وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

بـــــوم ســـــفید ۱

در این پست

صحبت ها ، گلایه ها ، خبرها ، درد دلها ، انتقادها و پیشنهادات

کارمندان در مورد موضوعات مختلف را می شنویم
-------------------------

این شما و این

بوم سفید خارک 



نظرات 17 + ارسال نظر
راضی 1 تیر 1389 ساعت 21:44

آقای سوری بدون هیچ کس از دست تو راضی نیست چه رسمی چه قراردادی چه بومی چه غیر بومی...............................................................................................................................................

خودرو 1 تیر 1389 ساعت 16:21

تمام هم و غم آقای س...ی شده ماشین، لپ تاپ و تلفن.همه زورش هم به واحدهای اجرایی وعملیاتی میاره و به واحدهای کارو اشتغال و جذب سرمایه و روابط عمومی کاری نداره( یا زورش نمیرسه).....
اینم از عدالت علوی!

نظرآقا 1 تیر 1389 ساعت 08:17

چند وقتیه دیگه جلسات به اصطلاح صمیمانه هم نیست که عبارت هایی مثل « می برم»، « درو می کنم» و ..... نمی شنویم. چند وقتیه دیگه از قطع بعضی مزایا مثل پرواز ُ،ماشین ، تلفن ، اضافه کاری چیزی ندیدیم( البته چیزی هم دیگه باقی نمونده!!).
شاید آرامش قبل از طوفانه ، خدا به خیر کنه!!!!

مخبر 1 تیر 1389 ساعت 06:07

با سلام
اشتباه آقای سوری در فراموش کردن پرسنل خودش هست؟ قوانین دست و پا گیری که در کاهش بهره وری پرسنل خود تاثیر زیادی داره. دوست داره کنترل اداری و مالی قوی داشته باشه ولی غافل از اینکه همین کنترلهای زیادی چقدر فرصت ها را می سوزاند.هزینه فرصت های از دست رفته را دو چندان کرده . اوایل فکر میکرد می تونه جلو زباده خواهی های بومی گرایان را بگیره ولی نهایتا" به این نتیجه رسید که بومی ها بیش از پرسنل برایش دردسر سازند. با کاهش اضافه کاری و سایر مرایا هیچ اتفاقی برایش نمی افتد . تازه احتمال تشویق نیز وجود دارد. ولی فراموش کردن یا به اصطلاح ضابطه مند کردن روایط با بومی ها درد سر دارد. منظور از بومی در این نوشته اصلا" مردم بومی نیست و فقط ان دسته از افراد خواص بومی هستند که به نفت علاقه خاصی دارند.

یوسفعلی درون‌پرور 31 خرداد 1389 ساعت 02:04

شنیده‌های خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، حاکی از آن است که در پی تغییر احتمالی مدیرعامل پارس جنوبی، یوسفعلی درون‌پرور که هم اکنون معاون عمرانی استانداری تهران است به این سمت منصوب می‌شود.

محسن 30 خرداد 1389 ساعت 20:52

معلوم دیگه سوری بوده

شطرنج 30 خرداد 1389 ساعت 17:31

نمی دونم تو بگو

سوری 30 خرداد 1389 ساعت 08:16

در عسلویه اتفاق افتاد | برخورد رئیس جمهور با اپوزسیون استان بوشهر
همچنین گفته می شود بعد از این اقدام رئیس جمهور ، شخص مذکور بعد از مدت کوتاهی از اتوبوس پیاده شده و به اتاق کار خود می رود و دیگر مسئولان کشوری و استان را همراهی نمی کند !


حضور رئیس جمهور در عسلویه یک حاشیه جالب داشت .

به گزارش سوک ، در سفر اخیر دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور مردمی به عسلویه ، یکی از مسئولین عالیرتبه استان بسیاری از مسائل مربوط به عدم تعامل بعضی از مسئولین مشغول به کار در عسلویه را با ایشان در میان گذاشته و رئیس جمهور نیز دستورات لازم را به وزیر نفت داده است .

اما ماجرا از آنجا جالب می شود که ؛ زمانی که آن مقام عالیرتبه استان به همراه رئیس جمهور در اتوبوس قرار داشته اند ، وی خطاب به رئیس جمهور از نحوه تعامل و عملکرد بعضی از مسئولان در عسلویه گلایه می کند و عنوان می دارد که مردم از این افراد رضایت نداشته و این موضوع باید مورد توجه مسئولان مخصوصا مسئولان وزارت نفت قرار گیرد ، در این بین یکی از مسئولان مربوطه - که بنام اپوزسیون استان در نفت مشهور می باشند - تصمیم می گیرد که به کنار رئیس جمهور و آن مقام محلی آمده و توضیحاتی دهد که رئیس جمهور با تندی به وی می گوید " برو سر جای خود بنشین ، لازم به توضیح شما نمی باشد " .

همچنین گفته می شود بعد از این اقدام رئیس جمهور ، شخص مذکور بعد از مدت کوتاهی از اتوبوس پیاده شده و به اتاق کار خود می رود و دیگر مسئولان کشوری و استان را همراهی نمی کند !

دوستان به نظر شما آن شخص کی بوده است.

ایرانخواه 30 خرداد 1389 ساعت 02:50

همکار گرامی با عنوان« یه خبر جالب»، ظاهراْ عنوان بوم سفید رو نخوندی، بخش شایعه بخش هفته پیش بود بهتره که این مطلب تو اون قسمت می نوشتی، مثل روزنامه ها که خبرهای هیجان انگیزشون رو تو بخش صفحه حوادث میزنن تا مشتریای خبرهای داغ زیاد سرگردون نشن،
البته بعضی نشریات هم صفحه اول نشریه میزنن که بهشون میگن نشریات زرد!

یه خبر جالب 29 خرداد 1389 ساعت 21:56

یه خبر جالب اینکه یدونه از مدیرهای سوری(مسعودی) فرم کاریابی خودش رو به وزارت نفت فرستاده.
مثل اینکه اونهم فهمیده سوری موندنی نیست

آب 29 خرداد 1389 ساعت 18:39

آب لوله کشی کمپ 4 چند هفته ای هست که مدام قطع می شود ولی کسی نیست که پاسخ گو باشد لطفاً مسئولان پیگیری کنند

000 29 خرداد 1389 ساعت 17:46

سلام
وقتی گوش شنوایی نیست وقتی همنوایی نیست چه فرقی دارد بوم سفید باشد یا سیاه ؟....
چه فرقی دارد چه مشکلاتی با من سر در گریبانند وقتی نه مدیر عامل و نه بقیه به فکر من و ما نیستند و ندانستند با این نقل و انتقال با من وما چه کردند چه فرقی دارد برای آنها با درآمد ان میلیونی و منی که 5 تا ایتم از حقوق ناچیزمان کم شد چه فرقی دارد کسی که خانه دارد با منی که بی خانمانم کرده اند، چه فرقی دارد بی حرمتی با حرمت شکسته ما ‌‌‌(حال همه ما خوب است اما تو باور نکن )....... چه فرقی دارد وقتی کسی نیست ((چه میان نقش دیوار و نشان آدمیت ..........))

ایرانخواه 29 خرداد 1389 ساعت 06:59

اول که آقای س....ی داشت به منطقه ویژه میومد، پیشداوری ها در موردش هم مثبت بود و هم منفی . همکارای بومی فکر می کردند طبق سابقه اش در خارک تفکرات ضد بومی داره و امیدی به بهتر شدن اوضاع نیست، رسمی ها هم فکر می کردن آقای ضوی بره قدرت به دست رسمی ها میوفته و ظهور منجی قریب الوقوع است.
الان حدود یک سال می گذره ، موقعش هست که یک قضاوت همه جانبه در باره کارهای این مرد کرد. اگر قبلاْ کمی مرزبندی میان بومی-غیربومی و رسمی-غیر رسمی بود الان لااقل همه کارمندا تو این مطلب همفکرن که آمدن س...ی در کل به ضرر همه بود. جریان با گرفتن ماشین ها و قطع کردن تلفن شروع شد تا مسایل کاری و ظهور قارچ گونه چندین و چند کمیته مشابه و موازی و با ترکیب یکسان که هدفش فقط لنگی انداختن در کار بود و بس.عدم توانایی در جذب بودجه هنگفت سال 88 گویایی این مطلب است. صرفه جویی از ماشین و پرواز انجام شد ولی هزینه های دیگری مثل همایش دانایی!!! افزوده شد که مصداق شعر " واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند/ چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند"
آنقدر دلمون پره که نمی دونیم از کجا بگیم......
تنها حسن ایشون پاکدستی و سلامت مالی هست که در برابر فشاری که در این یک سال به زیردستاش آورد و جلوگیری از انجام کارهای عمرانی کرد، مثقالی ارزش نداره...
می بخور،منبر بسوزان،مردم آزاری مکن..
ممنون از بوم سفیدتون، امیدوارم زیاد خط خطیش نکرده باشم.
پیروز و سربلند باشید.

محسن 28 خرداد 1389 ساعت 19:23

انتظار بیش از این از سوری و دارو دسته اش بیجا است غیر از حرف های توخالی و پوچ هیچ چیز دیگری دستگیر پرسنل نخواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر عسلویه در خصوص عملکرد مدیران عامل پارس جنوبی گفت: به مدیرعامل فعلی پارس جنوبی نمره صفر می دهم، از رضوی نیز راضی نبودیم و به کرباسیان نیز نمره 15 می دهم.
حسن علیزاده در گفتگو با "سوک" افزود: تاکنون هچ کدام از مدیران عامل پارس جنوبی با مسئولین شهرعسلویه تعامل خوبی نداشتند.
وی خاطرنشان کرد: متأسفانه هیچ کدام از وعده هایی که روز اول آقای سوری به اهالی منطقه عسلویه داده بود، تاکنون جامه عمل نپوشید.
علیزاده با بیان این که ساختمان های پارس جنوبی عسلویه را محاصره کردند اظهار داشت: منطقه ویژه نه تنها هیچ کمکی به شهرداری عسلویه نمی کند بلکه عوارض مربوط به ساختمان هایش را نیز نمی پردازد.
وی در خصوص تعامل منطقه ویژه در به کارگیری نیروهای بومی نیز گفت: هیچ گونه تعاملی بین منطقه ویژه و شورای اسلامی شهر عسلویه وجود ندارد و اکثر قریب به اتفاق نیروهای شاغل، غیر بومی اند.
علیزاده در پاسخ به این سئوال که دیدگاه مردم در این زمینه چیست اظهار داشت: مردم منتظرند تا شورا و مسئولین کاری کنند ولی متأسفانه تلاش های ما نیز تاکنون به جایی نرسید.
رییس شورای اسلامی شهر عسلویه با انتقاد از عملکرد دکتر رضوی در پارس جنوبی ابراز داشت: لطفاً آقایان بنشینند و اعلام کنند در کجا و چه میزان پول به عسلویه کمک کردند.
وی در پایان با بیان این که بر اساس مصوبه هیأت دولت، مناطق ویژه از پرداخت عوارض معافند گفت: بر اساس این مصوبه، منطقه ویژه پارس جنوبی از پرداخت مالیات معاف بوده و از کمک کردن به شهرداری عسلویه نیز سرباز می زند، آیا بهتر نیست تا شهرداری این شهر را تعطیل کنیم؟

55 27 خرداد 1389 ساعت 18:29

ازتون خواهش میکنم به گوش مسئولان برسونید وضعیت بهداشت و تاسیسات ( دستشوییها و . . . ) کانکس های کمپ یک خیلی بده تو رو به خدا رسیدگی کنید

یه سوال از سوری 27 خرداد 1389 ساعت 01:28

یک سوال از سوری چرا در این مدت یک سالی که اومدی فقط دوبار نشست صمیمانه گذاشتی؟
قول و قرارهایی که گذاشتی چی شد؟
هارت و پورت هایی که کردی چه قدر جامعه عمل به خود بست؟
هان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد