وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

قهوه تلخ.....کام شیرین




 با توجه به صحبت‌‌های منحصر به فرد مهران مدیری در ابتدای قسمت اول و تقاضای این کارگردان از مردم مبنی بر خودداری از کپی این مجموعه و استقبال بی نظیر مردم از این مجموعه ، هم اکنون به گفته بسیاری از کارشناسان ورود «قهوه تلخ» در شبکه نمایش خانگی آغاز نوعی فرهنگسازی در زمینه رعایت حقوق سازندگان آثار از طرف مخاطبان شده است.


حال با عنایت به موارد گفته شده چندیست

روابط عمومی سازمان اقدام به پخش این این سریال و همچنین سریال قلب یخی

در شبکه کابلی کمپ های مسکونی کارکنان نموده است


نظر شما درباره این اقدام چیست؟



نظرات 13 + ارسال نظر
ای بابا 11 آبان 1389 ساعت 03:17

عزیزان دل ... این سریال از رو اینتر نت داره دانلود میشه تو همین سازمان .
رو شبکه ی کابلی با ۲ مجموعه عقب تر دارن پخش می کنن که منو تو سرگرم بشیم و دانلود نکنیم ... امانت هم که نمیدن... اگه همتون این قدر معتقد به کپی رایت هستید ... بگید به روابط عمومی که شبکه ی کابلی شو جمع کنه چون هیچ فیلمی نباید ژخش بشه ... دمتون گرم خودمون هم جلوی سرگرمی خودمون و میگیرید .... مهران مدیری گفته کپی نشه کپی هم نشده ... دانلود نکن همکار عزیز.

گیج 10 آبان 1389 ساعت 00:30

بد کردن کردن فیلم زندگی خودمون رو دارن مجانی نشونمون میدن؟اصلاً آدم واسه فیلن زندگیش پول بده؟آخه پول داریم؟اینجا کجاست؟مهران مدیری کیه؟اینو کی ....؟

[ بدون نام ] 3 آبان 1389 ساعت 18:09

مژده به غیر بومی های
خودتونو گول نزنید.بعد از چندسال که ساختید دادید دست بومیها حالا باید با فیش حقوقی جواب تمام حقوقهایی که الکی گرفتید و نوش جان کردید بهتون دادند(مراجعه کنید به فیش حقوقی مهر۸۹ که توسط کارگروه مهترم و کارکشته جناب س . . ر. . ی تهیه شده)واقعاْ متاسفم واسه خودم

بیخودی 2 آبان 1389 ساعت 19:40

خوبه که این کار ضد فرهنگی سازمان هنوز به گوش کبوتر نرسیده ...

جواب وجدان 2 1 آبان 1389 ساعت 21:25

آقای وجدان جان، این اگر و مگر ها تو سازمان ما کابرد نداره،اگه خاله من هم یه جور دیگه به دنیا اومده بود،میشد دایی، اما نشد!

وجدان پاک 30 مهر 1389 ساعت 00:11

به نظر من باید به سایت قهوه تلخ رفت و به اطلاعشون برسونیم .

جواب وجدان 29 مهر 1389 ساعت 18:18

سازمان خریده؟! رضایت گرفته ؟! ببخشید چند ساله توی سازمان کار میکنی ؟

وجدان 29 مهر 1389 ساعت 18:04

به نظر من اگه سازمان خریده که برای پرسنل پخش کنه و رضایت آقای مهران مدیری را گرفته اشکالی نداره و می تونه به پرسنل هم اطلاع رسانی کنه تا ببینند ولی من به شخصه نگاه نمی کنم و خودم می خرم

قرقی 29 مهر 1389 ساعت 01:48

شاید بی ربط باشه ولی می خواهم بگم اگه روابط عمومی جشن می گیرد برای پرسنل چرا سرویس عمومی میفرسته برای آوردن خانواده های غیر پرسنل و اگر هدف اجرای برنامه برای غیر پرسنل است چرا پرسنل را دعوت می کنند تا جا نداشته باشیم بشینیم

گذشته 29 مهر 1389 ساعت 00:33

باید یکی به دز..... ن....... بگه، اگه خیلی به فکر کارمندا هستی و میخای اوقات فراغت خوبی داشته باشن، همون سه چهار کانال تلویزیونی ماهواره ای مثل iran music، mbc4، euronews رو برو مجوز بگیر پخش کن نه اینجوری آفتابه دزدی!

کلاف 28 مهر 1389 ساعت 19:45

تو این سازمان چه چیزی درست انجام میشود که این کار انجام شود. پس بهتره وقت خودتان و مارو با طرح این مسائل هدر ندهید

حیفا 28 مهر 1389 ساعت 14:34

پر کردن وقت استراحت پرسنل به چه قیمتی واقعاً شرم آوره!!!!!!!!!!!

ایرانخواه 27 مهر 1389 ساعت 15:43

روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان، علی رغم عنوان خود،در اقدامی ضدفرهنگی و بسیار بیشرمانه، دست به سرقت هنری زده و این مجموعه تلویزیونی زیبا که با زحمت هنرمندان صاحب نام کشور تهیه شده ، به رایگان در شبکه ها نمایش می دهد.
هرچند بارها و بارها گفته شده که این گونه رفتار همان سرقت محسوب می گردد، اما انگار مسئول محترم آن واحدخود را به خوابی زده است و جلوی این رفتار را نمی گیرد. البته شاید هم علت این کار، جهل و عدم اطلاع ایشان از قوانین کپی رایت است که شایسته است واحد محترم آموزش، دوره ویژه ای جهت نامبرده برگزار نماید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد