وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

وبلاگ داخلی سازمان منطقه ویژه

لطفاْ از درج نظر غیر‌مستند و نام افراد حقیقی خودداری نمایید‌.‌مسئولیت نظرات بینندگان محترم این وبلاگ بر‌عهدۀ خود آنها می‌باشد.

قائم مقام

قائم مقامی در حرف

قائم مقامی در عمل


همزمان با شایعه های چند ماه

برای رفتن نصوری از سازمان

علاوه بر گزینه های خارجی

گزینه های داخلی نیز روز به روز

قد علم می کردند


از دولتی زاده و جعفری گرفته تا حتی احمد زاده

ولی در نهایت مردی از جنس آنها ولی از

نفت و گاز پارس مدیرعامل سازمان شد


در همه این مدت اسمی از غریبی و مدیرعامل شدن او نشد

کسی که سابقه مدیریتش در نفت

و قائم مقام بودنش در سازمان

ایجاب می کرد به عنوان یکی از گزینه ها مطرح شود


در دوران جدید نیز

تمام اختیارات قائم مقام سازمان به جعفری واگذار شده

و غریبی قائم مقامی در ساختار و حرف است


نظر شما در این ارتباط چیست؟


این مطلب ارسالی از طرف یکی از خوانندگان وبلاگ می باشد

نظرات 17 + ارسال نظر
یه بنده خدا 20 مهر 1393 ساعت 14:28

خوب که دروغ تو کارش نیست.باید هم این حرف بزنه.خو حسین غریبی جلو دزدیهاشونو گرفته بود.وقتی کارت شبکه وایرلس 25000 تومنی رو 60000 فاکتور میکردن به اسم خرید محلی و حسین غریبی روش میکرد باید هم از این حرفها بزنه.به اون خانم بگید پیشنهادش به حسین غریبی چی بود.اگه من ثابت کردم نه معتاد و نه از زنش جدا شده حاضری بری از شخص آقای غریبی حلالیت بطلبی؟؟؟؟؟؟برید از خدا بترسید.اخر هممون تو 1.5 متر جاعه.هممونیمو شب اول قبر و جواب پس دادن!!!حالا برید بشینید پشت سر این و اون حرف بزنید.هرکس هم دوست داره میگم حسین غریبی با شناسنامس بیاد و آزمایش هم میده.ولی جوابش که اومد تمامه اون کسایی که معلومه کی هستند که این حرفها رو میزنن مستقیم میرن تو گونی!!!!!!

من و تو 20 مهر 1393 ساعت 11:22

به قول خانم ا.س.( که همه قبول دارن دروغ تو کارش نیست و اتفاقا همکار اقازادشبوده و امار داره) ایشان بهتره بره به فرزند خودش برسه که هم معتاده و هم از زنش جدا شده! ! نمی خواد به سازمان برسه

یه بنده خدا 19 مهر 1393 ساعت 14:26

خوبه که نمردیم و معنی سوگلی رو هم فهمیدیم.اولا که بنده خیلی دوست داشتم که پسر آقای غریبی میبودم.دوما اگه حسین غریبی سوگولی بود که باید پاشو مینداخت رو پاش و مینشست و حقوقش رو میگرفت.ولی خوب که همه میدونن اون بدبخت یه تنه جلو صفایی و اون قرشی و حتی سلیمانی ایستاده بود و صبح تا شب کار میکرد.اگه معنی سوگولی اینه آره سوگولی بود.میشه یه توضیحی بدبد بگید که چرا حسین غریبی رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نوری زاده 18 مهر 1393 ساعت 22:54

بچه ها این آقای ( یه بنده خدا ) احتمالا پسر آقای غریبیه که سوگلی احمد سلیمانی بوده قبلا تو فناوری

ایرانخواه 17 مهر 1393 ساعت 06:40

همانگونه که میدانید،سازمان عملکردش مانند یک موسسه خیریه برای افراد علیل و بیمار می باشد که مبنای بسیاری از پست های آن دلسوزی،قانونی بودن تزریق میلیونها تومان به سفره خانواده و .....می باشد، حضور بسیاری افراد سن بالای ناکارآمد،شمار بسیاری مشاول( یا همان مشاور!!!) نیز شاهدی بر این ادعاست.
حقوق گرفتن از سازمان برای عده زیادی حق شده است و مهم نیست که در برابر کار نکرده، پول حرام سر سفره میبرند .....

همکار 16 مهر 1393 ساعت 03:05

راستی از طرح مدیریت محترم جدید برای کاهش اضافه کاریها چه خبر؟یعنی از این پس باید قید حداقل 50 درصد اضافه کاری را بزنیم؟

حالا 16 مهر 1393 ساعت 00:51

یه چیزی رو آقایون از برنامه نود یاد بگیرید.آقای فردوسی پور هروقت در مورد کسی حرف میزنه به اون نفر اجاره دفاع از خود رو میده.هر کسی دوست داره بره پیش اقای غریبی حرفهای اون رو هم بشنوه بعد قضاوت کنه.خوشبختانه در دفتر اون بزرگوار رو به همه بازه.اگه نه تو راه مسجد،هر جایی دیگه دیدینش ازش بپرسید تا پته خیلی از آقایون رو براتون بریزه رو آب.بعد میفهمیدکه چرا مسئولیت نمیگیره!!!!!

غلو 15 مهر 1393 ساعت 23:43

من فکر میکنم همین مطلب هم بازی از طرف یوسفی برای خراب کردن غریبی.چون جرات جابجاییش رو نداره.

یه بنده خدا 15 مهر 1393 ساعت 23:40

آقای شرمنده جهت اطلاع باید بگم که شما در حد و اندازه ای نیستید که غریبی مدیر عاملتون بشه.جهت اطلاع هم باید بگم که آقای غریبی خودشون این مسئولیت رو نپذیرفتن.میتونید از مطلعین بپرسید.حالا یه سوال هم میپرسم.اگه رییس شما به شما کار نده و کارای شما رو به یه نفر دیگه بده اشکال از شماست؟؟؟؟؟؟؟آقای یوسفی اگه مرد تشریف دارن بجای اینکه کارهای آقای غریبی رو به کسی دیگه بدن آقای غریبی رو از روی این سمت بردارن!!!!!

تکم 14 مهر 1393 ساعت 05:48

همکار محترم دل خجسته ای داری

همکار 13 مهر 1393 ساعت 22:56

یک راهکار برای برونرفت از مشکلات ناشی از کار و ترافیک نیروی مازاد در سازمانهایی مانند منطقه ویژه قابل توجه مدیریت جدید محترم سازمان

به گزارش اویل نیوز، سازمان جهانی کار در تازه ترین گزارش خود با طرح مباحثی پیرامون لزوم کم کردن روزهای کاری هفته اعلام کرد: 5 دلیل وجود دارد تا طبق آن روزهای کاری هفته به 4 روز کاهش یابد.
توجه به سلامتی و این نکته که کار بیش از حد برای سلامتی شما بد است؛ اولین دلیلی است که سازمان جهانی کار معتقد است از طریق تحقیقاتی به آن دست یافته است. در گزارش ILO عنوان شده هزینه های ساعات طولانی کار از نظر ایمنی و بهداشت حرفه ای حیرت آور است.

بیماری های قلبی عروقی، مشکلات گوارشی و تولید مثل، اختلالات اسکلتی عضلانی، عفونت های مزمن، مشکلات روحی و روانی و نرخ بالای مرگ و میر از مخاطراتی است که افراد را در اثر کار زیاد تهدید می کند.

بنابراین یک هفته کاری 4 روزه می تواند به صورت جدی هزینه های مربوط به کار با ساعات طولانی را کاهش دهد. سازمان جهانی کار در دلیل دوم لزوم کاهش روزهای کاری هفته عنوان کرد: در قالب هفته کاری کوتاه تر می توان مشاغل با کیفیت تر و بهتری را انجام داد.

برخی از مردم به دلیل کار بیش از حد، توانایی انجام مشاغل پاره وقت را از دست می دهند. کاهش ساعات کاری به جای حذف مشاغل، راهکاری بود که در زمان بحران اقتصادی جهانی از سوی تعدادی از کشورها در نظر گرفته شد.

بنابراین کارفرمایان می توانند به جای اخراج 20 درصد از نیروهای کاری خود، تعداد روزهای کاری هفته را کاهش دهند. سازمان جهانی کار همچنین در تشریح سومین دلیل برای لزوم روزهای کاری هفته به 4 روز، بحث حضور سازنده تر نیروی کار را مطرح می کند.

در بسیاری از کشورها ساعات کار طولانی با بهره وری بالاتر مقایسه می شود اما در مقابل، برخی کشورها معتقدند ساعات کار طولانی کارگران باعث افت بهره وری خواهد شد. بنابراین کاهش ساعات حضور در محیط های کاری می تواند منجر به افزایش انگیزه کارگران، غیبت کمتر نیروی کار، کاهش اشتباهات و مسائلی از این دست شود.

یک مطالعه جدید نشان داده که هفته کاری کوتاه تر، به طور مستقیم بر افزایش رضایت کلی از زندگی یا شادی نیروی کار تاثیرگذار است. همچنین عنوان شده کار کمتر می تواند برای محیط زیست نیز مفید واقع شود.

صرفه جویی در مصرف انرژی، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و در نهایت حرکت در مسیر اقتصاد سبز؛ مباحثی است که در زمینه کاهش روزهای کاری هفته و تاثیر آن بر سلامت محیط زیست مطرح است.

همچنین روز کاری کمتر در هفته می تواند افراد را شادتر نگه دارد. واقعیت آن است که افزایش ساعات کاری و هفته طولانی شغلی می تواند منجر به استرس و اضطراب در خانه شود. بنابراین یک مطالعه نشان داده هفته کاری کوتاه تر می تواند ارتباط مستقیمی با میزان افزایش رضایت کلی از زندگی و شادی داشته باشد.


منبع: مهر

اربیل 12 مهر 1393 ساعت 23:05

مهم نیست که نفت و گاز و . . .
چی فکر میکنه و کی قائم مقامشه
مهم اینه که غریبی کاره ای نیست و همه کاره یوسفی و بعدش جعفریه

همکار 12 مهر 1393 ساعت 22:42

از نظر نفت قائم مقام هنوز غریبیه

فلوجه 12 مهر 1393 ساعت 20:51

درسته که بعد از تحمیل غریبی به سازمان و قائم مقامیش، تو حرکتی حرفه ای حوزه اختیاراتش رو محدود کردن و چندتا مدیریت به درد نخور بهش دادن ولی عملکرد ایشون تو همین مدیریت ها هم چنگی به دل نزد

سروش 11 مهر 1393 ساعت 13:41

آقا یا خانم نوری
نقد یک مسئول شکستن حرمتش نیست. برای مدیران حاله های الکی درست نکنید تا اونها هم بعد یک مدت دیگه خدا رو بنده نباشند.

شرمنده 10 مهر 1393 ساعت 23:20

خارک ناراحتی چرا غریبی مدیر عامل نشده؟
باید بدونی اون در حد و اندازه مدیرعاملی سازمان نیست

نوری 10 مهر 1393 ساعت 21:42

حرمت آقای غریبی به همه واجب است
درسته بزرگترین خطا و اشتباه دوران زندگی این برادر بزرگوار حمایت اشتباه از بی کفایت تزرین مدیر!! منابع انسانی یعنی نوروزیفرد و تیم بی لیاقتش ( مرادی و جدیدالاسلامی و ابیانی و غفوریان و....) بوده و هست اما بازهم باید به حرمت 30 سال خدمت صادقانه ایشان احترام گذاشت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد