به عدم همراهی در کمیسیون انرژی مجلس کرده است


نظر شما درباره این موضوع چیست؟




نظرات 29 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 14 آبان 1389 ساعت 18:11

راست میگه معتاد این اقایان بایدمردن افراد راکه دیدن یادشون بیفته.حتما قبلا کارشناسی هایی شده که شرایط اقماری رابرای این مناطق گذاشته اند ولی آقایان تازه درصدد روزکارکردن هستند به نظر من کلیه کارکنان پارس جنوبی میبایست اقماری و ۲ به ۲ شوند من نمی دونم چه اتفاقی باید بیفته که اینوبفهمند بابا ایهاالناس کمتر پول بگیرید سلامتی تون را بچسبید بعدا این پولها واقعا میتونه جبران کنه ؟!

۱۳ 9 آبان 1389 ساعت 23:38

بومی...؟؟؟
بومی ... ما که بومی نیستیم .... چون ایرانی هستیم
برای بومی بودن باید یا لبنانی بود...یا افغانی...یا پاکستانی ...یا آفریقایی یا ....!!! بی خیال...به قول اون دوستمون این نیز بگذرد...

سمانه 6 آبان 1389 ساعت 10:07

فلسفه بومی گرائی اینه : وقتی ساکن یک منطقه در همان مکان کار کنه مسلما هزینه زندگیش پائین تر میشه و هم به لحاظ اشنائی با مکان خدمتُ ارتباط اجتماعی بهتری با سایر صاحبان مشاغل میتونه پیدا کنه از این جهت برای کارفرما هزینه کمتری دارد و استفاده بیشتری.فقط همین و گرنه متخصص از هر کجای دنیا که باشد کار را بنحو احسن انجام میدهد.

جواب با شما غیر بومیا 4 آبان 1389 ساعت 22:51

خداییش خوب جواب دادی. در پاسخ تو یه نکته خیلی مهم وجود داره و اون اینکه گذاشتن اکس و زندانی کردن بیگناه رو می پذیرید و البته اون رو برا بیرون راندان کسانی که بر خوان شما نشسته اند مباح و مجاز می دانید. خیلی جالبه. از شما چندتا جوان متعصب خام انتظاری نیست. انتظار از مسولین امنیتی و قضایی استان هست که جلوی این تندرویها رو بگیره. بومی گرایی اول تجزیه طلبی است. این صد بار.

[ بدون نام ] 4 آبان 1389 ساعت 22:40

حاج آقای بومی: طوری نوشتی انگار مخزن گازی پارس جنوبی با همکاری تمامی بومی ها استان بوشهر طی میلیون ها سال در خلیج فارس ساخته شده است!!!! سال ها لقب استان محروم به پیشانی استان بوشهر حک شده!!! این یعنی عدم تونایی مسئولان و مردم استان در ایجاد ساختار پایدار اقتصاد در استان بوشهر!! تقصیر هم به گردن این و آن نیندازید!! بنابراین بر خلاف اظهارات حضرت عالی شما توانایی نون و آب دادن غیر بومی ها را ندارید!! مخزن گازی پارس جنوبی مال ایران و تمامی ایرانیان است همان طور که نفت خوزستان و مسجد سلیمان مال تمامی مردم ایران بوده است!!

معتاد 4 آبان 1389 ساعت 22:34

سلامی به همه معتادین جدید
اعتیاد به گاز دارید مبارکه
هم کم هزینه و هم قابل دسترس .......
اگه شک داری یه سری به این سایت بزن
http://oilnews.ir/
http://oilnews.ir/fa/pages/?cid=2505

[ بدون نام ] 3 آبان 1389 ساعت 21:05

مرده شور سو... ببرن که نه تونست بومی ها را برای خودش نگه داره نه غیر بومی ها
آخه این چه عدالتی است که اجرا کردید؟ چه کسی در این بین حقش را گرفته و حقوقش اضاف شده؟
حالا چهارتا گردن کلفت که قبلا با استفاده از پارتی زیاد میگرفتن حالا کم شدن
ولی چه فرقی به حال ما بیچاره کرد
فقط شعار میده دقیقا مثل جلسه صمیمانه تا گفتیم حق ما گفت من برای راننده و کارگر فضای سبز فلان کردم
من حق قشر ضعیف را از پیمانکار گرفتم
این کارا همه وظیفه تو بوده برای ما که کارمند تو هستیم چیکار کردی به جز شعار
روز به روز هزینه ها داره بالا میره
مدیر نالایق

بی خود 3 آبان 1389 ساعت 18:08

مژده به غیر بومی های
خودتونو گول نزنید.بعد از چندسال که ساختید دادید دست بومیها حالا باید با فیش حقوقی جواب تمام حقوقهایی که الکی گرفتید و نوش جان کردید بهتون دادند(مراجعه کنید به فیش حقوقی مهر۸۹ که توسط کارگروه مهترم و کارکشته جناب س . . ر. . ی تهیه شده)واقعاْ متاسفم واسه خودم

مصدق 3 آبان 1389 ساعت 17:56

ظاهراً این نماینده غیرتمن، وضعیت فعلی پارس جنوبی را با زمان ملی شدن نفت اشتباه گرفته اند، در آن دوره تعصب عجیبی بود تا کم کم کلیه کارکنان صنعت نفت ایرانی شود.اما نمی دانم چرا این نماینده، کسانی که از استان های دیگر آمده اند را با استعمارگران سودجوی انگلیس اشتباه گرفته اند......؟؟؟؟؟

با شما غیربومیا 3 آبان 1389 ساعت 06:24

نمک خوردن و نمک دان شکستن رسم جوانمردان است.نون میدیم ؛آب میدیم خوبه ضاله و مشرک هم میشیم .باید مثله خودتون باهاتون رفتار کرد اگر این خوان اقتصادی تو ولات شما بود چه میگفتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والله که خیلی ..............

خاطره 3 آبان 1389 ساعت 05:29

به هیچ وجه توهینی در کلام من نبود. بلکه این بومی گرایی است که توهین به ملت ایران و انسانیت است.

خاطره(اصلاح) 2 آبان 1389 ساعت 23:19

۰۰۰۰۰
پاسخ:
بیننده محترم وبلاگ
به دلیل دادن نظرات توهین آمیز و غیر قابل اصلاح مجبور به حذف آن شدیم.

حجت الاسلام خودم 2 آبان 1389 ساعت 22:43

بومی گرایی شرک است. ان اکرمکم عندالله اتقکم. بومی گرایی یک فرقه افراطی ظاله است که مجوز گذاشتن اکس در کیف همکار را میدهد و به زندان انداختن همکاران بیگناه و بالا کشیدن حق اعضای تعاونی مسکن.

گذشته 2 آبان 1389 ساعت 20:17

در گذشته رسم بر این بود،مدیری که عزل می شد برای استراحت و تجدید قوا به جذب سرمایه فرستاده می شد،اما ظاهراً یک مدیریت جدید برای این مقصد در دست ساخت است!!
البته اگر قصد تنبیه و به اصطلاح حالگیری باشد، فرد معزول به مدیریت طرح های مهندسی تبعید می شود مثل آقای ها... و آقای جا.....!

بیخودی 2 آبان 1389 ساعت 19:43

اینا رو بیخیال کبوتر خبر داد آقای موسوی حکم قائم مقامی سوری زده.(آنجایی که موسوی مدیرعامل شده)

واقع بین 2 آبان 1389 ساعت 19:41

بومی گرایی شعار عده ای فرصت طلب است که قصد دارند مدیر عامل زحمت کش، صادق و پاک سازمان را تحت فشار قرار دهند! این عده کسانی هستند که سازمان منطقه ویژه را ملک طلق خودشان تصور می کنند و علی رغم شعار بومی گرایی هیچ توجهی به بومیان ندارند و فقط به فکر قدرت و نفوذ خود می باشند. تجربه نشان داده است که بیشترین پارتی بازی ها و به کار گیری نیروهای غیر بومی در زمان همین مدعیان دروغین بومی گرایی بوده است!

اعصاب داغون(اصلاح) 2 آبان 1389 ساعت 18:52

خودتونو کشتین با این بومی بومی کردن حالا مگه مدیرای بومی چه ......... کردن که غیر بومی نکرده بابا ول کنین دیگه حالم به هم می خوره از لغت بومی

بیخیال بابا 2 آبان 1389 ساعت 18:19

این نیز بگذرد /

اعصاب داغون 2 آبان 1389 ساعت 18:02

یعنی اگه مدیر بومی نباشه چرخ پارس جنوبی نمی چرخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/// عجبببببببببببببببب

[ بدون نام ] 2 آبان 1389 ساعت 00:39

یعنی چی! هر مدیرعاملی حق داره مدیراشو عوض کنه. اگر با سیاست مدیر عامل جلو نرن. دیگه شورشو در آوردن از بس بومی و غیربومی کردن. با این همه پالایشگاه و پتروشیمی با پول تمام مردم ایران ساخته شده نه با پول مردم استان بوشهر. بخدا این همه پالایشگاه و پتروشیمی تو این منطقه باور کنید همه مردم تا ۴تا۵ سال دیگه مریضی میگیرن
ولی نمایندگان ایهاور نمی فهمکین متاسفانه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد