وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

قرارداد دوگانه تامین نیروی انسانی

قرارداد جدید پیمانکار تامین نیروی انسانی در دو بخش متفاوت تهیه و تنظیم شده است


بخش اول: نیروهای با مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر

بخش دوم: نیروهای با مدرک تحصیلی فوق دیپلم؛ دیپلم و زیر دیپلم


در این قرارداد که بعداْ قرارداد کارکنان خواهد بود بعضی از آیتمها مختص به بخش خاصی گردیده و در بعضی از آیتمها نیز محدودیت هایی را برای یک بخش قرار داده اند


 نظر شما در این مورد چیست؟

نظرات 14 + ارسال نظر
raha 8 فروردین 1391 ساعت 23:27

ببخشید همکاران محترم
من 10 ساله تو منطقه هستم چیزی که فهمیدم تو این مدت اینه که کسی دلش برای ارکان ثالث نسوخته و نمیسوزه
الکی خوش نباشید مثل خیلی لیسانسه ها و....
چون بدتر میشه حالا ببینید

چکاوک 25 خرداد 1389 ساعت 02:42

خداییش این پیمانکاران منطقه خیلی خوش به حالشونه !!!
اصلا" هدف گردش و چرخش کار سازمان نیست . هدف توزیع پول نفت از طریق پیمانکاری به سر سفره (مردمی خاص) می باشد . پیمانکاری که توانایی پرداخت یک ماه حقوق پرسنل را نداره وبرای پرداخت حقوق باید علی الحساب از سازمان بگیره چرا باید در لیست پیمانکاران قابل قبول قرار بگیره ؟جالا که اینجوریه منم می خوام پبمانکاری به ثیت یرسونم . پول که نمی خواد سر برج یه لیست تهیه می کنم پولشم علیی الحساب می گیرم 20 میلیون بالاسری نمی خوام 2 میلیون برام کافیه.ببخشید یادم دفته بود غیر بومی ام بیخیال شدم!!!

بینام 24 خرداد 1389 ساعت 03:39

من قراردادو دیدم حقوق پایه برای لیسانس بر اساس اداره کار
حق جذب از ۳۸ تا ۵۰ . البته ما همه ۳۸ میشیم . !!!!!!چون گروه ۱۴ به بالا فقط از جذب ۴۰ به بالا برخوردارهستند. طبق قرارداد

محسن علیخانی 22 خرداد 1389 ساعت 15:20

دوستان عزیز نگران نباشید همه این مشکلات ناشی از توطئه های سا.. و دوستان وی می باشد و اندکی صبر سحر نزدیک است

خسته 22 خرداد 1389 ساعت 02:09

آخ لونا حرف دل منو زدی. واقعا فضای کثیف و بسیار بدی را داریم تحمل میکنیم . این تهمت ها و این جنگ مزخرف و بی منطق بومی و غیر بومی باعث خستگی مفرط و حتی افسردگی شده. دیگه وقتی صبح با همکاران روبرو می شوم وقتی خنده و شوخی و احوالپرسی مکنن پیش خودم میگم حتما تمام اینها ظاهر و فیلمه این همون بومی متعصب و بی منطقی هست که توی خارک سعی در اثبات تمامیت خواهیش میکنه یا این یکی اون غیر بومی است که توی خارک به خاطر یک عده معدود همه شاخصه های بچه های بومی رو زیر سئوال برده. ای بابا خسته شدم نمیدونم تا کی میشه این فضای آلوده را که همراه با مشکلات شخصی تمام توان را از وجودمان ربوده تحمل کنیم احساس میکنم ذره ذره دارم فرسایش میروم . نمیدونم کی میشه این قضایا تموم بشه کی میشه تنها دغدغه همه ما یکی باشه

لونا 22 خرداد 1389 ساعت 00:49

سازمان محیط دلگیری پیدا کرده . خیلی فضای سنگینی حاکم شد. کار مداوم و سنگین در یک محیط پر استرس که آقایون باعث بوجود امدنش هستندخیلی ها را خسته کرده . من که دیگه دلزده شدم از این فضا . دلم هوای روزهای قشنگ و شادی که کنار هم داشتیم کرده . یادش بخیر . خدا از سر تقصیراتت نگذره که اون رووزا را از ما گرفتی . دلم تنگه دلم تنگه .الان که همش حرف بومی و غیر بومی و رسمی و غیر رسمی هستش . همه هم با هم داریم یه مصیبتو تحمل می کنیم . هیچکدام حاشیه امنیت نداریم . هر آن ممکن یه بلائی بر سر ما نازل بشه .

دوغوز آباد علیا 19 خرداد 1389 ساعت 00:54

اسمش مهم نیست که کی باشه مهم متن قراداد و محتویاتشه اسمش دوغوز آباد علیا باشه البته به شرطی که بر نداره اسمش رو رو پیشونیمون خالکوبی کنه
شایعاتی در مورد هزینه کمپ و شام و اینجور چیزا به گوش میرسه باید دید چه بلایی به سرمون میاد آخه اینا همه طرفدار پرسنل هستن. اگه فردا توی فیشتون زیر مالیات و بیمه و بیمه تکمیلی آیتم هزینه خوابگاه و . . . دیدید خیلی تعجب نکنید

یک کارمند بدخت سازمان 18 خرداد 1389 ساعت 16:34

ساحل نشینان پیمانکار لیسانس به بالا شده. پیمانکار فوق دیپلم به پایین هنوز مشخص نشده.

کور 18 خرداد 1389 ساعت 16:08

در مورد قرارداد جدید اطلاعات موثق کی داره توی این شرکت کار کردن مثل قدم زدن در تاریکی است هر لحظه ممکنه زیرپاهات یک دره باشه

کی 18 خرداد 1389 ساعت 01:13

مگه مناقصه انجام شده؟ پس تغیرات چی بوده؟ این دو دسته شدن قراردادها واقعیته؟

همکار 17 خرداد 1389 ساعت 23:43

خبر دست اول اینکه شرکت ساحل نشینان بوشهر(پیمانکار قبلی حراست و قبل تر تنظیفات) بعنوان پیمانکار نیروی انسانی انتخاب شد.

منفعت 17 خرداد 1389 ساعت 22:10

این وسط فکر نمیکنم چیزی به نفع کسی بشه نه کارشناس و نه غیر کارشناس چون بعید سازمان کاری برای کارمندان انجام بده

دیپلم 17 خرداد 1389 ساعت 01:35

من یک دیپلمه هستم و این را قبول دارم که یک کارشناس که مدرک تحصیلی بالاتری از من داره باید حقوق بیشتری بگیره که میگرفته تا الان. ولی از این قضیه بوی خوشی نمی آد نمی دونم نکنه این هم در ادامه فشار به پرسنل جهت تعدیل باشه نمیدونم مثلا کمپ را از غیر کارشناسی ها بگیرند یا غذا و صدتا کار نا ثواب دیگه که میتونن بکنن. بد روزگاری شده

من 16 خرداد 1389 ساعت 22:33

سلام من هم شنیدم این یعنی چی بازم حقوقمون کم میشه؟ کدوم آیتم را میخوان کم کنن . اضافه کاری را که کم کردن. لابد بدی آب و هوا شامل عدهای کمتر میشه چون پوستشون کلفت تره؟؟؟کسی اطلاعات داره بده؟ این وبلاگ هم که درست حرف نمیزنه ببینیم چه بلایی به سرمون میخوان بیارن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد