وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

پیام نوروزی


موسی سوری مدیر عامل سازمان


در پیام نوروزی خود به تبیین موازین و راهکارهای اثر بخش در سال ۸۹ پرداخت


نظر شما درباره این پیام چیست؟


متن کامل پیام نوروزی

 دانلود

نظرات 12 + ارسال نظر
دکمه سردست 19 اردیبهشت 1389 ساعت 18:13

آقای سوری شما که دم از سلامتی کارکنانََ ؛رفاه و خداترسی میزنیدِ چرا فکری به حال ۱۴ ۱۴ شدن نمیکنید؟ چرا اصرار به اجرای قانون غلط نفت در زمینه اسکان دارید؟چرا در دادن پرواز به افراد زیر لیسانس تبعیض قائلید ؟مگر آقای م-ن و... در ورزش چه تخصصی دارند که آنها را مستثنی کردید؟چرا روحانیون سازمان که هر دو معادل فوق دیپلم و دیپلم هستند و سطوح حوزوی آنان مشخص و مبرهن است خود و خانواده از پرواز استفاده می کنند؟! مگر قحطی روحانی در استان است!؟ یا نمار خواندن برای خدا پرواز و تبعیض می خواهد؟! مگر نماز خواندن بسیار سخت تر از کار بعضی از نیروهای زیر دیپلم سازمان است ؟!آیا میدانید بسیاری از نیروهای قراردادی زیر هزینه های پروازی در عذابندو بعضی از زندگی ها در حال فروپاشی است؟بر فرض که این قانون را شما هیچ دخل و تصرفی در آن ندارید(که شایع است شما بانی او بودید به خدا وا میگذاریم )
آیا شما نمی توانید بهتر عمل کنید و نام نیک بر جا گذارید؟چرا بعضی از نیروهای واحد ها به بهانه ماموریت به کرات از پرواز استفاده میکنند ؟چرا معاون شما برای بسیاری از نیروها استثنا قائل شده اند؟!اگر فکر میکنید اشخاص میدان خالی میکنند اشتباه می کنید آنها مجبورند که بمانند چون کاری وتجربه آنان اینجاست از خدا بترسید!!!

اداری بازرگانی 7 اردیبهشت 1389 ساعت 15:44

توی این سازمان مشخص نیست که کی چیکارست و وظیفه هر کس چیه من نمیدونم به مدیریت بازرگانی چه ربطی داره پیام بیمه تکمیلی رو می فرسته برای کارکنان؟ فکر کنم قرار وظایف امور اداری و امور کارکنان را هم بدهند به ایشان. توی اون امور اداری خراب شده هم مشخص نیست چه خبره نامه زدند که هر گونه سئوالی دارید از این شماره بپرسید سه روزه هیچ کس گوشی رو جواب نمی ده. به پیام یک فایلی رو الصاق کردند که قابل خوندن نیست. جالبه فکر میکنم کلا اونجا تعطیله پس حق داره مدیریت بازرگانی وسوسه گرفتن مسئولیت های اداری را پیدا کرده باشه.
اونا هم که کلا غاصب

هوای سمی 6 اردیبهشت 1389 ساعت 19:32

نمیدونم این روزها شما به چی فکر میکنید و لی دو روز گذشته با آلودگیهای شدیدی که وجود داشت تمام فکر من در مورد عواقب تنفس در این مکان آلوده بود. دیگه کمپ۴ هم از تیررس گازهای سمی فلر ها در امان نیست چه میشود کرد؟
موضوع جالب بحث دیگه هم معرفی جهت گزینش است هیچ کس شفاف نیست که ملاک معرفی چهل نفر اول و دوره بعد چی بوده چی خواهد بود و نمی گویند که واقعا هدف از گزینش چیه؟ فکر میکنم که میترسن حرفی بزنن و بعدا دردسر ساز بشه براشون. کسی اطلاعات درستی داره

کارمند 6 اردیبهشت 1389 ساعت 00:01

اگه این وبلاگ مال هر کسی که باشه من بهش اعتماد دارم چون تاحالا نظری ندادم که سانسور شده باشه. و حتی یکبار موضوعی را که به ایمیل وبلگ فرستادم موضوع اصلی گذاشتند حالا جناب ایرانخواه مسئولیت های سازمان هم جزئی از مسائل سازمان است پس اشکالی نداره در موردش بحث بشه بخصوص پیام مدیرعامل. حالا شما اگه مسائل دیگه ای داری برای مطرح کردن یا علی
در مورد پیام هم باید بگم شاید ۷۰درصد پیام درحوزه مدیریتی که من داخل اون هستم (عمرانی) واقعیت بود و جذب اعتبارات انجام شده بود ولی اون ۳۰ درصد شاید باید می شد و نشد

نطق 5 اردیبهشت 1389 ساعت 06:45

تو پرحرف بودن و عمل نکردن این آقا که حرفی نیست اما خدایی اش مثکه این وبلاگ شده فقط واسه کارمندان بومی قراردادی٬ البته از اسمش معلومه که هم و غمش به استان بوشهریاس ٬ اما بقیه هم باید حساب بشن....

ایرانخواه 5 اردیبهشت 1389 ساعت 06:41

ابتدا فکر می شد گردانندگان این سایت ٬ هدف خود را بیان مشکلات کارمندان و ایجاد فرصت نقد و بررسی عملکرد همه مدییرت ها بگذارندُ اما علیرغم همه علاقه خودم به این وبلاگُ متاسفانه باید بگم ظاهرا تمام فکر و ذهن شده انتقاد از سوری ٬ سوری پیغمبر نیست همینطوری که قبلیاش نبودن ُ و بعدی ها هم زیادی بهتر از این نیستن .به قولی : هر دم از این باغ بری می رسد ٬ تازه تر از تازه تری می رسد...
ای کاش مشکلات خوابگاه ها ٬ اخلاق ویژه مدیران مناطق ٬ مشکلات پرواز ٬ بی نظمی کمپ ها ٬ وضع نابسامان آموزش ٬ سرعت پایین اینترنت در سایت ۲ و کمپها ٬ بحث اعتباری شدن تلفن ها ٬ نبود مربی شنا و بدنسازی و دیگر مشکلات عنوان میشد٬

دوست عزیز سلام
گروه خارک در مقاطع مختلف به بهانه های گوناگون بحث های مرود نظر شما را مورد بررسی و در ویترین خود قرار داده است حال اگر شما مطلب یا موضوعی را قابل طرح در وبلاگ می دانید با ما مکاتبه کرده در اولین فرصت اقدام خواهد شد.

خط و مشی 5 اردیبهشت 1389 ساعت 00:02

من فکر می کنم این ژیام یک جور خط و مشی بود برای مدیران

ئ 4 اردیبهشت 1389 ساعت 18:43

جمع کنید بابا

کارمند 4 اردیبهشت 1389 ساعت 00:12

من پیشنهاد میکنم پیام نوروزی سوری همگی ما همکاران بخوانیم و هر کدام در حوزه کاری خود به نقد و بررسی اون بپردازیم متاسفانه در امور امروزی کشور گزارشات و پیام ها خالی از اغراق نیست و فکر نمی کنم پیام آقای سوری نیز بدون اغراق نباشد البته در مثبت بودن درستی آن هم می توان بحث کرد و به بوته نقد گذاشت من در حوزه کاری مدیریت خودم واقعا تحولات مثبتی دیدم شاید نه به آن اندازه که در پیام بود ولی وجود داشت.

ی 3 اردیبهشت 1389 ساعت 21:09

متاسفانه آقای سورس تنهاست
ایکاش یاران با کفایتی داشت
بیایید کمکش کنیم شاید منطقه بهتری از وضع فعلی شود (یادگار دکتر و همکارانش را آباد کنیم).

یک بوم و دو هوا 3 اردیبهشت 1389 ساعت 17:50

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه مهندس موسی سوری با حضور در غرفه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پانزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از خدمات این سازمان به خانواده بزرگ صنعت نفت و مردم بومی مناطق همجوار تاسیسات صنعت نفت تقدیر کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با تاکید بر ضرورت توجه به مقوله سلامت کارکنان ، تولید بدون سلامتی را استثمار انسان ها دانست.

حال باید از سوری پرسید شما که حرفهای قشنگی می زنید چرا در سازمان خودتان فقط به پرسنل رسمی و سلامتی آن ها اهمیت می دهید و حقی برای دریافت تجهیزات سلامتی برای پرسنل قراردادی قائل نشدید

منصف 3 اردیبهشت 1389 ساعت 17:48

دوستان عزیزم. منصف باشیم. فارغ از اینکه آقای سوری برای یک به یک ما مفید بود یا نه اینرا نمی توان انکار کرد که او از حیث سلامت نفس و دانش و تجربه مدیریت برای کشور یک سرمایه است. اگرچه طبیعی است که ما ابتدا حق خود را اعم از اضافه کاری و سایر پرداختها و مزایا طلب کنیم اما نباید فراموش کنیم که نسبت به کشور نیز تعهد و مسولیت داریم. و اینجاست که حمایت از سوری در مقابل آدمهای کوچک و فاسدی که داعیه مدیریت بر منطقه و استان دارند یک امر اخلاقی و ملی است. تبریک نوروزی آقای سوری همه حرف حساب بود. اگر ظرفیت شنیدین ما و نظام اجرایی کم است بر سوری خرده نگیریم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد